Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи (ДК 021:2015 код СРV 48810000-9) (компоненти системи захисту)
Information systems (code CPV 2008, IDT 48810000-9 ) (protection system components)
Очікувана вартість
41 000 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000110-c 89857c0bc1da4149968753d9e3241c02
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горелик Юрій

0442073560 inbox@ics.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Інформаційні судові системи"
Код ЄДРПОУ: 34614292
Місцезнаходження: 03045, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул, Плещеєва, 10
Контактна особа: Горелик Юрій
0442073560
inbox@ics.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Information court systems"
National ID: 34614292
Contact point: Gorelyk Yuri
0442073560
inbox@ics.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 23:10
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 23:10
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:11
Очікувана вартість: 41 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 410000 UAH
Publication date: 27 вересня 2019 10:30
Enquiries until: 16 листопада 2019 23:10
Complaints submission until: до 22 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2019 23:10

Information

Estimated total value: 41 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 205 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
Інформаційні системи (ДК 021:2015 код СРV 48810000-9) (компоненти системи захисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03045, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Плещеєва,10
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Information systems (code CPV 2008, IDT 48810000-9 ) (protection system components)
CPV: 48810000-9
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється за фактом постачання окремої партії Товару протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами відповідних документів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000110-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:57
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що:
1) в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься вимога: Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж авторизаційний лист про повноваження від виробника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю. З огляду на зазначене, дане положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П.3 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимога, зазначена в ТД, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні авторизаційні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 1 ТД вимоги щодо надання авторизаційного листа про повноваження від виробника, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання. 2) Предметом закупівлі є постачання інформаційної системи, а саме: обладнання та програмного забезпечення для розширення функціональності існуючої системи захисту, яка побудована на базі програмно-апаратних комплексів виробництва Fortinet, а саме: - міжмережевих екранів наступного покоління FortiGate – 2 од., ідентифікатори компанії-виробника Fortinet Inc.: FG-1500D; - системи керування міжмережевими екранами FortiManager, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FMG-VM-BASE; - обладнання захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FSA-1000F. Тобто, зазначені конкретні моделі обладнання, що суперечить вимогам ч.2 п.3 ст.22 ЗУ, так як технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вираз «або еквівалент» взагалі відсутній у ТД. Крім того, після детального вивчення технічних вимог до предмету закупівлі, з’ясувалось, що даним вимогам відповідає лише компанії-виробника Fortinet і ніяке інше обладнання не може бути запропоноване як відповідне. З огляду на вищевикладене, для усунення порушень Закону та створення конкурентного середовища закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 17:09
Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Дійсно предметом закупівлі є постачання інформаційної системи, а саме: обладнання та програмного забезпечення для розширення функціональності існуючої системи захисту, яка побудована на базі програмно-апаратних комплексів виробництва Fortinet, а саме: - міжмережевих екранів наступного покоління FortiGate – 2 од., ідентифікатори компанії-виробника Fortinet Inc.: FG-1500D; - системи керування міжмережевими екранами FortiManager, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FMG-VM-BASE; - обладнання захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FSA-1000F. Проте зазначені вище моделі не є вимогами до обладнання і програмного забезпечення, що закуповується, а лише є переліком програмного і апаратного забезпечення, що вже використовується в інфраструктурі. І ця вимога вказує лише на те, що інформаційна система, що закуповується має розширювати функціональність існуючої системи, а не створювати нову. Варто зазначити, що в технічних вимогах відсутні будь-які посилання на торгівельну марку та/або модель обладнання чи програмного забезпечення, що закуповується. Учасник може запропонувати будь яке рішення, що буде задовільняти вимоги викладені Додатку 1 до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-27-000110-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 жовтня 2019 13:27
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Щодо порушень Замовником чинного законодавства у сфері державних закупівель та обмежень законних прав ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» в участі у процедурі закупівлі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 19:44
Скарга відкликана скаржником
Причина: Рішення учасника.
Дата: 07 листопада 2019 17:25
Рішення від 28.10.2019 № 15479+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:43
рішення від 11.11.2019 № 16407.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:14
Номер скарги: UA-2019-09-27-000110-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3130009675
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:09
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (надалі - Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю Інформаційні системи (ДК 021:2015 код СРV 48810000-9) (компоненти системи захисту), ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-27-000110-c (надалі - Процедура закупівлі). Строк на оскарження Процедури закупівлі: до 24 жовтня 2019 01:00. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на вимоги тендерної документації (надалі - ТД) не порушено. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівля здійснюється на таких принципах як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В порушення вищезазначених принципів, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Фізична особа-підприємець Пивоваренко Олександр Миколайович, який має намір прийняти участь в Процедурі закупівлі (надалі - Скаржник), а саме: 1. Згідно технічних вимог Додатку 1 тендерної документації у разі, якщо учасник пропонує Обладнання, що не є обладнанням виробництва Fortinet, у складі тендерної пропозиції такий учасник має надати офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc. або його представництва, повноваження якого розповсюджується на територію України, про можливість керування запропонованим учасником обладнанням з наявної у Замовника системи керування міжмережевими екранами FortiManager та можливість інтеграції запропонованих учасником рішень з наявними у Замовниками обладнанням захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox. Дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює можливість запропонувати Учаснику рішення, що не виробляється Fortienet так як Виробник може підтвердити характеристики, сумісництво тільки між своїм обладнанням. За обладнання інших виробників він не відповідає і не може гарантувати від свого імені їх роботу та сумісництво. У зв’язку з чим, просимо видалити дану вимогу з тендерної документації та привести документацію у відповідність Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Учасником прийнято рішення не приймати участь в даній закупівлі
Дата: 25 жовтня 2019 17:19
Рішення від 28.10.2019 № 15478.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:35
Номер скарги: UA-2019-09-27-000110-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІТО ГРУП", Код ЄДРПОУ:42984718
Дата подання: 23 жовтня 2019 18:39
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі» Державним підприємством «Інформаційні судові системи» (далі по тексту - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Інформаційних систем (ДК 021:2015 код СРУ 48810000-9) (компоненти системи захисту), затверджену рішенням Тендерного комітету від 26 вересня 2019 року (далі - Тендерна документація). ТОВ "АФІТО ГРУП" (далі - Суб’єкт оскарження) уважно вивчило Тендерну документацію та Технічний опис предмету закупівлі та прийшло до висновку, що положення Тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 19:45
Рішення від 28.10.2019 № 15477+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:45
рішення від 13.11.2019 № 16584.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 13.11.2019 року № 16584 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель державним підприємством "Інформаційні судові системи" внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-09-27-000110-c.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 23 жовтня 2019 19:08
Скарга щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
Звертаємо увагу на те, що в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься вимога: Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж авторизаційний лист про повноваження від виробника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю. Також в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься ще одна вимога: У разі, якщо учасник пропонує Обладнання, що не є обладнанням виробництва Fortinet, у складі тендерної пропозиції такий учасник має надати офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc. або його представництва, повноваження якого розповсюджується на територію України, про можливість керування запропонованим учасником обладнанням з наявної у Замовника системи керування міжмережевими екранами FortiManager та можливість інтеграції запропонованих учасником рішень з наявними у Замовниками обладнанням захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox. Дана вимога є дискримінаційною та не дає можливості запропонувати Учаснику рішення, що не виробляється Fortienet Inc., так як у ТД закріплено умови, які створюють конфлікт інтересів, який дозволяє компанії Fortienet Inc. прямо чи опосередковано перешкоджати постачальникам альтернативних рішень інших виробників у поданні тендерних пропозицій. Такий лист від компанії Fortienet Inc. відповідно до вимог ТД обов’язково повинен бути в складі Тендерної пропозиції, так як в п. 1 Розділу 3 ТД зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у тендерній документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам цієї тендерної документації, буде віднесено на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції». З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П.3 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 1 ТД вимоги щодо надання авторизаційного листа про повноваження від виробника, а також офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 19:39
Скарга відкликана скаржником
Причина: Прийнято рішення не приймати участі у процедурі відкритих торгів у зв'язку з ризиками компанії щодо виконання строків поставки обладнання.
Дата: 31 жовтня 2019 18:23
Рішення від 28.10.2019 № 15476 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:39
рішення від 11.11.2019 № 16409.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:16

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 13:27
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2019 22:14
рішення від 11.11.2019 № 16407.pdf

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 15:09
201910221739.pdf
23 жовтня 2019 15:09
201910231345.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 18:39
Платіжне доручення.PDF
23 жовтня 2019 18:39
Скарга.PDF
13 листопада 2019 09:46
Пояснення ТОВ АФІТО ГРУП.PDF

Документи подані замовником

13 листопада 2019 09:20
ЛИСТ HUAWEI TECHNOLOGIES.pdf

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 19:08
Платіжне доручення.pdf
23 жовтня 2019 19:08
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2019 22:16
рішення від 11.11.2019 № 16409.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 15:40
Коментар щодо відміни: на підставі абзацу 1 частини 1 статті 31 Закону про закупівлі в зв’язку з відсутністію подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.