Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область.
Очікувана вартість
68 811 745,00 UAH
UA-2019-09-26-001234-a 2e5506775f3d4931b3084bf055943b76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крисюк Роман Анатолійович

380671150100 zakupy.prom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20405905
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
Контактна особа: Крисюк Роман Анатолійович
380671150100
zakupy.prom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 15:13
Очікувана вартість: 68 811 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 340000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6210 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область (кошти обласного бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кошторис
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:55
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 17:38
Для уточнення робіт згідно технічного завдання, прохання надати локальний кошторис
Відповідь: З метою уточнення технічного завдання надаємо локальний кошторис в програмі АВК.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-001234-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 11 листопада 2019 16:43
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-26-001234-a Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ТОВ "МЕГО ЛТД"; 2. ПП "АРТЕМБУД"; 3. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ"; 4. ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"; 5. ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"; 6. ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"; 7. ТОВ "ГРАНІТ-001"; 8. ТОВ "Автобанн"; 9. ПП "КИЇВШЛЯХБУД". І. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31 жовтня 2019 року № 238 підставою відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було наступне: "Згідно Додатку 3 тендерної документації необхідно надати довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Учасником ПП "Автомагістраль" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучении(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі, яка не містить інформацію про Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км. Пропозиція учасника ПП "Автомагістраль" відповідно до вимог п.4 ч 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилена". Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається згідно з пунктом статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до пункту 5 розділу III цієї Тендерної документації. Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації для участі у процедурі закупівель Учасники повинні мати відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, як наявність обладнання та матеріально-технічні бази. У відповідності до додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі п/п Тип/марка /потужність АБЗ Вид асфальтобетону (по типах та марках) Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний та/або орендований та/або договір постачальника або гарантійний лист від постачальника Запланований обсяг асфальтобетону, т. У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі (файл 5_Довідка про наявність власного АБЗ.pdf). В наданій довідці про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, вказано місце знаходження АБЗ, а саме- Житомирська обл., а/д М-21 Житомир-Могилів-Подільський, км 35-800. Разом з тим, тендерна документація не містила вимогу щодо дотримання форми довідки, яка була наведена в Тендерній документації, тому учасник був в праві самостійно вирішувати, яку саме інформацію вказувати у довідці. Роботи за предметом закупівлі будуть проводитись на дорозі загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, відстань від місця розташування АБЗ до місця виконання робіт становить 60 км. По-друге, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - відсутність на окремих документах підпису або печатки (у разі наявності печатки) (але не одночасно). До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи; - допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Таким чином, оформлення довідки у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника, надана довідка містить повну інформацію, яка передбачалась умовами Замовника. Також, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано атестат виробництва, який також підтверджує місце розташування АБЗ. Слід звернути увагу, що тендерна документація не містить посилання, що учаснику заборонено відступати від форми наданої довідки, а наведено Замовником її лише, як зразок для оформлення. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник порушив право ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на об’єктивну оцінку його тендерної пропозиції, а також не конкретизував в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, прийняте рішення замовника є неправомірним по відношенню до Скаржника. ІІ. Щодо неправомірного вибору Переможцем тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДСТАНДАРТ ЛТД". 1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3), копію документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копію чинного договору залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії); Згідно з додатком 3 Тендерної документації учасник має надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт* Найменування Учасника:№ п/п Найменування обладнання Марка або модель або тип Термін експлуатації (років) Технічний стан Наявна кількість Власна, орендується чи лізинг (у кого) або поставляється (ким) *До довідки включаються обладнання та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт (при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, яка залучається із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму). 1.1) У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надало Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3, в яких вказано, що обладнання поставляється на правах договору про надання послуг від 01.10.2019 року №1П/3. Однак, у наданих відомостях відсутня інформація ким поставляється обладнання, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. Також, учасником не підтверджено договором про надання послуг від 01.10.2019 року № 1П/3, що учаснику будуть надавати послуги саме такою кількістю обладнання, що зазначена ним у Відомостях про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3. Таким чином, в договорі про надання послуг від 01.10.2019 року №1П/3 міститься лише вартість машино/години за кожною з вказаної техніки, без вказання наявної у власника кількості цього обладнання. 1.2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано копію Договору про надання послуг від 01.10.2019 року № АБ/19-10.01 та Гарантійний лист від власника лабораторії від 09.10.2019 року №19/03/10-4 однак, всупереч встановленим вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не було надано копії документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками. На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, опис аналогічного предмету закупівлі договору, копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від іншого замовника, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт, відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором (Додаток 5). 2.1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Опис аналогічного предмету закупівлі договору від 11.10.2019 року №1/44, який не містить всієї інформації, що вимагалася Замовником в Додатку 5 до Тендерної документації, а саме- відсутня інформація по пункту 4 «Характер послуг та особливості договору відповідно до предмету закупівлі», що не відповідає тендерній документації Замовника. 2.2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Лист-відгук від 09.10.2019 року №4/16, в якому відсутня інформація про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт за Договором від 12.03.2018 року № 113/8, що не відповідає тендерній документації Замовника. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 04.03.2019 року № 2350-р/пк-пз, згідно з яким встановлено: «У складі Пропозиції Переможця у файлі "Відгук Миколаївськ інтернат.pdf" міститься лист-відгук від 02.01.2018 № 01-02. Разом з тим у наданому учасником листі-відгуці відсутня інформація саме про якість товару і відсутність претензій з боку контрагента, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція не відповідала умовам Документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону». На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається згідно пункту 1 статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника, зокрема з інформацією про підприємство (Додаток 1). В Додатку 1 до Тендерної документації надана форма «Інформація про Учасника», яку Учасник повинен заповнити та зазначено наступне: «Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим!». У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Інформацію про Учасника від 10.10.2019 року № 1/24, в якій відсутня інформація, яка вимагалася Замовником, а саме- в пункті 5 таблиці не вказана «спеціалізація» учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається згідно пункту 1 статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, а саме – гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку 8 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 9 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не було надано гарантійного листа, в якому повинно було міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку 8 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 9 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні, що суперечить вимогам Тендерної документації. Детальніше в документації тексту скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу відкликано відповідно до п.5 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі "
Дата: 13 листопада 2019 10:39
рішення від 14.11.2019 № 16620.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 21:02

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 16:43
рішення від 04.03.2019 №2350.pdf
11 листопада 2019 16:43
рішення від 11.10.2019 № 14660.pdf
11 листопада 2019 16:43
Платіжне доручення.jpg

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2019 21:02
рішення від 14.11.2019 № 16620.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-05-000006 ● 7ac86aa4f2be42ccbecd13244e355b2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2019
№ 58

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.11.2019 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-09-26-001234-a від 26.09.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання ст. 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по результату здійснення моніторингу закупівлі №UA-2019-09-26-001234-a інформуємо наступне. Згідно з даними, що містяться в електронній системі публічних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі №UA-2019-09-26-001234-a з огляду на встановлені державною аудиторською службою України порушення в частині розгляду та/або відхилення Замовником тендерних пропозицій, що були опубліковані 18.11.2019р. звертаємо вашу увагу на неможливість усунення вищевикладених порушень у зв’язку з завершенням процедури закупівлі, тобто підписанням та публікацією відповідного договору на виконання «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область» від 13.11.2019р. По суті виявлених порушень при розгляді тендерним комітетом пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» пояснюємо наступне: 1. На вимогу, викладену у Додатку №1 до ТД Учасником було надано Лист з інформацією про підприємство від 10.10.2019 року № 1/24, всі пункти якого були заповнені, але інформація про спеціалізацію підприємства містилася у 7му розділі даного Додатку, тобто інформація, яка вимагалась була наведена в повному обсязі. 2. “лист - згоду на обробку персональних даних Лапко О.В. (посадова особа, що підписала документи пропозиції) від 11.10.2019 року № 1/26, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання» Виходячи з положень ЗУ №1382 «Про свободу пересування та вірний вибір місця проживання в Україні» місцем проживання громадянина можна вважати місце реєстрації, якщо особою не вказано інше. 3. Помилка, яка міститься у додатку 8, а саме: «у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано гарантійний лист від 09.10.2019 року № 1/13, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника виконати роботи із зазначенням назви предмета закупівлі, який не відповідає Додатку 8 «Технічне завдання», та відповідно який не є предметом закупівлі, а саме: по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», а не по предмету «ГБН Г.1-2018-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область (код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» була розцінена як описка у вступній частині даного листа згідно з частиною 1 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», оскільки вірні дані містяться у самій текстовій частині технічного завдання, у якій вказано, що учасник погоджується саме з виконанням робіт по предмету закупівлі згідно Додатку 8 «Технічне завдання», де саме і було вказано предмет закупівлі. 4. На момент укладання договору учасником було надано копію документ, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками, а саме атестат лабораторії 5. «в пунктах 1 -27 відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3, зазначено інформацію про поставку на підставі договору про надання послуг від 01.10.2019 року № 1П/3 обладнання та матеріально-технічні бази, при відсутності інформації щодо того ким саме поставлятиметься обладнання та матеріально-технічні бази». Було вказано реквізити договору № 1/3, що міститься у складі тендерної пропозиції та є її частиною, тобто інформація про те, ким поставляється обладнання наведена у складі тендерної пропозиції та була перевірена Замовником. 6. Тендерною пропозицією вважається сукупність відомостей та документів, які підгружаються в систему . Відтак учасником було завантажено лист відгук з посиланням на договір, якій містіться у складі тендерної пропозиції у файлі «23. Аналогічний договір з додатками», отже у тендерного комітету була можливість самостійно визначити обсяги фактично виконаних робіт. На вимогу надання опису аналогічного предмету закупівлі договору від 11.10.2019 року № 1/44, повідомляємо, що відповідна інформація про характер послуг та особливості договору відповідно до предмету закупівлі наявна у складі тендерної пропозиції у файлі «23. Аналогічний договір з додатками». Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не раніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку з 12.11.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі надійшов 18.11.2019 року, вже після 13.11.2019р. коли було укладено договір з переможцем торгів Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №67 п/з від 13.11.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область» не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. У разі скасування даної процедури закупівлі, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у поточному році. Отже, за таких підстав, не будуть виконані роботи з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105 у Житомирські області, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до соціальної напруги в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі на надання послуг, вартість яких нижча від очікуваної на 7 741 745 грн. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

2019-11-22 14:26:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 53 673 160,00
UAH з ПДВ
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 44 999 000,00
UAH з ПДВ
44 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 47 480 000,00
UAH з ПДВ
44 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 48 500 000,00
UAH з ПДВ
47 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 54 361 278,55
UAH з ПДВ
54 361 278,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 62 148 485,17
UAH з ПДВ
61 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 61 242 450,00
UAH з ПДВ
61 242 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн" 61 978 074,00
UAH з ПДВ
61 978 074,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" 67 811 700,00
UAH з ПДВ
67 811 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:54
20.Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 12:54
12.Статут (копія).pdf
10 жовтня 2019 12:54
18.Технічне завдання.pdf
10 жовтня 2019 12:54
9.Витяг з ЄДР.pdf
10 жовтня 2019 12:54
2.АТЕСТАТ АБЗ.pdf
10 жовтня 2019 12:54
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
10 жовтня 2019 12:54
1.Ліцензія з додатком.pdf
10 жовтня 2019 12:54
Витяг_iз_Статуту.7z
10 жовтня 2019 12:54
13.Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 12:54
21.Довідка щодо АБЗ.pdf
10 жовтня 2019 12:54
0.Реєстр пропозиції.pdf
10 жовтня 2019 12:54
17.Лист ПП Глорія ВЛ.pdf
10 жовтня 2019 12:54
Протокол_НР.7z
10 жовтня 2019 12:54
Лист_для_клieнтiв.7z
10 жовтня 2019 12:54
8.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 жовтня 2019 12:54
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
10 жовтня 2019 12:54
Гарантiя_11244-19-33.7z

Публічні документи

15 жовтня 2019 23:53
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:58
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:57
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:54
19. Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 22:54
0. Реєстр.pdf
15 жовтня 2019 22:53
18.Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 22:53
13.Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:59
2_Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 15:59
28_Банківська гарантія.rar
15 жовтня 2019 15:59
25_Довідка довкілля.pdf
15 жовтня 2019 15:59
24_Копія ліцензії.pdf
15 жовтня 2019 15:59
22_Технічне завдання.pdf
15 жовтня 2019 15:59
21_Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 15:59
20_Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 15:59
17_Довіреність.pdf
15 жовтня 2019 15:59
13_Позитивний відгук.pdf
15 жовтня 2019 15:59
4_Договір на техніку.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:34
Установчі документи.rar
10 жовтня 2019 16:34
Технічне завдання.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Реєстр.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 16:34
ПОЗИТИВНИЙ ВІДГУК.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Лист згода.pdf
10 жовтня 2019 16:34
КБ-3 до Дог. 148-18.pdf
10 жовтня 2019 16:34
КБ-2 до Дог.148-18.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Дозвіл.pdf
10 жовтня 2019 16:34
Договір 148-18 (копія).pdf
10 жовтня 2019 16:34
Довідка про АБЗ.pdf
10 жовтня 2019 16:33
Гарантійний лист АБЗ.pdf
10 жовтня 2019 16:33
Відгук копія.pdf
10 жовтня 2019 16:33
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

15 жовтня 2019 19:16
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:17
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:17
Відгук Пії.pdf
15 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Лабораторія.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Копія Статуту.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Копія сертифікату ISO.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Копія ліцензії.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Копія витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Копія атестат АБЗ.pdf
15 жовтня 2019 15:09
КБ-2.pdf
15 жовтня 2019 15:09
Договір техніка.pdf
15 жовтня 2019 15:09
гарантія.zip
15 жовтня 2019 15:09
Відгук Пії.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 18:00
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:52
Локальний кошториc 2.pdf
06 листопада 2019 17:52
ИВР.pdf
06 листопада 2019 17:52
Локалкі к смете.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0015.pdf
06 листопада 2019 17:52
Локальний кошториc.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0017.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0016.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0003.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0010.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0013.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0008.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0007.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0014.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0011.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0012.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0005.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0006.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0001.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0004.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0009.pdf
06 листопада 2019 17:52
IMG_0002.pdf
06 листопада 2019 17:21
Локальний кошториc 2.pdf
06 листопада 2019 17:21
ИВР.pdf
06 листопада 2019 17:20
Локальний кошториc.pdf
06 листопада 2019 14:59
Копія антикорупц програми.pdf
06 листопада 2019 14:59
наказ директор заверен.pdf
06 листопада 2019 14:58
лицензия заверен.pdf
06 листопада 2019 14:57
Директор.pdf
06 листопада 2019 14:57
Антикор наказ заверен.pdf
06 листопада 2019 11:30
Ліцензія Будстандарт ЛТД.pdf
03 листопада 2019 21:21
Електронний підпис
03 листопада 2019 21:20
МВС Лапко від 28.10.19.pdf
03 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
03 листопада 2019 13:49
Локальний кошторис.pdf
03 листопада 2019 13:49
Розрахунки до ДЦ 2.pdf
03 листопада 2019 13:49
Розрахунки до ДЦ 1.pdf
03 листопада 2019 13:49
Договірна ціна.pdf
03 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
16 жовтня 2019 07:36
Електронний підпис
16 жовтня 2019 07:35
public_doc.pdf
16 жовтня 2019 07:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 07:20
29_ДЦ_ДЦ_3.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ИВР 2.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ИВР.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ОПРЛС_2-1-1.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ССР_9.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ССР_4.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_ДЦ_ДЦ_4.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ССР_5.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ССР_7.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ОПР.rtf
16 жовтня 2019 06:56
29_СД_ССР_8.rtf
16 жовтня 2019 06:15
Електронний підпис
16 жовтня 2019 05:20
39. Документи АБЗ.pdf
16 жовтня 2019 05:20
Банківська гарантія.zip
16 жовтня 2019 05:20
Реєстр документів .pdf
16 жовтня 2019 05:18
18. Статут.pdf
15 жовтня 2019 20:59
1. Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 20:57
Кошторис часть 1.pdf
15 жовтня 2019 20:57
Кошторис часть 2.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 08:51
Електронний підпис
16 жовтня 2019 08:50
гарантия 13774.zip
16 жовтня 2019 08:49
4. Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 08:49
3. Технічна частина.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:48
Електронний підпис
15 жовтня 2019 17:45
7 Субпідрядник.pdf
15 жовтня 2019 17:45
25 Гарантія.rar
15 жовтня 2019 17:45
10 Договір оренди МТБ.pdf
15 жовтня 2019 17:44
9 Договір оренди.pdf
15 жовтня 2019 17:44
4 Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 17:44
3 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 17:44
12 Довідка про АБЗ.pdf
15 жовтня 2019 17:44
21 Лист відгук.pdf
15 жовтня 2019 17:44
17 Атестат.pdf
15 жовтня 2019 17:44
11 Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 17:44
37 Санкції.pdf
15 жовтня 2019 17:44
15 Договір з АБЗ.PDF
15 жовтня 2019 17:44
1 Реєстр.pdf
15 жовтня 2019 17:44
31 Ліцензія та дозвіл.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2019 19:19
Електронний підпис
15 жовтня 2019 19:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2019 19:18
15826 Київшляхбуд p7s.7z
15 жовтня 2019 19:18
Штатний розпис.pdf
15 жовтня 2019 19:18
Статут Оттема (1).pdf
15 жовтня 2019 19:18
Рішення Оттема (2).PDF
15 жовтня 2019 19:18
Проект Договору.pdf
15 жовтня 2019 19:17
Киевшляхбуд ISO.pdf
15 жовтня 2019 19:17
Довідка по техніці.pdf
15 жовтня 2019 19:17
Грантійний лист Ст. 17.pdf
15 жовтня 2019 19:17
Витяг ПДВ.PDF
15 жовтня 2019 19:17
Договір №1503-01 від 20.03.18.pdf
15 жовтня 2019 19:16
Договір №01-07-ЛК.pdf
15 жовтня 2019 19:16
Договір №612-10 від 29.08.17.pdf
15 жовтня 2019 19:16
Відгук новий.PDF
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 червень 2018.pdf
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 серпень 2018.PDF
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 листопад 2018.pdf
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 липень 2018.PDF
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 липень 2018 (3).PDF
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 липень 2018 (2).PDF
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 жовтень 2018.pdf
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 грудень 2018.pdf
15 жовтня 2019 19:16
КБ-3 грудень 2018 (2).pdf
15 жовтня 2019 19:15
КБ-3 грудень 2018 (1).pdf
15 жовтня 2019 19:15
КБ-3 грудень 2017.PDF
15 жовтня 2019 19:15
КБ-3 вересень 2018.PDF
15 жовтня 2019 19:15
КБ-3 вересень 2018 (2).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ТОВ ГРАНІТ-001

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн"

ПП "КИЇВШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Відхилено 40 000 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:25
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Відхилено 44 319 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 13:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 44 998 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:39
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Відхилено 47 479 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:23
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Відхилено 54 361 278,55
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 61 070 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
61 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:16
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:46
ДУ № 1 до Договору № 67 пз від 13.11.19 ТОВ Будстандарт ЛТД.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 16:46
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:35
Договір № 67 пз від 13.11.19 ТОВ Будстандарт ЛТД.pdf укладений
15 листопада 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 20 Договору "Місце знаходження та банківські реквізити"
Номер договору про закупівлю: 67 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/67 п/з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 67 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 079 456,16
UAH (в тому числі ПДВ 9 346 576,03 UAH)