Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ст. Знам’янка)
Очікувана вартість
3 510 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000063-a ● b37d71eeabfd4da2bb101ce69f092141
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна (048)727-27-60 ntvm1@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 3 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Джерело фінансування закупівлі- власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 т
вугілля ка'мяне марки ДГ (13-100) (ст. Знам'янка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська обл., Знам'янка, Свердлова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 09:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 09:10 |
ТД УГОЛЬ Знаменка.doc | |
27 вересня 2019 09:10 |
ДОГОВІР Знаменка у разі застосування пільги редакція без ПДВ.doc | |
27 вересня 2019 09:10 |
ДОГОВІР Знаменка у разі незастосування пільги редакція з ПДВ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно зразка документів
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:10
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:26
Доброго дня.
У п. 2.3. розділу 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви як Замовник вимагаєте надання документів виробника, що підтверджують якість та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Що саме потрібно надати учаснику?
І чи відповідатиме умовам ТД надання учасником копії посвідчення про якість.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В вимогах п. 2.3. розділу 6 тендерної документації, чітко визначено, що на кожен вид товару надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Показники, зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Наданні учасником копії посвідчення про якість від виробника (паспорт та/або сертифікат якості) відповідатиме умовам тендерної документації. При цьому показники, зазначених у посвідченні про якість технічних характеристик, повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Показники, зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Наданні учасником копії посвідчення про якість від виробника (паспорт та/або сертифікат якості) відповідатиме умовам тендерної документації. При цьому показники, зазначених у посвідченні про якість технічних характеристик, повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:27
Шановний Замовнику, відповідно до п.2.2. частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів),із зазначенням предмету договору( ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням сканкопій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). Питання: 1) чи буде вважати Замовник аналогічним договір на поставку вугільної продукції марки Г 13-100? 2) чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям наданий учасником у складі тендерної пропозиції договір та сканкопії документів, підтверджуючі виконання зазначеного договору на поставку вугільної продукції марки Г 13-100?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір на поставку вугільної продукції марки Г (13-100) вважається аналогічним договором. При цьому, подання сканкопії документів, підтверджуючих виконання зазначеного договору, буде підтверджувати інформацію учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до п.2.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
2 767 500,00
UAH з ПДВ
|
2 688 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИ ІНВЕСТ РЕСУРС" |
2 906 250,00
UAH з ПДВ
|
2 692 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
2 865 000,00
UAH з ПДВ
|
2 865 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Переможець |
2 688 750,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:42
|
№795 ДУ Полипром Сервіс (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:42
|
1_№795 ДУ Полипром Сервіс.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 16:24
|
т-19-795.pdf | укладений |
12 листопада 2019 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо продовження строку дії договорів, згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | ОД/Т-19-975-НЮ (ПДВ 0%) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |