Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Очікувана вартість
65 152 500,00 UAH
UA-2019-09-26-001242-a 20b98d32c1fc4abcae2f8cf4c483f48b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС).
Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС від 26 листопада 2018 р. № 955), основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Для виготовлення вищезазначених документів на пластиковій основі територіальними сервісними центрами МВС (далі – ТСЦ МВС) використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК) на базі цифрового принтера із використанням технології ретрансферного друку Toppan CP500.
У 2014 році безкоштовна поставка Міністерству Внутрішніх Справ України вищезазначених ПАКів у кількості 360 шт. здійснювалася через ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі – ДП «Поліграфкомбінат «Україна»).
На теперішній час загальна кількість ПАКів у ТСЦ МВС складає 484 шт.
У процесі виготовлення документів на пластиковій основі за допомогою ПАКів використовується бланки у вигляді пластикових карток в комплекті з кольоровою фарбувальною стрічкою для принтера Toppan CP500 та спеціальною захисною плівкою (далі – Бланки), додаток № 1 до договору від 01 березня 2019 р. № 15/ЦП-19/52.
Із 2014 по 2019 роки підрозділи ДДАІ та ГСЦ МВС здійснювали закупівлю Бланків виключно у ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» (у 2018 році – договір від 09 січня 2018 р. № 2/ЦП-18/1 та додаткові угоди до нього від 18 січня 2018 р. № 1, від 02 лютого 2018 р. № 2, від 27 червня 2018 р. № 3, від 09 жовтня 2018 р. № 4, від 03 грудня 2018 р. № 5, від 12 грудня 2018 р. № 6; у 2019 році через переговорну процедуру закупівлі – договір від 14 січня 2019 р. № 9/ЦП-19/5, договір від 01 березня 2019 р. № 15/ЦП-19/52).
На даний час ДП «Поліграфкомбінат «Україна» є єдиним державним поліграфічним підприємством, яке постачає Бланки у комплекті із витратними матеріалами, які можуть бути використані ТСЦ МВС для виготовлення документів на пластиковій основі.
Ураховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону, а саме – потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями чи послугами, якщо заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 35 Закону тендерний комітет
ГСЦ МВС направив лист від 20 вересня 2019 р. № 31/17856 на адресу ДП «Поліграфкомбінат «Україна» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ДП «Поліграфкомбінат «Україна» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копію договору, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копію Статуту;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація ДП «Поліграфкомбінат «Україна» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі товару за предметом: «Пластмасові вироби – за кодом
ДК 021:2015 – 19520000-7 (бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Вартість предмета закупівлі: 65 152 500,00 грн. (шістдесят п’ять мільйонів сто п’ятдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
Строк поставки: до 26 грудня 2019 р.
Найменування Учасника: ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Переговори проведено: 25 вересня 2019 р. об 11 год. 00 хв., протокол № 124.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 07 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 комплект
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за передану в звітному місяці Продукцію здійснюється Покупцем шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту звірки взаємних розрахунків за звітний місяць, який підписується Сторонами не пізніше останнього робочого дня кожного звітного місяця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
Переможець 65 152 500,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
65 152 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 10:15
Договір № 193 з ДП Україна - СРТЗ.pdf укладений
07 жовтня 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 152 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 858 750,00 UAH)