Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015- 44210000-5 Конструкції та їх частини (Будівля мобільна – санітарно-побутовий блок, обладнання довгострокового користування з монтажем)
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2019-09-26-001927-b 33bd9fa1762d4b05818bedd149f9c5ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:42
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


до 20 грудня (з дати надання заявки Замовником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Будівля мобільна – санітарно-побутовий блок, обладнання довгострокового користування з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Георгіївська,66,згідно INCOTERMS-2010-DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 20 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету КЕКВ 3210 Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ будівля мобільна.doc
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 5 проект договору будівля мобільна.doc
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 10 до ТД Лист .doc
26 вересня 2019 15:38
ДОДАТОК № 9 до тд лист погодження про укладання договору.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .docx
26 вересня 2019 15:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 будівля мобільна.doc
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток 1, Додаток 2 до ТВ будівля мобільна.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток №3 до ТВ будівля мобільна.doc
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.docx
26 вересня 2019 15:38
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі _будинки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 1 079 900,00
UAH з ПДВ
1 079 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:02
20. Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 17:02
10. Копія Статуту.pdf
15 жовтня 2019 17:02
8. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 жовтня 2019 17:02
3. Довідка.pdf
15 жовтня 2019 17:02
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
Переможець 1 079 900,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
1 079 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 15:25
Доп № 3 від 02.12.19.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:24
повідомлення про внесення змін_3.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 13:57
доп № 2 до дог 910 від 14.11.19.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 13:54
повідомлення про внесення змін до дог 910 доп 2.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:37
повідомлення про внесення змін до договору №910 від 13.11.19.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:36
доп угода №1 від 13.11.19.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:36
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:28
договір №910 від 13.11.2019 ПСК Евростройпроект.pdf укладений
13 листопада 2019 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Внести зміни до п.п. 14.1 розділу XIV “Додатки до Договору” та викласти п.п. 14.1 у наступній редакції: «п.14.1 Невід'ємною частиною даного Договору є специфікація (Додаток №1), технічні вимоги (Додаток №2), Схема виконавчої зйомки майданчика під установку санітарних блоків (Додаток № 3), Схема санітарно-побутового блоку (Додаток № 4), Характеристики санітарно-побутового блоку з монтажем (Додаток № 5)»
Номер договору про закупівлю: 910
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 1 079 900,00 грн (один мільйон сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот грн .00 коп.), у т.ч. ПДВ 179 983,33 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят три грн. 33 коп. ) 1.2. Внести зміни до додатку № 1 до договору та викласти його у редакції Додатку № 1 цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 910
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати Додаткову угоду № 2 від 14 листопада 2019 року. 2. Керуючись умовами п. 3.5.3 та п. 13.3 Договору про закупівлю № 910 від «13» листопада 2019 р. (далі - Договір) та п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: Суму договору зменшено на 43 196,00 грн. (сорок три тисячі сто дев’яноста шість грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 7 199, 33 грн. (сім тисяч сто дев’яноста дев’ять грн. 33 коп.) 2.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 1 036 704,00 грн (один мільйон тридцять шість тисяч сімсот чотири грн .00 коп.), у т.ч. ПДВ 172 784,00 грн. (сто сімдесят дві тисячі сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.) 2.2. Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1 до Договору) та викласти її у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 910
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML