Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Формений одяг
Occupational clothing
Occupational clothing
Очікувана вартість
6 460 000,00 UAH
UA-2019-09-26-001605-b ● 5cd0299c2f0d4299af9a1dbd30fec66c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Зілько Тетяна Іванівна (044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Zilko Tetiana (044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 6 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 193800 UAH |
Publication date: | 26 вересня 2019 14:50 |
Enquiries until: | 19 листопада 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 460 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement is given in Annex 1 of the Tender Documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4535 шт
Формений одяг (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Occupational clothing (Own funds)
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 10:19 |
Перелік змін_20.11.2019.docx | |
21 листопада 2019 10:19 |
Оголошення_про проведення_20.11.2019.docx | |
21 листопада 2019 10:19 |
Тендерна документація_20.11.2019.docx | |
05 листопада 2019 14:59 |
Перелік змін_05.11.2019.docx | |
09 жовтня 2019 16:36 |
Перелік змін.docx |
21 листопада 2019 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 листопада 2019 10:19 |
Перелік змін_20.11.2019.docx
|
|||||||||
21 листопада 2019 10:19 |
Оголошення_про проведення_20.11.2019.docx
|
|||||||||
21 листопада 2019 10:19 |
Тендерна документація_20.11.2019.docx
|
|||||||||
05 листопада 2019 14:59 |
Перелік змін_05.11.2019.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2019 16:36 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання зразків
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:36
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 11:52
Доброго дня.
Пунктом 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено: Переможець торгів у строк, що не перевищує три робочі дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику зразки одягу наступних позицій специфікацій: №№ п.п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 16, 17, 18 згідно характеристик, зазначених в поданій тендерній пропозиції.
При цьому, зазначається, що Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону).
Проте, ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає надання як учасниками так і переможцем лише необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, зразки одягу не є складовою пропозиції, тому невідповідність або ненадання цих зразків не може бути підставою відхилення пропозиції та/або оцінки такого факту, як відмови переможця від укладання договору за результатами торгів.
Враховуючи вказане, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію від 25.09.2019 № 15-03-517 на закупівлю «Формений одяг (Формений одяг)» (код ДК 021:2015 - 18110000-3) (редакція 01) (далі – Докумеетація) з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції.
Порушенням законодавства було б, якщо Замовник в Документації зазначив, що через ненадання зразків пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до документації, зразки вимагаються від Переможця згідно Порядку надання Переможцем торгів зразків (п. 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації), тому законодавство з публічних закупівель в частині складу тендерної пропозиції не порушено.
Стосовно положень Документації, що Переможець має надати зразки та Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону) повідомляємо, що жодних законодавчих обмежень щодо надання зразків Переможцем чинним законодавством не встановлено. В запитанні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця та відсутнє посилання на норми законодавства «що вважається відмовою переможця від укладення договору про закупівлю».
Зразки одягу дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар.
Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання підприємством неякісного одягу.
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію від 25.09.2019 № 15-03-517 на закупівлю «Формений одяг (Формений одяг)» (код ДК 021:2015 - 18110000-3) (редакція 01) (далі – Докумеетація) з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції.
Порушенням законодавства було б, якщо Замовник в Документації зазначив, що через ненадання зразків пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до документації, зразки вимагаються від Переможця згідно Порядку надання Переможцем торгів зразків (п. 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації), тому законодавство з публічних закупівель в частині складу тендерної пропозиції не порушено.
Стосовно положень Документації, що Переможець має надати зразки та Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону) повідомляємо, що жодних законодавчих обмежень щодо надання зразків Переможцем чинним законодавством не встановлено. В запитанні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця та відсутнє посилання на норми законодавства «що вважається відмовою переможця від укладення договору про закупівлю».
Зразки одягу дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар.
Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання підприємством неякісного одягу.
Про вимоги до позиції 18
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:50
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 11:54
Доброго дня, Додатком 2 встановлена вимога щодо надання протоколу випробувань на тканину верху за показником «водотривкість» на позицію №18. Проте, Додаток 1 не містить вказівки на мінімально допустимий показник водотривкості основної тканини. Просимо зазначити, який саме показник водотривкості тканини на позицію 18 задовільнить вимоги Заамовника?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Про сировинний склад тканин
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:32
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:27
Доброго дня.
Позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені із трьохкомпонентної тканини з наступним вмістом складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайка 2%.
Проте, тканина із вмістом волокна "лайка" відсутня на ринку. В звязку з чим просимо повідомити чи вказана назва сировини вірно зазначена? Мається на увазі саме лайка, а не лайкра або інше???
Якщо назва "лайка" зазначена вірно, просимо повідомити, які інші волокна в тканині можуть бути розцінені тендерним комітетом, як еквівалент??? Чи можливо пропонувати тканину, що матиме у складі замість 2% лайки - 2% еластану або інше????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Щодо тканини
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:21
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:53
Доброго дня!
Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні вимоги до предмету закупівлі.
Серед іншого встановлено, що позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені з основної тканини: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180-200г/м2.
Проте, позиції 12-13 це зимовий одяг, тоді як позиції 14-15 – літній.
Як правило, для забезпечення працівників літнім форменим одягом замовники обирають легкі тканини, що забезпечують комфорт в літній період. Натомість, для зимового одягу перевага надається тканинам із теплозахисними характеристиками.
Тому просимо уточнити чи дійсно зимовий та літній одяг для працівників має бути виготовлений з однієї і тієї ж тканини?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зимовий та літній формений одяг згідно позицій 12-15 Специфікації має бути виготовлені з однієї тканини, а саме:
Основна тканина: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180- 200г/м2 (учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) зазначає конкретний показник).
Основна тканина: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180- 200г/м2 (учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) зазначає конкретний показник).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-26-001605-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОТИК", Код ЄДРПОУ:39952885
Дата подання: 22 жовтня 2019 23:30
Дата подання: 22 жовтня 2019 23:30
Умови торгів суперечать приписам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерна документація закупівлі № UA-2019-09-26-001605-b складена з порушенням діючого в Україні законодавства, містить дискримінаційні вимоги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2019 21:42
Рішення від 25.10.2019 № 15401 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 21:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2019 №16394 .pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 17:09
рішення від 11.11.2019 №16394 .pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації за результатами рішення.
Дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2019 10:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 грудня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМ.ТЕКС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Олтекс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
5 788 287,42
UAH з ПДВ
|
5 788 287,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
6 153 549,00
UAH з ПДВ
|
6 153 549,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Переможець |
5 788 287,42
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 15:16
|
35.1-14.1_3-7.pdf | укладений |
04 лютого 2020 15:16
|