Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області
Очікувана вартість
3 912 357,00 UAH
UA-2019-09-26-002675-b ae5c5efaa236463da3ef57296e07c86e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмільниккомунсервіс КП

+380433822551 32505648zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмільниккомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32505648
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Пушкіна, 107 А
Контактна особа: Хмільниккомунсервіс КП
+380433822551
32505648zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 20:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:55
Очікувана вартість: 3 912 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 123,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


За наявності бюджетних асигнувань Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, вулиця Лугова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:48
ЗМІНИ до ТД 03.10.19.doc
03 жовтня 2019 14:48
Змінена тендерна документація Лугова 03.10.19.doc
03 жовтня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:48
ЗМІНИ до ТД 03.10.19.doc
03 жовтня 2019 14:48
Змінена тендерна документація Лугова 03.10.19.doc
26 вересня 2019 20:21
тендерна документація Лугова 26.09.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відповідність технічного завдання
Дата подання: 30 вересня 2019 13:27
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:29
Доброго дня. Прошу Вас підтвердити пункти 2,3 технічного завдання Навантаження сміття в ручну - 1975т,, Перевезення сміття до 15 км - 1975т., чи вірно вказаний тонаж.
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни внесені у документацію.
щодо п.7 технічного завдання
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:09
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:31
Доброго дня, прошу надати відповідь на наступне питання: в додатку № 2 технічне завдання п.7 – "Стабілізація грунтів навісним стабілізатором грунту SBF 24 L на базі трактора на пневмоколісному ходу New Holland T 7070 потужністю 175 кВт з додаванням цементу та стабілізуючої добавки за товщини шару 20 см" = 4851 м2 – , що це за норма, або по якому шифру ця норма була застосована в проекті ? у випадку відсутності стабілізатора грунту SBF 24 L на базі трактора на пневмоколісному ходу New Holland T 7070 потужністю 175 кВт - чи може учасник використовувати аналог такого обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додатку №2 до Тендерної документації в першому абзаці описової частини «Технічного завдання», чітко вказано – можливість використання еквіваленту обладнання . Тобто учасник може використовувати аналог вказаного обладнання.
Інша інформаія
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:36
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:32
Шановний Замовник, роз'ясніть будь ласка необхідність в завищених вимогах щодо АБЗ,
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Тендерна документація окрім обов’язкових складових може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, при цьому, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Замовник не встановлював одну позицію стосовно вимог до асфальтозмішувальної установки (АБЗ), що порушувало б принципи здійснення закупівель , згідно статті 3 Закону, а встановив різні види користування АБЗ, що не є дискримінацією та не порушує рівність серед учасників. Асфальтобетонна суміш є основною складовою при виконанні робіт по капітальному ремонту автомобільних доріг, а для якісного виконання робіт мають бути присутні усі необхідні документи, які підтверджують відповідність асфальтозмішувальної установки (при її залученні у роботах) вказаним кваліфікаційним критеріям.
В даному випадку Замовник, вважає за необхідне включити інформацію про асфальтозмішувальну установку (АБЗ) у Тендерну документацію згідно вимог статтей Закону.
інша інформаія
Дата подання: 01 жовтня 2019 17:16
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:34
Замовнику. Тендерна документаіця містить встановлені безпідставні, необґрунтовані вимоги щодо надання учасниками додаткових документів в складі пропозиції стосовно матеріально - технічної бази тощо, це обмежує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію та призведе до дискримінаії учасників. Чи не варто переглянути тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня, згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників, відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тобто, тендерна документація містить встановлені обґрунтовані вимоги, щодо надання додаткових документів в складі пропозиції стосовно матеріально-технічної бази усіх потенційних учасників торгів, з урахуванням третьої частини статті 5 Закону та дотримання принципів закріплених у статтях Закону України «Про публічні закупівлі.»


Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-002675-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:35110957
Дата подання: 03 листопада 2019 19:10
Скарга стосовно неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ»
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: Приватне підприємство «Еліта-Індустріал» адреса: 22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Пушкіна, буд.74 ЄДРПОУ: 35110957 тел.: +380978254202 Замовник: КП «Хмільниккомунсервіс» адреса: 22000, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Пушкіна, 107 А ЄДРПОУ: 32505648 Інформація про закупівлю: Процедура – відкриті торги. Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-26-002675-b СКАРГА на неправомірні дії Замовника Приватне підприємство «Еліта-Індустріал» (далі – Підприємство, Скаржник) бере участь у відкритих торгах, предмет закупівлі - Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області, що проводяться КП «Хмільниккомунсервіс» (далі – Замовник), згідно з оголошенням оприлюдненим на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2019-09-26-002675-b. За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано тендерну пропозицію ТОВ «Хмільницька будівельна компанія». Проте, протоколом тендерного комітету Замовника № 1К/Л від 22.10.2019 тендерну пропозицію ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» відхилено через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Після цього, Замовник перейшов до другої за результатами аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ» (надалі за текстом – Учасник). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, протоколом тендерного комітету Замовника № 3 Дор-3 від 24.10.2019 дану пропозицію прийнято та прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником. Проте, таке рішення Замовника грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та права Приватного підприємства «Еліта-Індустріал» на належний та недискримінаційний розгляд тендерних пропозицій, через що Замовник навіть не почав розгляд тендерної пропозиції Скаржника. Зміст порушення, допущеного Замовником, полягає в ігноруванні невідповідностей тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. 1. Щодо невідповідності наданих договорів оренди матеріально-технічної бази. В п. 5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» містилася така вимогам: « Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази: для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: довідку встановленої форми (Додаток №3), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази яка містить інформацію про машини та механізми, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всю вказану техніку). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2019 року». З аналізу наведених вимог вбачається, що учасники, у разі залучення техніки на договірних засадах, повинні надати такі договори зі строком дії не менше ніж строк виконання робіт за договором, а саме до 31.12.2019. У разі надання у складі тендерної пропозиції договорів, строк дії яких менший аніж 31.12.2019 або учасник буде позбавлений можливості використання техніки до 31.12.2019, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена через невідповідність вимогам тендерної документації. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договори оренди техніки №01/19 та № 02/19 (файли «03 ДогОренди Лаггар_трактор+.pdf» та «03 ДогОренди Лаггар_SBV160.pdf»). В даних договорах в п. 3.5 зазначено, що строк дії оренди за даним договором закінчується 31.10.2019. Тобто на момент подання даної скарги, Учасник вже не має права використання техніки, яка зазначалася в договірній ціні та довідці про наявність матеріально-технічної бази, поданими Учасником в складі тендерної пропозиції. Дійсно в даному договорі зазначено строком дії 31.12.2019, саме використання техніки, що є істотною умовою даного договору закінчено 31.10.2019. Учасником не подано жодних документів щодо продовження строку оренди за договорами, що свідчить про відсутність правових підстав використання техніки, зазначеної в даних договорах з 01.11.2019. Вищенаведене свідчить про надання Учасником в складі тендерної пропозиції неправдивих відомостей та неможливості виконання робіт за договором, який буде укладений за результатами даного тендеру. Фактично, учасник не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, яка є обов’язковою для виконання робіт за договором. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. Визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ» є неправомірними діями Замовника, які прямо порушують права Скаржника на недискримінаційний підхід під час оцінки тендерних пропозицій. 2. Щодо ненадання нотаріального перекладу документів у складі тендерної пропозиції. В ч. 7 розділу 1 «Загальні положення тендерної документації» зазначено таку вимогу: «Пропозиція конкурсних торгів складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (чи копій документів) іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально та підписом і печаткою учасника торгів». Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «34 Док щодо АБЗ паспорт.pdf». Даний документ нібито є нотаріальним перекладом технічного паспорту АБЗ. Проте, поданий документ не відповідає вимогам тендерної документації з таких підстав. Порядок засвідчення нотаріусами перекладів затверджено Наказом Міністерства Юстиції України від 22.02.2012 №296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» (надалі за текстом – Порядок). Відповідно до п. 3.5 Глави 8 «Засвідчення вірності перекладу» даного порядку: «Переклад, розміщений на окремому від оригіналу чи копії аркуші, прикріплюється до нього, прошнуровується і скріплюється підписом нотаріуса і його печаткою». З наданого Учасником файлу неможливо встановити, чи прошитий даний документ на виконання Порядку. Відсутність можливості встановити відповідність даному пункту свідчить про те, що сторінки могли бути замінені, що означає недійсність всього документа в цілому. Також, нотаріусом, на виконання вимог Порядку вчинено засвідчувальний напис, в якому зазначено «всього прошито, пронумеровано і скріплено печаткою 34 сторінки». Проте у файлі «34 Док щодо АБЗ паспорт.pdf» міститься 35 сторінок, що свідчить про недійсність даного документу, оскільки не вбачається можливим встановити яка саме сторінка була замінена або неперекладена. Також фактична невідповідність кількості сторінок в документі кількості сторінок, зазначеній у засвідчувальному написі нотаріуса свідчить про втручання в нотаріальний переклад після його засвідчення нотаріусом, що також підтверджує твердження про недійсність такого перекладу, наданого в складі тендерної пропозиції Учасника. У зв’язку з вищенаведеним належить дійти висновку про порушення Учасником вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції документів з нотаріальним перекладом. Також звертаємо увагу колегії на те, що Замовником пропозиція першого учасника була відхилена в тому числі через невідповідність кількості сторінок в нотаріальному перекладі фактичній кількості сторінок в документі. Прийняття рішення про визнання переможцем учасника з такою самою помилкою свідчить про заангажованість замовника та застосування ним дискримінаційного підходу до розгляду тендерної пропозиції. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. Визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ» є неправомірними діями Замовника, які прямо порушують права Скаржника на недискримінаційний підхід під час оцінки тендерних пропозицій. Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ПП «Еліта-Індустріал» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням. Як зазначено у п. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Прийняте рішення Замовника порушує право ПП «Еліта-Індустріал» на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 18, 22, 27, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі. 3. Визнати протокол засідання тендерного комітету КП «Хмільниккомунсервіс» №3 ДОР 3 від 24.10.2019 у процедурі закупівлі № UA-2019-09-26-002675-b незаконним та таким, що порушує права учасника закупівлі - ПП «Еліта-Індустріал». 4. Зобов’язати Замовника - КП «Хмільниккомунсервіс» скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ПРОМБУДІНДУСТРІЯ». 5. Зобов’язати Замовника - КП «Хмільниккомунсервіс» перейти до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону. Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення на перерахування плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 22:42
Рішення від 06.11.2019 № 16063 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 22:42
Рішення від 22.11.2019 № 17246.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 02:23

Документи подані скаржником

03 листопада 2019 19:10
Платіжне доручення.pdf
03 листопада 2019 19:10
Скарга.pdf
03 листопада 2019 19:11
Електронний підпис
03 листопада 2019 19:11
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2019 02:23
Рішення від 22.11.2019 № 17246.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000133 ● ff2b242ec60f4189a52032bb464e9d47
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.12.2019 №68
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-09-26-002675-b 26.09.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 17:35:48

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-26-002675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-04 15:44:06

Пояснення

Доброго дня. У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне. Закупівля замовника КП «Хмільниккомунсервіс» за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області» була оголошена 29 вересня 2019р. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-26-002675-b). Повідомлення про намір укласти договір було сформовано 24 жовтня 2019 року. Окреме поле «Джерело фінансування» було впроваджено у системі Прозорро з 1 листопада 2019 року. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Тобто, на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір у Замовника не було технічної можливості (окремого поля «Джерело фінансування») щоб зазначити джерело фінансування. Тому, під час оприлюднення плану закупівель інформація про джерело фінансування була вказана у полі п.9 «Примітка»: джерело фінансування – бюджетні кошти (ідентифікатор плану UA-P-2019-09-26-005179-b). А під час подання оголошення про проведення відкритих торгів дана інформація теж була зазначена у поля «Примітка» і у системі «Прозоро» знаходиться у розділі «Інформація про предмет закупівлі» - джерело фінансування – бюджетні кошти.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-04 15:36:56

Надання пояснень

Доброго дня.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне.
Закупівля замовника КП «Хмільниккомунсервіс» за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Лугова в м. Хмільник, Вінницької області» була оголошена 29 вересня 2019р. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-26-002675-b). Повідомлення про намір укласти договір було сформовано 24 жовтня 2019 року.
Окреме поле «Джерело фінансування» було впроваджено у системі Прозорро з 1 листопада 2019 року. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель".
Тобто, на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір у Замовника не було технічної можливості (окремого поля «Джерело фінансування») щоб зазначити джерело фінансування.
Тому, під час оприлюднення плану закупівель інформація про джерело фінансування була вказана у полі п.9 «Примітка»: джерело фінансування – бюджетні кошти (ідентифікатор плану UA-P-2019-09-26-005179-b).
А під час подання оголошення про проведення відкритих торгів дана інформація теж була зазначена у поля «Примітка» і у системі «Прозоро» знаходиться у розділі «Інформація про предмет закупівлі» - джерело фінансування – бюджетні кошти.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 008 786,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ" 3 512 357,00
UAH з ПДВ
3 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 3 499 000,00
UAH з ПДВ
3 325 503,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" 3 325 504,00
UAH з ПДВ
3 325 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" 3 883 579,06
UAH з ПДВ
3 883 579,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:51
37 паспорт код директор.pdf
11 жовтня 2019 17:51
34 копія Статуту.pdf
11 жовтня 2019 17:51
25.1 копія паспорта АБЗ.pdf
11 жовтня 2019 17:51
23 довідка матеріали.pdf
11 жовтня 2019 17:51
22 лист санкції.pdf
11 жовтня 2019 17:51
15.2 свідоцтва техніка.pdf
11 жовтня 2019 17:50
9 проект договору.pdf
11 жовтня 2019 17:50
50 Банківька гарантія.zip
11 жовтня 2019 17:50
7 застосування ЕЦП.pdf
11 жовтня 2019 17:50
49 копія ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 17:50
3 право підписуpdf.pdf
11 жовтня 2019 17:50
0 реєстр.pdf
11 жовтня 2019 17:50
43 визначення ціни.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:19
ГарантЛист_матеріали.pdf
30 жовтня 2019 17:19
ГарантЛист_асфальт.pdf
30 жовтня 2019 17:19
Обгрунтування.pdf
30 жовтня 2019 17:19
Довідка_.pdf
29 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
29 жовтня 2019 14:45
Довідка ДПС податки.pdf
29 жовтня 2019 14:45
Довідка.zip
29 жовтня 2019 14:44
02_Локальний кошторис.pdf
29 жовтня 2019 14:44
01_Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2019 00:27
Електронний підпис
25 жовтня 2019 23:44
Довідка.pdf
11 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
11 жовтня 2019 18:30
35 Календарний_план.pdf
11 жовтня 2019 18:30
34 Док щодо АБЗ.pdf
11 жовтня 2019 18:30
34 Док щодо АБЗ паспорт.pdf
11 жовтня 2019 18:30
24 Довідка ТехЗавдання.pdf
11 жовтня 2019 18:30
23 Св-во ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 18:30
18 Ліцензія ПБІ.pdf
11 жовтня 2019 18:30
17 Статут ПБІ.pdf
11 жовтня 2019 18:30
14 Document_USR_1005816886.rtf
11 жовтня 2019 18:30
11 Ліцензія.pdf (1).p7s
11 жовтня 2019 18:30
06 Довідка досвід.pdf
11 жовтня 2019 18:30
03 ДогОренди Лаггар_SBV160.pdf
11 жовтня 2019 18:30
00 Реєстр_документів.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:19
49. Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 17:19
Реєстр документів.pdf
11 жовтня 2019 17:19
3. Довідка Ст. 17 ЗУ.pdf
11 жовтня 2019 17:19
12. Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 17:19
Гарантия 13591.zip
11 жовтня 2019 17:19
8. Документ_ЄДР_1005812760.zip
11 жовтня 2019 17:19
23. Довідка про витрати.pdf
11 жовтня 2019 17:19
48. Технічне завдання.pdf
11 жовтня 2019 17:19
43. Статут.pdf
11 жовтня 2019 17:19
31. Копія паспорта АБЗ.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 20:14
Електронний підпис
11 жовтня 2019 20:10
банківська гарантія.rar
11 жовтня 2019 20:10
15 Накази, ЦПД.pdf
11 жовтня 2019 20:10
32 Дозвіл на викиди.pdf
11 жовтня 2019 20:10
19 проект договору.pdf
11 жовтня 2019 20:10
28 Договір поставки.pdf
11 жовтня 2019 20:10
11 Договір позички.pdf
11 жовтня 2019 20:10
4 Витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 20:10
42 згода на пер.дані.pdf
11 жовтня 2019 20:10
38 довідка.pdf
11 жовтня 2019 20:10
35 лист про субпідряд.pdf
11 жовтня 2019 20:10
47 Лист згода.pdf
11 жовтня 2019 20:09
24 Договір аналог.pdf
11 жовтня 2019 20:09
13 накладна.pdf
11 жовтня 2019 20:09
12 гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2019 20:09
1 Виписка.pdf
11 жовтня 2019 20:09
7 довідка дод.2.pdf
11 жовтня 2019 20:09
2 Рішення засновника.pdf
11 жовтня 2019 20:09
6 цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 20:09
25 лист відгук.pdf
11 жовтня 2019 20:09
17 календарний план.pdf
11 жовтня 2019 20:09
26 Довідка про АБЗ.pdf
11 жовтня 2019 20:09
23 довідка про досвід.pdf
11 жовтня 2019 20:09
16 довідка ст 17.pdf
11 жовтня 2019 20:09
29 Атестат.pdf
11 жовтня 2019 20:09
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:52
21.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
20.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
19.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
18.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
17.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
16.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
15.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
14.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
13.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
12.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
11.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
10.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
9.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
8.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
7.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
6.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
5.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
4.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
3.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
2.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
1.jpeg
11 жовтня 2019 14:52
5 015.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 014.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 013.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 012.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 011.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 010.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 009.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 008.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 007.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 006.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 005.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 004.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 003.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 002.jpg
11 жовтня 2019 14:52
5 001.jpg
11 жовтня 2019 14:52
3 006.jpg
11 жовтня 2019 14:52
3 005.jpg
11 жовтня 2019 14:52
3 004.jpg
11 жовтня 2019 14:52
3 003.jpg
11 жовтня 2019 14:52
3 002.jpg
11 жовтня 2019 14:52
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хмільницька будівельна Компанія

ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"

ПП "ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія
#34680933
Відхилено 3 008 786,43
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:47
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"
#32203708
Переможець 3 009 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 22:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 22:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"
#32203708
3 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:37
сума.docx укладений
03 липня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 14:32
Лугова 6.pdf зміни до договору
03 липня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 15:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 червня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:17
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:16
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:27
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт до 30.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 28/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі: зміна робіт з метою покращення якості виконуваних робіт та строку експлуатації в майбутньому.
Номер договору про закупівлю: 28/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (зменшення суми договору).
Номер договору про закупівлю: 28/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 598 454,04
UAH (в тому числі ПДВ 433 075,67 UAH)