Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля ДГ 13-100
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000215-c d9429a5989cf428fb58eedf49ad1fb71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борболюк Василь Афанасійович

+380433521551 byh.vet.med.bnay1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинський коледж ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрного університету
Код ЄДРПОУ: 00727742
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича 55
Контактна особа: Борболюк Василь Афанасійович
+380433521551
byh.vet.med.bnay1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 11:48
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 11:48
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:03
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вміст золи до 14%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 т
Вугілля ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, Миколи Леонтовича 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вугілля ДГ 13-100 Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 11:43
Зразок ТД-3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000007 ● 29f4bfce837b4e0899a388697a764ab7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2019 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.12.2019 №71
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.12.2019 №71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-09-27-000215-c 27.09.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-21 09:46:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля ДГ 13-100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-27-000215-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, а також не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
2. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 листопада 2019 року №1, якою збільшено ціну на вугілля та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-23 15:58:07

Пояснення

Дирекція Тульчинського коледжу ветеринарної медицини БНАУ щодо проведення моніторингу по закупівлі № UA-2019-09-27-000215-c повідомляє :
1. В оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, а також не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів, що буде враховано в подальшому при здійсненні закупівель.
2. Додаткова угода про збільшення вартості вугілля укладена згідно рішення тендерного комітету на підставі звернення постачальника та експертного висновку торгово- промислової палати В -582 від 11. 11. 2019 р

Надання інформації про усунення порушення замовником

4.12.2018 року ПрАТ «Вінницяоблпаливо» звернулось до дирекції Тульчинського коледжу ветеринарної медицини БНАУ з пропозицією про збільшення на 10 % вартості вугілля, надавши висновок Торгово-промислової палати, яка підтверджує коливання ціни на вугілля на ринку. Ст. 36 Закону України « Про публічну закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після його підписання до виконання в разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Збільшення закупівельної ціни вугілля на 10% за 1 т. з 2899 грн. за 1 т. викличе збільшення ціни на 3188 грн. за 1 т. при цьому не передбачається збільшення суми визначеної в договорі 331085 грн.

2020-01-13 16:22:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 345 000,00
UAH з ПДВ
331 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 347 990,00
UAH з ПДВ
331 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 331 085,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 08:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
331 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Специфікація.jpg зміни до договору
21 листопада 2019 14:12
Обгрунтування.jpg зміни до договору
21 листопада 2019 14:12
Експертний висновок.jpg зміни до договору
21 листопада 2019 14:12
Експертний висновок 001.jpg зміни до договору
21 листопада 2019 14:12
Додаткова угода 001.jpg зміни до договору
21 листопада 2019 14:12
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:29
Договір.pdf укладений
01 листопада 2019 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML