Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поштові та кур'єрські послуги
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-09-26-001707-b ab140255de494943900890d6c3982a07
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лотоцька Леся Ігорівна

+380434222426 0501uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Козятинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191874
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. В. Стуса 25
Контактна особа: Лотоцька Леся Ігорівна
+380434222426
0501uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
частина п’ята статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про поштовий зв'язок»; - розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку»; - розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство»; - протокол засідання тендерного комітету управління соціального захисту населення Козятинської райдержадміністрації № 1 від 26.09.2019 щодо рішення про проведення переговорної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64100000-7: Поштові та кур’єрські послуги


доставка та виплата державних допомог, субсидій, пільг, компенсацій, тощо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330000 послуга
доставка та виплата державних допомог, субсидій, пільг, компенсацій, тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, Козятинський р-н, м. Козятин вул. В.Стуса, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64100000-7 — Поштові та кур’єрські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг доставка та виплата державних допомог, субсидій, пільг, компенсацій, тощо Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Вінницька дирекція АТ "Укрпошта"
#215600426655
Переможець 330 000,00
UAH
27 вересня 2019 15:21

Документи

27 вересня 2019 15:19
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:15
протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Вінницька дирекція АТ "Укрпошта"
#215600426655
330 000,00
UAH
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:19
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:15
протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 17:08
додаткова угода укладений
24 жовтня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 16:38
Додаткова угода зміни до договору
24 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 16:39
Договір укладений
08 жовтня 2019 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку розрахунків та приймання послуг
Номер договору про закупівлю: 27-18-279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: взаємна згода сторін відповідно до п1 ч.4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"