Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

утримання штучних споруд
Очікувана вартість
3 535 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000745-a cf8c2246acfd4edf82bfa0976c29fefd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оголошувались процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (71630000-3) - Послуги з технічного огляду та випробовувань (утримання штучних споруд).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-08-22-002577-с від 22.08.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 534 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі гривень 00 коп.).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-09-09-000402-а від 09.09.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" з ціною 3 535 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: (71630000-3) - Послуги з технічного огляду та випробовувань (утримання штучних споруд).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
утримання штучних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Південнобузький та Інгульський мости, Аляудська переправа, причал на Каботажному молі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі та надання Виконавцем рахунка на оплату Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг"
#03349499
Переможець 3 534 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:24

Документи

27 вересня 2019 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг"
#03349499
3 534 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 13:16
Додаткова угода № 4 - сума виконання.pdf зміни до договору
02 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 12:28
Додаткова угода № 4 - 20% з сумою.pdf зміни до договору
11 січня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:17
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:09
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 09:05
ДУ №1 від 25.10.19.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 09:04
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:48
Договір №939 від 08.10.19.PDF укладений
10 жовтня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 939
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми і обсягів
Номер договору про закупівлю: 939
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 939
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору в межах 20%. Сума додаткової угоди складає - 526 942,23 грн.
Номер договору про закупівлю: 939
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума виконання договору з урахуванням 20% оплачених у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 939
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 211 230,54
UAH (в тому числі ПДВ 535 205,09 UAH)