Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лотки, папки з файлами, швидкозшивачі
Очікувана вартість
61 162,00 UAH
UA-2019-09-26-000651-c ad7c0056c8084af3971f697891608ebe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 15:56
Очікувана вартість: 61 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Лоток для паперу вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
520 шт
Папка з файлами (20 файлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
260 шт
Папка з файлами (30 файлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
260 шт
Папка з файлами (40 файлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
3000 шт
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
6800 шт
Швидкозшивач з прозорим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець оплачує продавцю товар на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Товару. джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 16:02
лотки папки-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 21:04
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 1 інформації щодо проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 1.
2. Розділ «Подання пропозицій» передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 інформації щодо проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.

3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки пропозицій викладена в розділі «Оцінка пропозицій», згідно якого єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначає учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 16:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 40 914,00
UAH з ПДВ
40 155,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 42 883,20
UAH з ПДВ
40 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 44 948,40
UAH з ПДВ
43 456,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 47 221,20
UAH з ПДВ
44 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 48 666,00
UAH з ПДВ
46 407,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 47 138,40
UAH з ПДВ
46 518,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 55 485,60
UAH з ПДВ
55 485,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:57
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:08
Згода з договором.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:09
УСТАВНЫЕ.7z
07 жовтня 2019 13:09
Лист -договір - згода.pdf
07 жовтня 2019 13:09
Додаток 2 - КП.pdf
07 жовтня 2019 13:09
Додаток 1 - ТВ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:24
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 16:24
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 16:24
Статут.pdf
07 жовтня 2019 16:24
Установчий договір.pdf
07 жовтня 2019 16:24
Паспорт, код - директор.pdf
07 жовтня 2019 16:23
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2019 16:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 16:23
Довідка 4-ОПП.pdf
07 жовтня 2019 16:23
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:56
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 11:56
Тех. характеристики.pdf
07 жовтня 2019 11:56
Кваліфікаційні док. 2.pdf
07 жовтня 2019 11:56
Кваліфікаційні док. 1.zip

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:02
СЕС.pdf
07 жовтня 2019 16:02
Сертифікат якості.pdf
05 жовтня 2019 13:33
Цінова.pdf
05 жовтня 2019 13:33
Табиця відповідності.pdf
05 жовтня 2019 13:33
лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 40 155,60
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:00

Документи

11 жовтня 2019 12:00
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
40 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 12:00
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір папки.pdf укладений
16 жовтня 2019 17:07