Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рейки залізничні широкої колії типу Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів
Р-65 wide-gauge rail rails with tempered rolling surface of 1 category, 25 meters long
Очікувана вартість
668 870 569,20 UAH
UA-2019-09-27-000077-a 6ec02927ee2f4be6a4d7b6c0746cf187
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 668 870 569,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 344 352,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20066117 UAH
Publication date: 27 вересня 2019 09:21
Enquiries until: 21 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 27 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 668 870 569 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 344 353 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
Рейки залізничні широкої колії типу Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів
Р-65 wide-gauge rail rails with tempered rolling surface of 1 category, 25 meters long
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21961 т
Рейки залізничні широкої колії типу Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Рейки залізничні широкої колії типу Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти АТ "Укрзалізниця" Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:23
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx
18 жовтня 2019 09:23
3305 ТД рейки_нова редакція_17.10.2019.docx
18 жовтня 2019 09:23
Зміни до тендеру_3305_17.10.2019.doc
15 жовтня 2019 19:32
Зміни до тендеру_3305_15.10.2019.doc
08 жовтня 2019 16:33
Зміни до тендеру_3305_08.10.2019.doc
18 жовтня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 09:23
Додаток №9_нова редакція_17.10.2019.docx
15 жовтня 2019 19:32
Додаток №9_нова редакція_15.10.2019.docx
08 жовтня 2019 16:33
Додаток №9_нова редакція_08.10.2019.docx
27 вересня 2019 09:18
Додаток №9.docx
18 жовтня 2019 09:23
3305 ТД рейки_нова редакція_17.10.2019.docx
15 жовтня 2019 19:32
3305 ТД рейки_нова редакція_15.10.2019.docx
08 жовтня 2019 16:33
3305 ТД рейки_нова редакція_08.10.2019.docx
27 вересня 2019 09:18
3305 ТД рейки.docx
18 жовтня 2019 09:23
Зміни до тендеру_3305_17.10.2019.doc
15 жовтня 2019 19:32
Зміни до тендеру_3305_15.10.2019.doc
08 жовтня 2019 16:33
Зміни до тендеру_3305_08.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання про разясненіі
Дата подання: 27 вересня 2019 13:11
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 18:26
Ознайомившись з умовами тендеру в нашій Організації виникло питання про суму гарантійного забезпечення. Скажіть будь ласка, сума забезпечення в розмірі 20 066 117 гривень вказано правильно чи присутня помилка? Дякуємо. З повагою директор ТОВ СТОУНЗ-МЕТАЛЗ ІНДАСТРІЗ Г. Стретович
Відповідь: Сума забезпечення тендерної пропозиції вказана правильно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000077-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 30 вересня 2019 12:21
Лист, щодо внесення змін
Лист, щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2019 16:34
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000060 ● a5d6fbdd73fd46c5a68556bc893126d8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.12.2020 № 245

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-27-000077-a, 27.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-27-000077-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 11 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Рейки залізничні широкої колії типу Р-65 з загартованою поверхнею кочення 1 категорії, довжина 25 метрів (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-27-000077-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, невідповідність вимогам статей 30,32 Закону, порушення частини 1 статті 23 Закону, порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-27-000077-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Інформація про порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, які зазначено в п. 2 розділу ІІ висновку, відсутня в п. 1 розділу ІІ висновку. 2. Щодо невідповідності вимогам статей 30,32 Закону Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що зазначені у висновку ДАСУ умови тендерної документації не оскаржувалися та щодо них не висувалися жодні вимоги, а також відсутні звернення щодо роз’яснень. Крім того, абзацом першим частини 4 статті 36 Закону передбачено, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Зважаючи на даний факт, Замовник вимушений вимагати кореговану цінову пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону. 3. Щодо порушення порушення частини 1 статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 4. Щодо порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Звертаємо увагу, що пунктом 3.6 тендерної документації передбачено, що перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку №2 до тендерної документації. Пунктом 3.1 додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах 1, 2 статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно додатку № 5 до тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації містить орієнтовний зразок надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому пункт 6 зазначеного зразку довідки викладено у наступній редакції: «Учасник має затверджену антикорупційну програму та призначено уповноваженого з антикорупційної програми». Умовами тендерної документації не передбачено надання на підтвердження зазначеної інформації жодних додаткових документів. Учасник ТОВ «Метінвест -СМЦ» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання зазначених вище вимог тендерної документації надав довідку від 11.10.2019 р. № 2626, яка повністю відповідала умовам тендерної документації. Інші документи, які учасник надав додатково, зокрема, наказ про затвердження антикорупційної політики, сприймалися замовником суто як довідкова інформація та на оцінку тендерної пропозиції не впливали.

2021-01-15 13:47:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2019
UA-2019-09-27-000077-a6ec02927ee2f4be6a4d7b6c0746cf187
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 23:12
Електронний підпис
30 жовтня 2019 23:11
Електронний підпис
30 жовтня 2019 23:11
гарантія.rar.p7s
30 жовтня 2019 23:11
гарантія.rar
30 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:15
Цінова після аукціона.pdf
31 жовтня 2019 08:34
Електронний підпис
31 жовтня 2019 08:34
Електронний підпис
30 жовтня 2019 18:28
ISO АС.pdf
30 жовтня 2019 18:28
цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 18:28
ст17 Тонєв І.М..pdf
30 жовтня 2019 18:28
сертифікат якості.pdf
30 жовтня 2019 18:28
протокол 79C.pdf
30 жовтня 2019 18:27
порівняльня таблиця.pdf
30 жовтня 2019 18:27
платежка.pdf
30 жовтня 2019 18:27
Ліцензія.pdf
30 жовтня 2019 18:27
ИСО от АЗОВСТАЛЬ.pdf
30 жовтня 2019 18:27
захист довкілля.pdf
30 жовтня 2019 18:27
ДСТУ 4344-2004.pdf
30 жовтня 2019 18:27
додаток 9.pdf
30 жовтня 2019 18:27
дог страх 4543448.pdf
30 жовтня 2019 18:27
довідка викон анал дог.pdf
30 жовтня 2019 18:27
дані на товар.pdf
30 жовтня 2019 18:27
Витяг з ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 18:27
акт тех годн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 664 891 236,00
UAH з ПДВ
583 064 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 668 844 216,00
UAH з ПДВ
660 542 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:15
Цінова після аукціона.pdf
31 жовтня 2019 08:34
Електронний підпис
31 жовтня 2019 08:34
Електронний підпис
30 жовтня 2019 18:28
ISO АС.pdf
30 жовтня 2019 18:28
цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 18:28
ст17 Тонєв І.М..pdf
30 жовтня 2019 18:28
сертифікат якості.pdf
30 жовтня 2019 18:28
протокол 79C.pdf
30 жовтня 2019 18:27
порівняльня таблиця.pdf
30 жовтня 2019 18:27
платежка.pdf
30 жовтня 2019 18:27
Ліцензія.pdf
30 жовтня 2019 18:27
ИСО от АЗОВСТАЛЬ.pdf
30 жовтня 2019 18:27
захист довкілля.pdf
30 жовтня 2019 18:27
ДСТУ 4344-2004.pdf
30 жовтня 2019 18:27
додаток 9.pdf
30 жовтня 2019 18:27
дог страх 4543448.pdf
30 жовтня 2019 18:27
довідка викон анал дог.pdf
30 жовтня 2019 18:27
дані на товар.pdf
30 жовтня 2019 18:27
Витяг з ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 18:27
акт тех годн.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 23:12
Електронний підпис
30 жовтня 2019 23:11
Електронний підпис
30 жовтня 2019 23:11
гарантія.rar.p7s
30 жовтня 2019 23:11
гарантія.rar
30 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 583 064 550,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
583 064 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:27
ЦЗВ-05-00819-01.pdf укладений
24 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 11:25
ЦЗВ-05-00819-01.pdf укладений
06 грудня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 492 222 663,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 037 110,50 UAH)