Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту по обох боків пр. Богоявленського в районі Вірменської Апостольської Церкви «Сурб Геворг» в Корабельному районі м. Миколаєва»
Очікувана вартість
2 194 137,00 UAH
UA-2019-09-26-001162-a a5332e6b2f0a462d92331e19f9a84bdc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: http://koradm.mk.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, 54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:44
Очікувана вартість: 2 194 137,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 970,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10970.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту по обох боків пр. Богоявленського в районі Вірменської Апостольської Церкви «Сурб Геворг» в Корабельному районі м. Миколаєва» (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, зупинки громадського транспорту по обох боків пр. Богоявленського в районі Вірменської Апостольської Церкви «Сурб Геворг», територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує авансовий платіж (попередня оплата) у розмірі вартості матеріалів, згідно кошторису та у відповідності з лімітом фінансування видатків на термін не більше 3 (трьох) місяців, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117. Попередня оплата буде закрита актами приймання виконаних робіт протягом 90 календарних днів. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику до 20 числа звітного місяця. Аванс 90 Календарні 70
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-26-001162-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ-К", Код ЄДРПОУ:41480556
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:13
ВИМОГА про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТ-К»
Повний текст вимоги додається у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2019 09:48
Відмовити у задоволені вимоги учасника ТОВ «ГАРАНТ-К» про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 22.10.2019 №281/01/2019 щодо відхилення його тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію (документально не підтверджено наявність обладнання, машин та механізмів необхідних для виконання робіт та наявність матеріально-технічної бази або приміщень) та вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 10:13
Вимога.pdf

Документи

24 жовтня 2019 09:48
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ-К" 2 018 606,04
UAH з ПДВ
1 996 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 2 169 000,00
UAH з ПДВ
2 004 029,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС” 2 192 114,40
UAH з ПДВ
2 192 114,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
14 жовтня 2019 17:11
Щодо права підпису.pdf
14 жовтня 2019 17:11
Статут.PDF
14 жовтня 2019 17:11
Проект договору.pdf
14 жовтня 2019 17:11
Опис.PDF
14 жовтня 2019 17:11
Ліцензія.PDF
14 жовтня 2019 17:11
Забезпечення.7z
14 жовтня 2019 17:11
Договірна ціна.pdf
14 жовтня 2019 17:11
ГЛ щодо умов закупівлі.pdf
14 жовтня 2019 17:11
ГЛ щодо зобов'язань.pdf
14 жовтня 2019 17:11
ГЛ про захист довкілля.pdf
14 жовтня 2019 17:11
Відповідність ст. 17.pdf
14 жовтня 2019 17:11
Витяг ПДВ (1).PDF
14 жовтня 2019 17:11
Виписка.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:39
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:39
Протокол НР.7Z
11 жовтня 2019 17:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 жовтня 2019 17:39
Лист для клієнтів.7z
11 жовтня 2019 17:39
Гарантія 15143-19.7z
11 жовтня 2019 17:39
Витяг із Статуту.7z
11 жовтня 2019 17:39
Банківська ліцензія.7z
11 жовтня 2019 17:39
уставні док-ти.pdf
11 жовтня 2019 17:39
паспорт, код.pdf
11 жовтня 2019 17:39
ДЦ.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:12
договірна ціна.pdf
11 жовтня 2019 15:12
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 15:12
Листи та довідки.pdf
11 жовтня 2019 15:12
Опис та статут.pdf
11 жовтня 2019 15:12
Протокол зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ-К"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ-К"
#41480556
Відхилено 1 996 664,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:04
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3055924017
Відхилено 2 004 029,31
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС”
#38525001
Відхилено 2 192 114,40
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:34

Документи

22 жовтня 2019 14:04
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:02
протокол

Документи

29 жовтня 2019 13:32
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:30
протокол

Документи

29 жовтня 2019 13:34
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:34
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
29 жовтня 2019 13:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі