Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 - Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт)
Очікувана вартість
433 750,00 UAH
UA-2019-09-26-000659-b 523e4c96f33843219be5e6897e51a643
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 11:08
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 11:08
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:31
Очікувана вартість: 433 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Кашуба Микита Олександрович, тел.: 05136 – 4-40-63 n_kashuba@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 т
Коагулянт – 30т (пункт РПЗ – 9.417). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС; надання послуг централізованого водопостачання; надання послуг централізованого водовідведення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство» або ВП ЮУ АЕС. Строк поставки товарів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:33
Перелік змін .docx
13 листопада 2019 15:33
Додаток 3 - Істотні умови договору.doc
13 листопада 2019 15:33
Додаток 2 - Проект договору.doc
13 листопада 2019 15:33
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
13 листопада 2019 15:33
24310000-0 Тендерна документація.DOC
08 листопада 2019 15:58
Перелік змін .doc
07 жовтня 2019 13:51
Перелік змін .docx
26 вересня 2019 11:04
Додаток 4 - Картка-заявка.DOCX
13 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:33
Перелік змін .docx
13 листопада 2019 15:33
Додаток 3 - Істотні умови договору.doc
26 вересня 2019 11:04
Додаток 3 - Істотні умови договору.doc
13 листопада 2019 15:33
Додаток 2 - Проект договору.doc
07 жовтня 2019 13:51
Додаток 2 - Проект договору.doc
26 вересня 2019 11:04
Додаток 2 - Проект договору.doc
13 листопада 2019 15:33
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
07 жовтня 2019 13:51
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
26 вересня 2019 11:04
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
13 листопада 2019 15:33
24310000-0 Тендерна документація.DOC
08 листопада 2019 15:58
24310000-0 Тендерна документація.DOC
07 жовтня 2019 13:51
24310000-0 Тендерна документація.DOC
26 вересня 2019 11:04
24310000-0 Тендерна документація.DOC
08 листопада 2019 15:58
Перелік змін .doc
07 жовтня 2019 13:51
Перелік змін .docx
26 вересня 2019 11:04
Додаток 4 - Картка-заявка.DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

гост
Дата подання: 27 вересня 2019 10:17
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:10
по сульфату алюмінію є вимога що він має відповідатии ГОСТ 12966-85. Прошу врахувати той фак, що даний гост втратив свою чинність, ТОМУ ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, та написвти або еквівалент, тому що для виробника передбачено (або еквівалет) а також по гідроксихлорид алюмінію.
Відповідь: повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією.
Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Вимога щодо перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.
Статтею 18 Законом передбачено порядок оскарження процедури закупівлі та встановлено, що скарги, які стосуються зокрема тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
відсканований документ
Дата подання: 27 вересня 2019 11:32
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:11
Доброго дня. Чи можливо для підтвердження технічної частина (паспорт якості, паспорт безпеки, висновок сес, ТУ або ГОСТ) надати вказані документи у вигляді завірених КОПІЙ мокрою печаткою учасника та скріплені печатко? якщо так, прошувнести зміни в ТД, Дякую.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовник погоджує зміни до тендерної документації. Зміни буде опубліковано найближчим часом.
банківська гарантія
Дата подання: 27 вересня 2019 12:00
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:11
Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України) є дискримінаційною по відношеню до інших банківських установ, які мають посилання на свій внутрійшній ресурс, щодо перевіряння таких гарантій. Прошу внести зміни щодо перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що для підтвердження технічної частини, а також для підтвердження виробника предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати вказані документи у виді кольорових електронних копій відсканованих з оригіналів документів виданих виробником предмету закупівлі.
гост
Дата подання: 01 жовтня 2019 13:37
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:20
по сульфату алюмінію є вимога що він має відповідатии ГОСТ 12966-85. Прошу врахувати той фак, що даний гост втратив свою чинність, ТОМУ ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, та написвти або еквівалент, тому що для виробника передбачено (або еквівалет) а також по гідроксихлорид алюмінію.
Відповідь: Звертаемо увагу!! Надаємо уточнення по відповідям наведеним вище (помилково розміщені не в тому порядку).
гост
Дата подання: 27 вересня 2019 10:17
по сульфату алюмінію є вимога що він має відповідати ГОСТ 12966-85. Прошу врахувати той фак, що даний гост втратив свою чинність, ТОМУ ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, та написати або еквівалент, тому що для виробника передбачено (або еквівалент) а також по гідроксихлорид алюмінію.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовник погоджує зміни до тендерної документації. Зміни буде опубліковано найближчим часом.

відсканований документ
Дата подання: 27 вересня 2019 11:32
Доброго дня. Чи можливо для підтвердження технічної частина (паспорт якості, паспорт безпеки, висновок сес, ТУ або ГОСТ) надати вказані документи у вигляді завірених КОПІЙ мокрою печаткою учасника та скріплені печатко? якщо так, прошу внести зміни в ТД, Дякую.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що для підтвердження технічної частини, а також для підтвердження виробника предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати вказані документи у виді кольорових електронних копій відсканованих з оригіналів документів виданих виробником предмету закупівлі.

банківська гарантія
Дата подання: 27 вересня 2019 12:00
Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України) є дискримінаційною по відношенню до інших банківських установ, які мають посилання на свій внутрішній ресурс, щодо перевіряння таких гарантій. Прошу внести зміни щодо перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)»
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією.
Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Вимога щодо перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.
Статтею 18 Законом передбачено порядок оскарження процедури закупівлі та встановлено, що скарги, які стосуються зокрема тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.

01.10.2019, 13:37
гост
Загальне запитання щодо оголошення
по сульфату алюмінію є вимога що він має відповідатии ГОСТ 12966-85. Прошу врахувати той фак, що даний гост втратив свою чинність, ТОМУ ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, та написвти або еквівалент, тому що для виробника передбачено (або еквівалет) а також по гідроксихлорид алюмінію.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовник погоджує зміни до тендерної документації. Зміни буде опубліковано найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-26-000659-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 30 вересня 2019 13:35
вимога про усунення порушень
. Замовником оголошено закупівлю на коагулянти з різними технічними, якісними показниками та з різними обсягами закупівлі. Враховуючи, що виробником обох заявлених до закупівлі реагентів коагулянту алюмінію сульфату технічного очищеного та коагулянту гідроксихлориду алюмінію ПОЛВАК 68 є ТОВ «Пологівський хімічний завод «Коагулянт», вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Так, потенційні учасники, які можуть поставляти еквівалент одного з коагулянтів, автоматично позбавляються можливості приймати участь у закупівлі, враховуючи, що не мають змогу поставляти еквівалент іншого коагулянту. Визначена продукція у предметі закупівлі фактично може бути поставлена тільки певними суб`єктами, які мають дилерські або партнерські відносини з конкретним виробником, що свідчить про надання переваг і можливість участі у закупівлі лише конкретних суб`єктів та усунення від участі інших потенційних учасників.
Вимагаємо усунути дискримінаційні положення, та поділити предмет закупівлі на лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 12:09
повідомляємо, що даний тендер було сформовано згідно річного плану закупівель, опублікованого у загальному доступі, в системі електронних закупівель «Prozorro». Також повідомляємо, що предмет закупівлі визначається не за виробником товару чи спроможністю окремих учасників здійснити постачання того чи іншого товару, а у відповідності до положень абзаців другого та четвертого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, а саме:
«предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.»
Також зазначаємо, що тендерною документацією передбачено надання еквівалентної продукції іншого виробництва. Під час формування тендерної документації на закупівлю товару - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт) було проведено маркетингове дослідження ринку України, за результатами якого виявлено більше ніж одного потенційного постачальника, спроможного здійснити поставку всіх товарів, зазначених у додатку №1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-26-000659-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:30
вимога про усунення порушень
Замовник вже більше двох років не використовував сульфат алюмінію, а використовував оксихлорид алюмінію (Алюмофлок-10).
У попередніх тендерах були такіж вимоги щодо закупівлі одночасно двох реагентів, що потім розділили на лоти.
Вимагаємо надати перелік компаній, які в Україні одночасно виробляють і оксихлорид алюмінію і сульфат алюмінію(в сухому вигляді), данна інформація не є засекреченою. В протележному випадку вважаємо це дискримінацією.
Вимагаємо згідно чинного законодавства видалити дискримінаційні вимоги, так як це було зроблено в попередніх лотах.
Якщо вважати виробника і дистрибютора більш ніж один постачальник, то це однозначно тендер зроблений під одного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2019 11:44
Відповідь:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник використовує на ВОС 2 ЦВКГтаТМ коагулянти-гідроксихлориди алюмінію ПОЛВАК-68 та Алюмофлок-10, які пройшли лабораторні та промислові випробування та затверджені керівництвом до використання в якості основного хімічного реагенту для виробництва води питної якості. Коагулянт алюмінію сульфат технічний очищений вищого ґатунку (у сухому виді) використовується замовником у якості незнижувального запасу, оскільки його термін придатності майже необмежений.
З приводу попередніх закупівель повідомляємо, що учасник вказує хибну інформацію. Остання закупівля алюмінію сульфату технічного очищеного відбувалася у 2017 році та на лоти не поділялася. Також нагадуємо, що предмет закупівлі визначається у відповідності до положень абзаців другого та четвертого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, а саме: «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.»
З приводу виробника товару повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання еквівалентної продукції іншого виробництва. Також слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю товару - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт) не має ніяких обмежень щодо учасників процедури закупівлі. Участь у закупівлі можуть приймати як виробники замовлених ТМЦ, так і підприємства які займаються купівлею та продажем товарів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-000659-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:50
Оскарження умов закупівлі
Оскарження тендерної документації замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 12:00
Рішення від 16.10.2019 № 14769 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 12:00
Про перенесення розгляду UA-2019-09-26-000659-b.b3.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 21:26
рішення від 01.11.2019 № 15827.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ. Продовжено строк подання тендерних пропозицій для внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 09:12

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 11:50
Скарга
11 жовтня 2019 11:50
Дилерський договір

Документи подані замовником

21 жовтня 2019 17:48
відповідь замовника
31 жовтня 2019 16:36
Додаток 1 до відповіді
31 жовтня 2019 16:36
Додаток 2 до відповіді
31 жовтня 2019 16:36
Додаток 3 до відповіді

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 399 999,00
UAH
219 999,00
UAH
Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 433 750,00
UAH
220 000,00
UAH
Документи
ТОВ Альхім 355 000,00
UAH
329 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:38
Тех. документи_compressed.pdf
15 жовтня 2019 16:38
технічна специфікація.pdf
15 жовтня 2019 16:38
ст.17.pdf
15 жовтня 2019 16:38
санкції.pdf
15 жовтня 2019 16:38
проект договору.pdf
15 жовтня 2019 16:38
картка-заява.pdf
15 жовтня 2019 16:38
істотні умови.pdf
15 жовтня 2019 16:38
захист довкілля.pdf
15 жовтня 2019 16:38
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 11:51
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:53
Пропозиція після аукціону
21 листопада 2019 10:14
Електронний підпис
21 листопада 2019 09:46
Сертиф поліоксихлорид.PDF
21 листопада 2019 09:46
протокол Кучин.PDF
21 листопада 2019 09:46
Проект договора.PDF
21 листопада 2019 09:46
наказ Кучин.PDF
21 листопада 2019 09:45
на ст. 17.PDF
21 листопада 2019 09:45
Листи.PDF
21 листопада 2019 09:45
техчастина Сульфат алюміня.PDF
21 листопада 2019 09:45
копія Статута.pdf
21 листопада 2019 09:45
Технічні довідки.PDF
21 листопада 2019 09:45
копія паспорт_код Кучин А.Ю..pdf
21 листопада 2019 09:45
Картка заявка.PDF
21 листопада 2019 09:45
Технічна специфікація.PDF
21 листопада 2019 09:45
істот умови договору.PDF
21 листопада 2019 09:45
Сертиф сульфат.PDF
21 листопада 2019 09:45
гарантлист.PDF
21 листопада 2019 09:45
витяг пдв.pdf
21 листопада 2019 09:45
аналог договор.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 18:05
Додаток 1
19 грудня 2019 18:05
Додаток 1 pdf
20 листопада 2019 13:57
Свідоцтво uaAA. Айбокс Банк.pdf
20 листопада 2019 13:57
Протокол РБ. Маринченко В.В..pdf
20 листопада 2019 13:57
Наказ. Маринченко В.В..pdf
20 листопада 2019 13:57
зміни Альхім 4639.pdf
19 листопада 2019 15:48
Лист.PDF
19 листопада 2019 15:48
Додаток 1.PDF
11 жовтня 2019 20:27
протокол 120.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Лист що до санкцій.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Лист плат. податку.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Лист Додаток 3.PDF
11 жовтня 2019 20:27
копія наказу.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Інформ. ст 17.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Додаток 4.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Дог-р _АМК-1273-2016 от 23.11.16.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Альхім 4639.pdf
11 жовтня 2019 20:27
тех спеціфікація.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Довідка працівники.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Довідка МТБ.PDF
11 жовтня 2019 20:27
Висновок ДСЕЕ Полвак 68.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ Альхім

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Відхилено 219 999,00
UAH
27 листопада 2019 16:11
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
Відхилено 220 000,00
UAH
18 грудня 2019 14:30
ТОВ Альхім
#32740136
Відхилено 329 400,00
UAH
26 грудня 2019 15:58

Документи

27 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:09
Протокол 603.pdf
22 листопада 2019 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
18 грудня 2019 14:28
Протокол 608
27 листопада 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 грудня 2019 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі