Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формений одяг
Occupational clothing
Очікувана вартість
6 460 000,00 UAH
UA-2019-09-26-001605-b 5cd0299c2f0d4299af9a1dbd30fec66c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зілько Тетяна Іванівна

(044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зілько Тетяна Іванівна
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Zilko Tetiana
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:58
Очікувана вартість: 6 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 193800 UAH
Publication date: 26 вересня 2019 14:50
Enquiries until: 19 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 460 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 300 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement is given in Annex 1 of the Tender Documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4535 шт
Формений одяг (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Occupational clothing (Own funds)
CPV: 18110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 10:19
Перелік змін_20.11.2019.docx
21 листопада 2019 10:19
Оголошення_про проведення_20.11.2019.docx
21 листопада 2019 10:19
Тендерна документація_20.11.2019.docx
05 листопада 2019 14:59
Перелік змін_05.11.2019.docx
09 жовтня 2019 16:36
Перелік змін.docx
21 листопада 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 10:19
Перелік змін_20.11.2019.docx
21 листопада 2019 10:19
Оголошення_про проведення_20.11.2019.docx
05 листопада 2019 14:59
Оголошення_про проведення_05.11.2019.docx
09 жовтня 2019 16:36
Оголошення_про проведення_09.10.2019.docx
26 вересня 2019 14:47
Оголошення_про проведення.docx
21 листопада 2019 10:19
Тендерна документація_20.11.2019.docx
05 листопада 2019 14:59
Тендерна документація_05.11.2019.docx
09 жовтня 2019 16:36
Тендерна документація_09.10.2019.docx
26 вересня 2019 14:47
Тендерна документація.docx
05 листопада 2019 14:59
Перелік змін_05.11.2019.docx
09 жовтня 2019 16:36
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання зразків
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:36
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 11:52
Доброго дня. Пунктом 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено: Переможець торгів у строк, що не перевищує три робочі дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику зразки одягу наступних позицій специфікацій: №№ п.п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 16, 17, 18 згідно характеристик, зазначених в поданій тендерній пропозиції. При цьому, зазначається, що Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону). Проте, ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає надання як учасниками так і переможцем лише необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, зразки одягу не є складовою пропозиції, тому невідповідність або ненадання цих зразків не може бути підставою відхилення пропозиції та/або оцінки такого факту, як відмови переможця від укладання договору за результатами торгів. Враховуючи вказане, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію від 25.09.2019 № 15-03-517 на закупівлю «Формений одяг (Формений одяг)» (код ДК 021:2015 - 18110000-3) (редакція 01) (далі – Докумеетація) з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції.
Порушенням законодавства було б, якщо Замовник в Документації зазначив, що через ненадання зразків пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до документації, зразки вимагаються від Переможця згідно Порядку надання Переможцем торгів зразків (п. 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації), тому законодавство з публічних закупівель в частині складу тендерної пропозиції не порушено.
Стосовно положень Документації, що Переможець має надати зразки та Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону) повідомляємо, що жодних законодавчих обмежень щодо надання зразків Переможцем чинним законодавством не встановлено. В запитанні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця та відсутнє посилання на норми законодавства «що вважається відмовою переможця від укладення договору про закупівлю».
Зразки одягу дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар.
Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання підприємством неякісного одягу.
Про вимоги до позиції 18
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:50
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 11:54
Доброго дня, Додатком 2 встановлена вимога щодо надання протоколу випробувань на тканину верху за показником «водотривкість» на позицію №18. Проте, Додаток 1 не містить вказівки на мінімально допустимий показник водотривкості основної тканини. Просимо зазначити, який саме показник водотривкості тканини на позицію 18 задовільнить вимоги Заамовника?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Про сировинний склад тканин
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:32
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:27
Доброго дня. Позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені із трьохкомпонентної тканини з наступним вмістом складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайка 2%. Проте, тканина із вмістом волокна "лайка" відсутня на ринку. В звязку з чим просимо повідомити чи вказана назва сировини вірно зазначена? Мається на увазі саме лайка, а не лайкра або інше??? Якщо назва "лайка" зазначена вірно, просимо повідомити, які інші волокна в тканині можуть бути розцінені тендерним комітетом, як еквівалент??? Чи можливо пропонувати тканину, що матиме у складі замість 2% лайки - 2% еластану або інше????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Щодо тканини
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:21
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:53
Доброго дня! Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні вимоги до предмету закупівлі. Серед іншого встановлено, що позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені з основної тканини: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180-200г/м2. Проте, позиції 12-13 це зимовий одяг, тоді як позиції 14-15 – літній. Як правило, для забезпечення працівників літнім форменим одягом замовники обирають легкі тканини, що забезпечують комфорт в літній період. Натомість, для зимового одягу перевага надається тканинам із теплозахисними характеристиками. Тому просимо уточнити чи дійсно зимовий та літній одяг для працівників має бути виготовлений з однієї і тієї ж тканини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зимовий та літній формений одяг згідно позицій 12-15 Специфікації має бути виготовлені з однієї тканини, а саме:
Основна тканина: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180- 200г/м2 (учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) зазначає конкретний показник).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-001605-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОТИК", Код ЄДРПОУ:39952885
Дата подання: 22 жовтня 2019 23:30
Умови торгів суперечать приписам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерна документація закупівлі № UA-2019-09-26-001605-b складена з порушенням діючого в Україні законодавства, містить дискримінаційні вимоги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2019 21:42
Рішення від 25.10.2019 № 15401 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 21:42
рішення від 11.11.2019 №16394 .pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації за результатами рішення.
Дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2019 10:26

Документи подані скаржником

22 жовтня 2019 23:30
Платіжне доручення.pdf
22 жовтня 2019 23:30
Скарга.pdf

Документи подані замовником

11 листопада 2019 09:47
Запит Укрметртестстандарт.pdf
11 листопада 2019 09:47
ДП МА Бориспіль1347.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 грудня 2019
UA-2019-09-26-001605-b5cd0299c2f0d4299af9a1dbd30fec66c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІМ.ТЕКС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Олтекс"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 листопада 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:48
Bankivska Licenzia.zip
28 листопада 2019 14:48
Сфера акредитації.pdf
28 листопада 2019 14:48
Dovirenist_Savchenko.zip
28 листопада 2019 14:48
Dovidka pro nazvu.zip
28 листопада 2019 14:48
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
28 листопада 2019 14:48
202346_19_75_1.zip
12 листопада 2019 17:40
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:39
Аналогічний договір.pdf
12 листопада 2019 17:39
Договір купівлі обладнання.pdf
12 листопада 2019 17:39
Dovirenist_Savchenko.zip
12 листопада 2019 17:39
Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 17:39
Стутут, опис.pdf
12 листопада 2019 17:39
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:39
Bankivska Licenzia.zip
12 листопада 2019 17:39
Договір аренди офісу.pdf
12 листопада 2019 17:39
Договір оренди транспорту.pdf
12 листопада 2019 17:39
Dovidka pro nazvu.zip
12 листопада 2019 17:39
Протоколи випробувань.pdf
12 листопада 2019 17:39
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
12 листопада 2019 17:39
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2019 17:39
Відомості з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 17:39
Повноваження керівника.pdf
12 листопада 2019 17:39
Сертифікат ISO ИмТекс 2019.pdf
12 листопада 2019 17:39
Атестат лабораторії.PDF
12 листопада 2019 17:39
Протокол загальних зборів.pdf
12 листопада 2019 17:39
202346_19_75_1_193_800.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Олтекс" #30435050

№ рішення у справі

63/21-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

29 листопада 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 14:32
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:31
9.ЕБГ ОЛТЕКС UA-2019-09-26-001605-b (1).zip
13 листопада 2019 09:27
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:25
Статут.pdf
13 листопада 2019 09:25
Протоколи випробувань.pdf
13 листопада 2019 09:25
Ліцензія_Повноваження (2).zip
13 листопада 2019 09:25
атестат Кривбасс.PDF
13 листопада 2019 09:25
9.ЕБГ ОЛТЕКС UA-2019-09-26-001605-b.zip

Документи

29 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:15
Електронний підпис
15 січня 2020 10:00
МВС.pdf
15 січня 2020 10:00
ДПІ.pdf
09 січня 2020 09:26
Електронний підпис
09 січня 2020 09:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:20
13) ІСО.pdf
28 листопада 2019 16:20
12) Акредитація з додатками.pdf
28 листопада 2019 16:20
11) Протокол випробувань 2.pdf
28 листопада 2019 16:20
10) Протокол випробувань 1.pdf
28 листопада 2019 16:20
8) ВН ДП Ізмаїл.pdf
28 листопада 2019 16:20
7) Договір ДП Ізмаїл.pdf
28 листопада 2019 16:20
5) Наказ, Рішення.pdf
28 листопада 2019 16:20
4) Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 16:20
3) Статут з описом.pdf
28 листопада 2019 16:20
2) Інформація для Замовника.pdf
28 листопада 2019 16:20
1) Пропозиція.pdf

Документи

29 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 листопада 2019 09:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:33
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:35
6 Статут.pdf
28 листопада 2019 16:35
2.2 Аналогічні договори.pdf
28 листопада 2019 16:35
8.1 Протокол.pdf
28 листопада 2019 16:35
8 Атестат акредитації.pdf
28 листопада 2019 16:35
8.2 Протокол.pdf
28 листопада 2019 16:35
2.1 Аналогічні договори.pdf
28 листопада 2019 16:35
1 інформація замовнику.pdf
28 листопада 2019 16:34
Ліцензія.zip
28 листопада 2019 16:34
3 відсутність рішень суду.pdf
28 листопада 2019 16:34
Гарантия 7107.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМ.ТЕКС"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" 5 788 287,42
UAH з ПДВ
5 788 287,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 6 153 549,00
UAH з ПДВ
6 153 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:16
Електронний підпис
15 січня 2020 15:15
Електронний підпис
15 січня 2020 10:00
МВС.pdf
15 січня 2020 10:00
ДПІ.pdf
09 січня 2020 09:26
Електронний підпис
09 січня 2020 09:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:20
13) ІСО.pdf
28 листопада 2019 16:20
12) Акредитація з додатками.pdf
28 листопада 2019 16:20
11) Протокол випробувань 2.pdf
28 листопада 2019 16:20
10) Протокол випробувань 1.pdf
28 листопада 2019 16:20
8) ВН ДП Ізмаїл.pdf
28 листопада 2019 16:20
7) Договір ДП Ізмаїл.pdf
28 листопада 2019 16:20
5) Наказ, Рішення.pdf
28 листопада 2019 16:20
4) Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 16:20
3) Статут з описом.pdf
28 листопада 2019 16:20
2) Інформація для Замовника.pdf
28 листопада 2019 16:20
1) Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 09:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:33
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:35
6 Статут.pdf
28 листопада 2019 16:35
2.2 Аналогічні договори.pdf
28 листопада 2019 16:35
8.1 Протокол.pdf
28 листопада 2019 16:35
8 Атестат акредитації.pdf
28 листопада 2019 16:35
8.2 Протокол.pdf
28 листопада 2019 16:35
2.1 Аналогічні договори.pdf
28 листопада 2019 16:35
1 інформація замовнику.pdf
28 листопада 2019 16:34
Ліцензія.zip
28 листопада 2019 16:34
3 відсутність рішень суду.pdf
28 листопада 2019 16:34
Гарантия 7107.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
Переможець 5 788 287,42
UAH з ПДВ
15 січня 2020 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
5 788 287,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 08:58
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:16
35.1-14.1_3-7.pdf укладений
04 лютого 2020 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 286 884,22
UAH (в тому числі ПДВ 881 147,37 UAH)