Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервера
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-09-26-002576-b d47cff8b80bc4d6d8f9ec34538f50e14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Олександрович

+380432524667 sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: http://court.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Сидоренко Олександр Олександрович
+380432524667
sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 18:02
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:02
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:54
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Р. Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється протягом 5 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:58
Тендерна документація сервера.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 20:24
Дата відповіді: 27 вересня 2019 09:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими).
2. У Додатку №3 Тендерної документації є вимога щодо зазначенням марки та моделі.
3.Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
** при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ).
Звертаємо увагу, що зазначена інформація вказана у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-26-002576-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТАІР І К", Код ЄДРПОУ:37658125
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:38
Вимога на рішення Замовника
Пунктом 5 Технічної специфікації Додатку №2 тендерної документації Замовника передбачена наступна технічна умова:
«Підтримка RAID 10, який витримує вихід з ладу одного або двох дисків одночасно»
В пункті 5 Таблиці відповідності, що надана в складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК вказано, що ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК запропоновано сервер Dell PowerEdge R440 до складу якого входить контролер жорстких дисків PERC H730P RAID Controller 2GB NV Cache, та зазначено, що у вказаного контролеру наявна підтримка Raid10, який витримує вихід з ладу одного або двох дисків одночасно.

Згідно інформації, яка знаходиться у вільному доступі в мережі інтернет за посиланням на сайт виробника сервера Dell: http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/documents/dell-poweredge-raid-controller-h730p.pdf вказано, що контролер жорстких дисків PERC H730P RAID Controller 2GB NV Cache підтримує лише RAID levels 0, 1, 5, 6 та RAID spans 10, 50, 60. Наявність Raid10, який витримує вихід з ладу одного або двох дисків одночасно, не зазначено та взагалі не передбачено.

Для прикладу, виробники контролерів НРЕ і Місrоsemi (Аdaptec), що підтримують таку функцію надають наступну інформацію, яка знаходиться у вільному доступі в мережі інтернет за посиланням:
https://support.hpe.com/hpsc/doc/public/display?docId=a00019059en_us (опис на сторінці 18)

https://www.microsemi.com/product-directory/smart-storage-platform/4323-12g-smartraid-3100-series-adapters
https://storage.microsemi.com/ru-ru/raid/ (ADM або потрійне дзеркальне відображення даних)
У вищевказаних виробників такий рейд має назву: Advanced Data Mirroring (ADM)


На підставі вищевикладеного запропонований ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК до постачання сервер Dell PowerEdge R440 не відповідає умовам пункту 5 Технічної специфікації Додатку №2 тендерної документації і така тендерна пропозиція ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК підлягає відхиленню. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК і скасувати Протокол засідання тендерного комітету Територіального управління державної судової адміністрації України в Винницький області від 21.10.2019 року, яким Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області визнало ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК переможцем процедури закупівлі «48820000-2 Сервери»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 16:17
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Із змісту вимоги вбачається по суті оскарження результатів закупівлі та вимога переглянути результати проведення відкритих торгів. Звертаємо увагу, що оскарження процедури закупівлі передбачене статтею 18 Закону. Відповідно до статті 3 Закону, Замовник при здійсненні закупівлі керується такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ТОВ «ВАЛТЕК» за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідна, а за результатом розгляду визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Вивчивши можливості контролера жорстких дисків PERC H730P RAID Controller 2GB NV Cache повідомляємо, що контролер може працювати з даними парності - це надлишкові дані, які створюються для забезпечення відмовостійкості на певних рівнях RAID. У разі відмови диска дані контролю парності можуть використовуватися контролером для відновлення даних користувача. Дані про парності присутні для RAID 5, 6, 50 і 60. Посилання на офіційний сайт: https://www.dell.com/support/manuals/ua/ru/uabsdt1/poweredge-rc-h730p/perc9ugpublication /parity-data?guid=guid-ab7b6c8a-1053-4e2a-aaec-5c38c1dbddc0&lang=en-us
Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками є кращим, тому немає підстав відмовляти учаснику ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» по п.5 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації Замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-002576-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТАІР І К", Код ЄДРПОУ:37658125
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:20
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету Замовника під час визнання переможця процедури закупівлі
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету Замовника під час визнання переможця процедури закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області від 21.10.2019 року прі відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» умовам тендерної документації та Протокол засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області від 21.10.2019 року про визначення переможцем ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2019 23:06
Рішення від 04.11.2019 № 15900 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 23:06
Рішення від 18.11.2019 № 16856.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 00:18

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 15:20
Платіжне доручення.pdf
30 жовтня 2019 15:20
скарга.pdf
30 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:26
пояснення до скарги.pdf
30 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:00
Дод матеріали.pdf

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 00:18
Рішення від 18.11.2019 № 16856.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 238 500,00
UAH з ПДВ
238 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 384 000,00
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 397 200,00
UAH з ПДВ
397 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:21
Документи переможця
15 жовтня 2019 17:17
Електронний підпис
15 жовтня 2019 17:15
Технічний опис.7z
15 жовтня 2019 17:15
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 15:39
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 15:39
Статут 2016 з описом.pdf
15 жовтня 2019 15:39
Витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 15:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:03
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:03
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2019 12:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 238 500,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
238 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:32
IMG_20191125_0005.pdf укладений
25 листопада 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 238 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 750,00 UAH)