Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмільниккомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 32505648 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Пушкіна, 107 А |
Контактна особа: |
Хмільниккомунсервіс КП +380433822551 32505648zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 3 912 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 123,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 14:48 |
ЗМІНИ до ТД 03.10.19.doc | |
03 жовтня 2019 14:48 |
Змінена тендерна документація Лугова 03.10.19.doc |
03 жовтня 2019 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2019 14:48 |
ЗМІНИ до ТД 03.10.19.doc
|
|||
03 жовтня 2019 14:48 |
Змінена тендерна документація Лугова 03.10.19.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не встановлював одну позицію стосовно вимог до асфальтозмішувальної установки (АБЗ), що порушувало б принципи здійснення закупівель , згідно статті 3 Закону, а встановив різні види користування АБЗ, що не є дискримінацією та не порушує рівність серед учасників. Асфальтобетонна суміш є основною складовою при виконанні робіт по капітальному ремонту автомобільних доріг, а для якісного виконання робіт мають бути присутні усі необхідні документи, які підтверджують відповідність асфальтозмішувальної установки (при її залученні у роботах) вказаним кваліфікаційним критеріям.
В даному випадку Замовник, вважає за необхідне включити інформацію про асфальтозмішувальну установку (АБЗ) у Тендерну документацію згідно вимог статтей Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тобто, тендерна документація містить встановлені обґрунтовані вимоги, щодо надання додаткових документів в складі пропозиції стосовно матеріально-технічної бази усіх потенційних учасників торгів, з урахуванням третьої частини статті 5 Закону та дотримання принципів закріплених у статтях Закону України «Про публічні закупівлі.»
Скарги до процедури
Дата подання: 03 листопада 2019 19:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000133 ● ff2b242ec60f4189a52032bb464e9d47
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2019 №68
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-09-26-002675-b 26.09.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 17:35:48
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-26-002675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-04 15:44:06
Пояснення
Доброго дня. У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне. Закупівля замовника КП «Хмільниккомунсервіс» за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області» була оголошена 29 вересня 2019р. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-26-002675-b). Повідомлення про намір укласти договір було сформовано 24 жовтня 2019 року. Окреме поле «Джерело фінансування» було впроваджено у системі Прозорро з 1 листопада 2019 року. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Тобто, на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір у Замовника не було технічної можливості (окремого поля «Джерело фінансування») щоб зазначити джерело фінансування. Тому, під час оприлюднення плану закупівель інформація про джерело фінансування була вказана у полі п.9 «Примітка»: джерело фінансування – бюджетні кошти (ідентифікатор плану UA-P-2019-09-26-005179-b). А під час подання оголошення про проведення відкритих торгів дана інформація теж була зазначена у поля «Примітка» і у системі «Прозоро» знаходиться у розділі «Інформація про предмет закупівлі» - джерело фінансування – бюджетні кошти.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-04 15:36:56
Надання пояснень
Доброго дня.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне.
Закупівля замовника КП «Хмільниккомунсервіс» за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області» була оголошена 29 вересня 2019р. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-26-002675-b). Повідомлення про намір укласти договір було сформовано 24 жовтня 2019 року.
Окреме поле «Джерело фінансування» було впроваджено у системі Прозорро з 1 листопада 2019 року. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель".
Тобто, на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір у Замовника не було технічної можливості (окремого поля «Джерело фінансування») щоб зазначити джерело фінансування.
Тому, під час оприлюднення плану закупівель інформація про джерело фінансування була вказана у полі п.9 «Примітка»: джерело фінансування – бюджетні кошти (ідентифікатор плану UA-P-2019-09-26-005179-b).
А під час подання оголошення про проведення відкритих торгів дана інформація теж була зазначена у поля «Примітка» і у системі «Прозоро» знаходиться у розділі «Інформація про предмет закупівлі» - джерело фінансування – бюджетні кошти.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 008 786,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ" |
3 512 357,00
UAH з ПДВ
|
3 009 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
3 499 000,00
UAH з ПДВ
|
3 325 503,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" |
3 325 504,00
UAH з ПДВ
|
3 325 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" |
3 883 579,06
UAH з ПДВ
|
3 883 579,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія #34680933 |
Відхилено |
3 008 786,43
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 15:47
|
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ" #32203708 |
Переможець |
3 009 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 22:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 14:37
|
сума.docx | укладений |
03 липня 2020 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2020 14:32
|
Лугова 6.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2020 15:36
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:17
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 10:27
|
Договір.pdf | укладений |
28 листопада 2019 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт до 30.06.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 28/11/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі: зміна робіт з метою покращення якості виконуваних робіт та строку експлуатації в майбутньому. |
Номер договору про закупівлю: | 28/11/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі (зменшення суми договору). |
Номер договору про закупівлю: | 28/11/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |