Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Клеї, код 24910000-6 за ДК 021:2015 (клей поліуретановий однокомпонентний конструкційний)»
Очікувана вартість
433 663,60 UAH
UA-2019-09-27-000101-c 8a01987da34646d6a6d72f347b082152
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 11:35
Очікувана вартість: 433 663,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1327 шт
Клей поліуретановий однокомпонентний конструкційний.(Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 10:23
ТД.docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 6 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 7 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 5 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 4 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 3 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 2 (1).docx
27 вересня 2019 10:23
Додаток 1 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 12:45
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Клеї, код 24910000-6 за ДК 021:2015 (клей поліуретановий однокомпонентний конструкційний)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Або еквівалент товару (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати встановленим Замовником у технічній специфікації).
Учасник у тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Клеї, код 24910000-6 за ДК 021:2015 (клей поліуретановий однокомпонентний конструкційний)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Учасником зазначається виробник (підприємство, завод) або торгова марка, та країна походження товару».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САТІС ЛТД" 423 259,92
UAH з ПДВ
423 259,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" 426 763,20
UAH з ПДВ
426 763,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМ-ТЕХНОЛОГІЯ" 433 132,80
UAH з ПДВ
433 132,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 15:44
Висновок державної CEC.pdf
16 жовтня 2019 15:44
2_CERTIFICATE_ISO_9001_UA.pdf
16 жовтня 2019 15:44
1_CERTIFICATE_ISO_9001_UA.pdf
16 жовтня 2019 15:44
дод. 7. п.3 Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 15:44
дод. 7. п.1 Статут_2019.pdf
16 жовтня 2019 15:44
дод.3. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 жовтня 2019 15:44
дод.1. Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 16:47
public_doc(2)3232.pdf
08 листопада 2019 16:44
file(12)22222.pdf
07 листопада 2019 16:54
File.PDF
02 листопада 2019 14:20
Довідка МВС 01.11.2019.PDF
01 листопада 2019 15:31
Протокол зборів.pdf
01 листопада 2019 15:31
Наказ ТОВ АМ ТЕХНОЛОГІЯ.PDF
01 листопада 2019 15:31
Статут ТОВ АМ ТЕХНОЛОГІЯ.PDF
01 листопада 2019 14:57
Наказ ТОВ АМ ТЕХНОЛОГІЯ.PDF
15 жовтня 2019 15:52
Вих. № 186 Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САТІС ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМ-ТЕХНОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САТІС ЛТД"
#37250883
Відхилено 423 259,92
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"
#38923104
Відхилено 426 763,20
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМ-ТЕХНОЛОГІЯ"
#32919946
Переможець 433 132,80
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:40

Документи

22 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис

Документи

31 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМ-ТЕХНОЛОГІЯ"
#32919946
433 132,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:40
звіт.pdf укладений
24 березня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:51
807-НХ-19 від 13.11.19 - АМ-Технологія - ДУ1 від 24.12.2019 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:51
1_807-НХ-19 від 13.11.19 - АМ-Технологія - ДУ1 від 24.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 09:24
807-НХ-19 від 13.11.19 - АМ-Технологія.pdf укладений
14 листопада 2019 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі",прийшли до згоди продовжити строк дії Договору тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін до Договору - 433 132,80 грн в тому числі ПДВ (20%) - 72188,80 грн. Кількість товару після внесення змін - 1327 шт.
Номер договору про закупівлю: 807-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 433 132,80
UAH (в тому числі ПДВ 72 188,80 UAH)