Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення системи оповіщення людей про пожежу в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000300-a 52c182343b094849abc9232e1d627fee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 11:03
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Послуги з встановлення системи оповіщення людей про пожежу в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи оповіщення людей про пожежу в
Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з встановлення системи оповіщення людей про пожежу в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000300-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:09
Щодо працівників
Відповідно до тендерної документації Замовник вказав необхідність наявності не менше двох електромонтерів. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер, а не два та 1 налагоджувальник). Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити вимогу про наявність саме двох електромонтерів, або привести у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 13:58
Замовником зазначено, що довідка про наявність основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід формується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Даною постановою передбачено залучення не менше 2х виконавців робіт. При цьому постановою не передбачено, що обов'язково повинен бути один електромонтер і один налагоджувальник КВПіА. Навпаки, постановою передбачено можливість долучення спеціалістів відповідної кваліфікації (визначеної Постановою): або електромонтера, або налагоджувальника КВПіА. Тому Замовник не бачить підстав для зміни умов тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Замовник не бачить підстав для зміни умов тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 409 544,71
UAH з ПДВ
409 544,71
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 409 765,52
UAH з ПДВ
409 765,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 20:21
Електронний підпис
25 жовтня 2019 20:21
Електронний підпис
23 жовтня 2019 19:04
Довідки ст. 17.pdf
23 жовтня 2019 19:03
Довідка ГУ ДПС 23.10.2019.pdf
18 жовтня 2019 09:38
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:14
Пропозиція і Довідки.pdf
17 жовтня 2019 17:14
Документи.pdf
17 жовтня 2019 17:14
Акт огляду.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:11
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Переможець 409 544,71
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
409 544,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 12:03
Додаткова угода №2 до Договору 258.10 Послуги з встановлення системи оповіщення.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 16:31
Додаткова угода №1 до Договору 258.10 Послуги з встановлення системи оповіщення.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:29
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 13:20
Протокол узгодження цін.pdf укладений
01 листопада 2019 13:19
Пояснювальна записка.pdf укладений
01 листопада 2019 13:18
Додаток 6-Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
01 листопада 2019 13:18
Додаток 5-Локальний кошторисний розрахунок.pdf укладений
01 листопада 2019 13:17
Додаток 4-Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
01 листопада 2019 13:17
Додаток 3-Договірна ціна.pdf укладений
01 листопада 2019 13:16
Додаток 2-Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
01 листопада 2019 13:14
Додаток 1- Дефектний акт.pdf укладений
01 листопада 2019 13:14
Договір 258.10 Послуги з встановлення системи оповіщення.pdf укладений
01 листопада 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з приведенням у відповідність до Договору № 258/10 було внесено зміни в Додаток 3 – Договірна ціна, а саме: вилучення з суми Договірної ціни вартості утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) в розмірі 8830 грн 33 коп. (вісім тисяч вісімсот тридцять гривень 33 копійки), у т.ч. ПДВ (20%) 1471 грн. 72 коп. (одна тисяча чотириста сімдесят одна гривня 72 копійки). 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Розрахунок вартості надання Послуг визначається у Договірній ціні (Додаток 3 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.». 3. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг становить 400714 грн. 38 коп. (чотириста тисяч сімсот чотирнадцять гривень 38 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 66785 грн. 73 коп. (шістдесят шість тисяч сімсот вісімдесят п'ять гривень 73 копійки)». 4. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін, набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками, діє до 31.12.2019 року і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 258/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням позитивної експертної оцінки кошторисної документації та проекту від ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» сторони погодили внесення змін в Додаток 3 – Договірна ціна, а саме: зменшення суми Договірної ціни в розмірі 1691 грн. 77 коп. (одна тисяча шістсот дев’яносто одна гривня 77 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 281 грн. 96 коп. (двісті вісімдесят одна гривня 96 копійок) та викласти її в наступній редакції: 399022 грн. 61 коп. (триста дев’яносто дев’ять тисяч двадцять дві гривні 61 копійка), у т.ч. ПДВ (20%) 66503 грн. 77 коп. (шістдесят шість тисяч п’ятсот три гривні 77 копійок). 2. Сторони вирішили відповідно до зміни Договірної ціни внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг становить 399022 грн. 61 коп. (триста дев’яносто дев’ять тисяч двадцять дві гривні 61 копійка), у т.ч. ПДВ (20%) 66503 грн. 77 коп. (шістдесят шість тисяч п’ятсот три гривні 77 копійок)». 3. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін, набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками, діє до 31.12.2019 року і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 258/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML