Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ст. Знам’янка)
Очікувана вартість
3 510 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000063-a b37d71eeabfd4da2bb101ce69f092141
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриніна Олена Володимирівна

(048)727-27-60 ntvm1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Добриніна Олена Володимирівна
(048)727-27-60
ntvm1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:09
Очікувана вартість: 3 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування закупівлі- власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 т
вугілля ка'мяне марки ДГ (13-100) (ст. Знам'янка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська обл., Знам'янка, Свердлова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно зразка документів
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:10
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:26
Доброго дня. У п. 2.3. розділу 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви як Замовник вимагаєте надання документів виробника, що підтверджують якість та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Що саме потрібно надати учаснику? І чи відповідатиме умовам ТД надання учасником копії посвідчення про якість. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В вимогах п. 2.3. розділу 6 тендерної документації, чітко визначено, що на кожен вид товару надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Показники, зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Наданні учасником копії посвідчення про якість від виробника (паспорт та/або сертифікат якості) відповідатиме умовам тендерної документації. При цьому показники, зазначених у посвідченні про якість технічних характеристик, повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:27
Шановний Замовнику, відповідно до п.2.2. частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів),із зазначенням предмету договору( ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням сканкопій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). Питання: 1) чи буде вважати Замовник аналогічним договір на поставку вугільної продукції марки Г 13-100? 2) чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям наданий учасником у складі тендерної пропозиції договір та сканкопії документів, підтверджуючі виконання зазначеного договору на поставку вугільної продукції марки Г 13-100?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір на поставку вугільної продукції марки Г (13-100) вважається аналогічним договором. При цьому, подання сканкопії документів, підтверджуючих виконання зазначеного договору, буде підтверджувати інформацію учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до п.2.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 767 500,00
UAH з ПДВ
2 688 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИ ІНВЕСТ РЕСУРС" 2 906 250,00
UAH з ПДВ
2 692 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 2 865 000,00
UAH з ПДВ
2 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
15 жовтня 2019 09:37
статут.docx
15 жовтня 2019 09:27
лист відгук (2).jpg
15 жовтня 2019 07:23
Аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2019 07:23
Витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 07:23
Витяг.pdf
15 жовтня 2019 07:23
Договір з виробником.pdf
15 жовтня 2019 07:22
Договір техніка.pdf
15 жовтня 2019 07:22
ДСТУ 3472_2015.pdf
15 жовтня 2019 07:22
ДСТУ 7146_2010.pdf
15 жовтня 2019 07:21
Зразок посвідчення.pdf
15 жовтня 2019 07:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 жовтня 2019 07:21
Наказ про призначення.pdf
15 жовтня 2019 07:21
157_Картка контрагента.pdf
15 жовтня 2019 07:20
158_163_Довідки ст17.pdf
15 жовтня 2019 07:20
164_Уповноважена особа.pdf
15 жовтня 2019 07:20
165_Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 07:20
168_МТБ.pdf
15 жовтня 2019 07:20
172_дані про товар.pdf
15 жовтня 2019 07:20
173_захист довкілля.pdf
15 жовтня 2019 07:20
174_Довідка пільга ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 07:20
175_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:26
ДСТУ 7146.pdf
11 жовтня 2019 14:26
ДСТУ 3472.PDF
11 жовтня 2019 14:26
проект договору.PDF
11 жовтня 2019 14:26
сертифікати.pdf
11 жовтня 2019 14:26
тех вимоги.pdf
11 жовтня 2019 14:25
дов ст 17.PDF
11 жовтня 2019 14:25
досвід постачання.pdf
11 жовтня 2019 14:25
мат тех база.pdf
11 жовтня 2019 14:25
гарантии с эцп.zip
11 жовтня 2019 14:25
пропозиція.PDF
11 жовтня 2019 14:25
наказ та паспорт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИ ІНВЕСТ РЕСУРС"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Переможець 2 688 750,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
2 688 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:42
№795 ДУ Полипром Сервіс (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:42
1_№795 ДУ Полипром Сервіс.pdf укладений
28 грудня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 16:24
т-19-795.pdf укладений
12 листопада 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо продовження строку дії договорів, згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/Т-19-975-НЮ (ПДВ 0%)
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 075 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 512 655,00 UAH)