Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
утримання штучних споруд
Очікувана вартість
3 535 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000745-a ● cf8c2246acfd4edf82bfa0976c29fefd
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оголошувались процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (71630000-3) - Послуги з технічного огляду та випробовувань (утримання штучних споруд).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-08-22-002577-с від 22.08.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 534 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі гривень 00 коп.).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-09-09-000402-а від 09.09.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 535 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: (71630000-3) - Послуги з технічного огляду та випробовувань (утримання штучних споруд).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-08-22-002577-с від 22.08.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 534 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі гривень 00 коп.).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-09-09-000402-а від 09.09.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 535 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: (71630000-3) - Послуги з технічного огляду та випробовувань (утримання штучних споруд).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
утримання штучних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Південнобузький та Інгульський мости, Аляудська переправа, причал на Каботажному молі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі та надання Виконавцем рахунка на оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 вересня 2019 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" #03349499 |
Переможець |
3 534 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 13:16
|
Додаткова угода № 4 - сума виконання.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 12:28
|
Додаткова угода № 4 - 20% з сумою.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:17
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:09
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 09:05
|
ДУ №1 від 25.10.19.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2019 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 09:48
|
Договір №939 від 08.10.19.PDF | укладений |
10 жовтня 2019 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 939 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми і обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 939 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 939 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження договору в межах 20%. Сума додаткової угоди складає - 526 942,23 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 939 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума виконання договору з урахуванням 20% оплачених у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 939 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |