Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (монітор, зчитувачі для ID-карток)
Очікувана вартість
7 400,00 UAH
UA-2019-09-26-001451-b ba4f1247d5ff4439b7a27990ca21b5bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Вовк

+380501725535 kramgosp@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "КРАМАТОРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23419575
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Рум'янцева, б. 4
Контактна особа: Лілія Вовк
+380501725535
kramgosp@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:38
Очікувана вартість: 7 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,35%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп'ютерне обладнання (монітор, зчитувачі для ID-карток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Рум'янцева, б. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 14:20
Оголошення.doc
26 вересня 2019 14:20
Додаток 2 Пропозиція.doc
26 вересня 2019 14:20
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
26 вересня 2019 14:20
Специфікація.docx
26 вересня 2019 14:20
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 вересня 2019 06:26
Дата відповіді: 27 вересня 2019 10:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - У Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі "Технічні вимоги до предмета закупівлі" нами вказано, що в позиції "Монітор" допускається на торги товар, модель якого відрізняється від заявленої в документації моделі, але технічні характеристики товару повинні бути не гірше заявлених нами, а в позиції "Зчитувачі для ID-карток" допускається ТІЛЬКИ модель "Безконтактний карт-рідер для ID-карток КР-382".

- Так, ми допускаємо до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Його ціну будемо розглядати, як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 5 652,00
UAH з ПДВ
5 652,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 6 222,00
UAH з ПДВ
6 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 жовтня 2019 14:53
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:28
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 5 652,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 18:34

Документи

10 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
5 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:17
Договір № 120 від 25.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:16