Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер, сканер)
Очікувана вартість
3 281 600,00 UAH
UA-2019-09-26-002593-b 5f7bf2298f7e42d395a3d50b58507b0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Войтенко

2340501 orgotdel@ko.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
Код ЄДРПОУ: 26268119
Вебсайт: http://ko.court.gov.ua/tu10/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
Контактна особа: Наталья Войтенко
2340501
orgotdel@ko.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:45
Очікувана вартість: 3 281 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
38 штука
Сканер тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
27 штука
Сканер тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату поставленого Товару здійснює на підставі видаткової накладної на партію поставленого Товару, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної. Кошти державного бюджету. КЕКВ 3110. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:14
Зміни.pdf
08 жовтня 2019 17:14
Зміни 2019 ТД ПК ТУ КО 08.10.19 Укр.pdf
08 жовтня 2019 17:14
Додаток 3.docx
02 жовтня 2019 10:04
Додаток 4.docx
02 жовтня 2019 10:04
Зміни.pdf
26 вересня 2019 18:09
Додаток 6.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 5.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 2.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 1.docx
08 жовтня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:14
Зміни.pdf
08 жовтня 2019 17:14
Зміни 2019 ТД ПК ТУ КО 08.10.19 Укр.pdf
02 жовтня 2019 10:04
Тендерна документація (1).pdf
26 вересня 2019 18:09
Тендерна документація.pdf
08 жовтня 2019 17:14
Додаток 3.docx
02 жовтня 2019 10:04
Додаток 3.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 3.docx
02 жовтня 2019 10:04
Додаток 4.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 4.docx
02 жовтня 2019 10:04
Зміни.pdf
26 вересня 2019 18:09
Додаток 6.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 5.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 2.docx
26 вересня 2019 18:09
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 27 вересня 2019 11:18
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:34
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Поставка товару відбувається на умовах визначених в змісті тендерної документації. Вимоги, що не передбачені в умовах тендерної документації до предмету закупівлі не застосовуються
Документація
Дата подання: 27 вересня 2019 11:19
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поставка товару відбувається на умовах визначених в змісті тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що персональний комп’ютер має бути з ліцензійною операційною системою – не нижче Windows 10 Pro.
У відповідності з п. 5.11. Додатку 2 до тендерної документації у разі виникнення претензій щодо некомплектності, кількості чи якості поставленого Товару, Постачальник та Отримувач протягом 1 (одного) робочого дня зобов’язуються письмово узгодити перелік претензій, виклавши їх у відповідному Дефектному акті. Постачальник, згідно з Дефектним актом, зобов’язаний здійснити поставку непоставленого Товару, замінити Товар неналежної якості протягом 7 (семи) робочих днів або повернути вартість Товару неналежної якості. Таким чином, перевірка комплектності поставленого товару, буде забезпечена на етапі його прийняття.
Враховуючи вищезазначене, а також перелік документів які вимагаються в підтвердження інформації про відповідність технічним вимогам тендерної документації, Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до умов тендерної документації
Про сканери
Дата подання: 03 жовтня 2019 17:31
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 16:31
Шановний Замовник, в технічному завданні до одного з предметів закупівлі, а саме Сканери Тип 2 - 27 шт. міститься функція запису відео (частота кадрів в секунду – не менше 20) та оптика CCD. Хочемо зауважити, що запис відео сканерами з матрицею CCD неможливий! Запис відео здатний виконувати сенсор CMOS! Тому прохання внести зміни в ТЗ та додати коректний сенсор скануваня. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умови тендерної документації буде внесено зміни
уточнення техничного завдання
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:27
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 16:31
Шановний замовник прошу внести зміни дотендерної документації, або надати роз'яснення стасовно технічних параметрів позиції №3. Сканер Тип 2. пп.2 зазначено "запис відео (частота кадрів в секунду – не менше 20).", в той же час пп.11 Додатково: CCD – оптика зі швидкісним світлодіодним підсвічуванням; технологія вирівнювання вигнутих зображень під час сканування книг; функція видалення слідів пальців з зображення; автоматична обрізка, виправлення перекосу, поворот; датчик виявлення перевернутих сторінок. незрозуміло яким чином можливо додаткове встановлення: CCD – оптика зі швидкісним світлодіодним підсвічуванням; одночасно з використанням CIS або CMOS матрицями. оскільки з технічних причин сканери з CCD – оптикой не мають можливості записувати відео з вказаними параметрами
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умови тендерної документації буде внесено зміни
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:49
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 16:31
Шановний замовник, Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. предмет закупівлі №2. Сканер Тип 1, та №3. Сканер Тип 2, виходячи з технічних параметрів є вузько спеціалізованими, та імпортуються обмеженим колом юридичних осіб. враховуючи вимогу що міститься на сторінкі 35 тендерної документації : "Інформація про відповідність технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції: пп.2)оригіналом (-ми) або копією (-ми) листа від компанії-виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні, на право розповсюдження товару, що пропонується учасником або з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо);" Сукупність даних вимог є незаконною та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Оскільки товарна позиція №2.3 не є у широкому доступі на ринку. Таким чином, сформувавши предмет закупівлі без його поділу на лоти, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар одразу по всім позиціям технічних вимог ТД. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. У разі відсутності з вашого боку дії щодо усунення зазначених недоліків будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ, та контролюючих органів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умови тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 3 274 128,00
UAH з ПДВ
3 257 454,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО" 3 280 230,00
UAH з ПДВ
3 263 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:07
МВС.PDF
25 жовтня 2019 15:07
ДПІ.pdf
17 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:05
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:04
Ц пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 13:04
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 13:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 18:03
Електронний підпис
16 жовтня 2019 18:01
Укрсиббанк_справки.pdf
16 жовтня 2019 18:01
паспорт директора 100%.pdf
16 жовтня 2019 18:01
наказ_директор.PDF
16 жовтня 2019 18:01
статут.PDF
16 жовтня 2019 18:01
опис1.pdf
16 жовтня 2019 18:01
відомість ЄДРПОУ.PDF
16 жовтня 2019 18:01
витяг_ЄДР.PDF
16 жовтня 2019 18:01
витяг_ПДВ.PDF
16 жовтня 2019 18:01
Технічні документи.PDF
16 жовтня 2019 18:01
проект договору0001.PDF
16 жовтня 2019 18:01
PFU.pdf
16 жовтня 2019 18:01
ISO 14001.pdf
16 жовтня 2019 18:01
Висновок сес_2019.pdf
16 жовтня 2019 18:01
Відгук.pdf
16 жовтня 2019 18:01
ISO 9001.pdf
16 жовтня 2019 18:01
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 3 257 454,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
3 257 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 19:31
Договір.pdf укладений
12 листопада 2019 19:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 257 454,00
UAH (в тому числі ПДВ 542 909,00 UAH)