Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 68 811 745,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 680 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 340000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 11:45 |
Перелік змін до ТД_Попільня-Ружин.pdf | |
08 жовтня 2019 11:44 |
31 (1).rar | |
08 жовтня 2019 11:43 |
ТД кап.рем Попільня-Ружин км 18+895-25+105 (зі змінами).doc | |
26 вересня 2019 15:48 |
Додатки до ТД.doc | |
26 вересня 2019 15:47 |
Проект договору кап. ремонт Попільня - Ружин.doc | |
26 вересня 2019 15:45 |
ТД кап.рем Попільня-Ружин км 18+895-25+105.doc |
08 жовтня 2019 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2019 11:45 |
Перелік змін до ТД_Попільня-Ружин.pdf
|
|||
08 жовтня 2019 11:44 |
31 (1).rar
|
|||
08 жовтня 2019 11:43 |
ТД кап.рем Попільня-Ружин км 18+895-25+105 (зі змінами).doc
|
|||
26 вересня 2019 15:48 |
Додатки до ТД.doc
|
|||
26 вересня 2019 15:47 |
Проект договору кап. ремонт Попільня - Ружин.doc
|
|||
26 вересня 2019 15:45 |
ТД кап.рем Попільня-Ружин км 18+895-25+105.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 11 листопада 2019 16:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000006 ● 7ac86aa4f2be42ccbecd13244e355b2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2019
№ 58
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.11.2019 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-09-26-001234-a від 26.09.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання ст. 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по результату здійснення моніторингу закупівлі №UA-2019-09-26-001234-a інформуємо наступне. Згідно з даними, що містяться в електронній системі публічних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі №UA-2019-09-26-001234-a з огляду на встановлені державною аудиторською службою України порушення в частині розгляду та/або відхилення Замовником тендерних пропозицій, що були опубліковані 18.11.2019р. звертаємо вашу увагу на неможливість усунення вищевикладених порушень у зв’язку з завершенням процедури закупівлі, тобто підписанням та публікацією відповідного договору на виконання «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область» від 13.11.2019р. По суті виявлених порушень при розгляді тендерним комітетом пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» пояснюємо наступне: 1. На вимогу, викладену у Додатку №1 до ТД Учасником було надано Лист з інформацією про підприємство від 10.10.2019 року № 1/24, всі пункти якого були заповнені, але інформація про спеціалізацію підприємства містилася у 7му розділі даного Додатку, тобто інформація, яка вимагалась була наведена в повному обсязі. 2. “лист - згоду на обробку персональних даних Лапко О.В. (посадова особа, що підписала документи пропозиції) від 11.10.2019 року № 1/26, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання» Виходячи з положень ЗУ №1382 «Про свободу пересування та вірний вибір місця проживання в Україні» місцем проживання громадянина можна вважати місце реєстрації, якщо особою не вказано інше. 3. Помилка, яка міститься у додатку 8, а саме: «у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано гарантійний лист від 09.10.2019 року № 1/13, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника виконати роботи із зазначенням назви предмета закупівлі, який не відповідає Додатку 8 «Технічне завдання», та відповідно який не є предметом закупівлі, а саме: по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», а не по предмету «ГБН Г.1-2018-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область (код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» була розцінена як описка у вступній частині даного листа згідно з частиною 1 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», оскільки вірні дані містяться у самій текстовій частині технічного завдання, у якій вказано, що учасник погоджується саме з виконанням робіт по предмету закупівлі згідно Додатку 8 «Технічне завдання», де саме і було вказано предмет закупівлі. 4. На момент укладання договору учасником було надано копію документ, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками, а саме атестат лабораторії 5. «в пунктах 1 -27 відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3, зазначено інформацію про поставку на підставі договору про надання послуг від 01.10.2019 року № 1П/3 обладнання та матеріально-технічні бази, при відсутності інформації щодо того ким саме поставлятиметься обладнання та матеріально-технічні бази». Було вказано реквізити договору № 1/3, що міститься у складі тендерної пропозиції та є її частиною, тобто інформація про те, ким поставляється обладнання наведена у складі тендерної пропозиції та була перевірена Замовником. 6. Тендерною пропозицією вважається сукупність відомостей та документів, які підгружаються в систему . Відтак учасником було завантажено лист відгук з посиланням на договір, якій містіться у складі тендерної пропозиції у файлі «23. Аналогічний договір з додатками», отже у тендерного комітету була можливість самостійно визначити обсяги фактично виконаних робіт. На вимогу надання опису аналогічного предмету закупівлі договору від 11.10.2019 року № 1/44, повідомляємо, що відповідна інформація про характер послуг та особливості договору відповідно до предмету закупівлі наявна у складі тендерної пропозиції у файлі «23. Аналогічний договір з додатками». Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не раніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку з 12.11.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі надійшов 18.11.2019 року, вже після 13.11.2019р. коли було укладено договір з переможцем торгів Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №67 п/з від 13.11.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область» не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. У разі скасування даної процедури закупівлі, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у поточному році. Отже, за таких підстав, не будуть виконані роботи з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105 у Житомирські області, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до соціальної напруги в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі на надання послуг, вартість яких нижча від очікуваної на 7 741 745 грн. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-11-22 14:26:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
53 673 160,00
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
44 999 000,00
UAH з ПДВ
|
44 319 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
47 480 000,00
UAH з ПДВ
|
44 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
48 500 000,00
UAH з ПДВ
|
47 479 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
54 361 278,55
UAH з ПДВ
|
54 361 278,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
62 148 485,17
UAH з ПДВ
|
61 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГРАНІТ-001 |
61 242 450,00
UAH з ПДВ
|
61 242 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн" |
61 978 074,00
UAH з ПДВ
|
61 978 074,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" |
67 811 700,00
UAH з ПДВ
|
67 811 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Відхилено |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 17:25
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
44 319 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 13:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
44 998 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:39
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Відхилено |
47 479 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:23
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
54 361 278,55
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
61 070 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:16
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:46
|
ДУ № 1 до Договору № 67 пз від 13.11.19 ТОВ Будстандарт ЛТД.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 14:35
|
Договір № 67 пз від 13.11.19 ТОВ Будстандарт ЛТД.pdf | укладений |
15 листопада 2019 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 20 Договору "Місце знаходження та банківські реквізити" |
Номер договору про закупівлю: | 67 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/67 п/з |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №4 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 67 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |