Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецвзуття (кросівки)
Special footwear (sport shoes)
Очікувана вартість
9 950 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000546-c 49f21716afc243dda5a0652f95c1d104
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Sergiichuk Oksana
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 11:44
Очікувана вартість: 9 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 298500 UAH
Publication date: 26 вересня 2019 15:19
Enquiries until: 03 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 9 950 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 49 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18820000-3: Спортивне взуття


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.
A detailed description of the procurement is given in Annex 1 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2784 пара
Спецвзуття (кросівки) (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 18820000-3 — Спортивне взуття

Special footwear (sport shoes) (Own funds)
CPV: 18820000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Або Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника аванс у розмірі 50% ціни Товару. Решту 50% вартості Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару. The Customer shall, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice for the delivered Goods, the Customer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods. Or the Customer shall, within 15 (fifteen) calendar days from the date of provision of the bank guarantee by the Supplier, repayment of the advance payment in the amount of the advance payment, transfer to the settlement account of the Supplier an advance of 50% of the price of the Goods. The Customer shall transfer the remaining 50% of the value of the Goods to the Supplier's settlement account within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods. Аванс 15 Календарні 50
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Або Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника аванс у розмірі 50% ціни Товару. Решту 50% вартості Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару. The Customer shall, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice for the delivered Goods, the Customer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods. Or the Customer shall, within 15 (fifteen) calendar days from the date of provision of the bank guarantee by the Supplier, repayment of the advance payment in the amount of the advance payment, transfer to the settlement account of the Supplier an advance of 50% of the price of the Goods. The Customer shall transfer the remaining 50% of the value of the Goods to the Supplier's settlement account within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:31
Перелік змін від 05.11.2019.docx
05 листопада 2019 15:31
Тендерна документація__Спецвзуття (кросівки)_ред.03.doc
05 листопада 2019 15:31
Оголошення_Спецвзуття__Eng_ред.03.docx
23 жовтня 2019 16:14
Перелік змін від 23.10.2019.docx
05 листопада 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:31
Перелік змін від 05.11.2019.docx
05 листопада 2019 15:31
Тендерна документація__Спецвзуття (кросівки)_ред.03.doc
23 жовтня 2019 16:14
Тендерна документація__Спецвзуття (кросівки)_ред.02.doc
26 вересня 2019 15:17
Тендерна документація__Спецвзуття (кросівки).doc
05 листопада 2019 15:31
Оголошення_Спецвзуття__Eng_ред.03.docx
23 жовтня 2019 16:14
Оголошення_Спецвзуття__Eng_ред.02.docx
26 вересня 2019 15:16
Оголошення_Спецвзуття__Eng.docx
23 жовтня 2019 16:14
Перелік змін від 23.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:33
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 14:01
У зв'язку з необхідністю 100% попередньої оплати виробнику, просимо розглянути можливість внесення змін до договору у розділ 4 «Порядок здійснення оплати» пункт 4.2.1, а саме «Замовник перераховує передоплату в розмірі 50% після отримання рахунку-фактури. Замовник протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 50% ціни фактично поставленого Товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах попередньої оплати.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати на умовах попередньої оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов.
У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
 відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
 покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-26-000546-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛАНПРОМ", Код ЄДРПОУ:30033103
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:18
вимога щодо усунення порушень під час процедури закупівлі та про приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ч.3 ст. 22 передбачено, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної торгової марки, а саме торгової марки ALTAMA. Зазначення в технічній специфікації терміну «еквівалент» носить сугубо формальний характер оскільки технічна специфікація не містить опису технічних та якісних характеристик «еквіваленту», а саме:
Спецвзуття літнє (кросівки)
1. В додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ( Розділ 1, Специфікація) в переліку технічних /інших характеристик (технічна специфікація) встановлено вимогу Замовника, про те, що підошва взуття повинна бути виготовлена з використанням гуми SOFT ROC (або еквівалент), до складу верхньої частини якої входить матеріал типу EVA (або еквівалент) подвійної щільності. Однак Замовником, в тендерній документації не зазначені технічні та якісні характеристики гуми SOFT ROC та матеріалу EVA. Таким чином, не зрозуміло, яка гума є еквівалентом SOFT ROC та матеріалу EVA.
2. В технічній специфікації встановлено вимогу Замовника про те, що для усунення пошкодження стопи від забоїв у підошві по всій ширині стопи повинна бути вставлена захисна вставка ROCK’N ROLL PLATE (або еквівалент). Разом з тим, Замовником в тендерній документації також не зазначені технічні та якісні характеристики захисної вставки ROCK’N ROLL PLATE. Для застосування захисної вставки відмінної від ROCK’N ROLL PLATE необхідно знати якісні та технічні характеристики, яким повинен відповідати «еквівалент».
3. В технічній Специфікації Замовником встановлена вимога до предмета закупівлі про те, що підошва взуття повинна бути рифленою, товщиною- 17.0 мм+/-0.15 мм , висота виступів підошви 4.0 мм +/-0.15мм. Однак, Замовником не зазначено, як саме буде вимірюватися товщина підошви, в якій частині та у відповідності до яких стандартів та методик.
4. Наступною вимогою Замовника є використання анатомічної устілки ALTA-LITE (або еквівалент), товщиною 2.0 мм +/- 0.15 мм , що забезпечує комфорт і анатомічне положення стопи. Однак, в тендерній документації не зазначено технічні та якісні показники анатомічної устілки ALNA-LITE.Таким чином, не зрозуміло, що є «еквівалентом» анатомічної устілки ALTA-LITE.
5. В тендерній документації встановлено вимогу Замовника про те, що маса однієї напівпари взуття для розміру 43-442,0 гр.+/-5.0 гр. Разом з тим, Замовником не зазначено, відповідно до яких стандартів встановлено масу однієї напівпари взуття саме в таких параметрах та відповідно до якої методики проводяться дані виміри.
Аналогічні порушення встановлені також до спецвзуття зимового (кросівки), п.2 Специфікації, додаток № 1 :
1. В тендерній документації встановлено вимогу Замовника, про те, що підошва взуття повинна бути виготовлена з використанням гуми SOFT ROC (або еквівалент), до складу верхньої частини якої входить матеріал типу EVA (або еквівалент) подвійної щільності. Однак Замовником, в тендерній документації не зазначені технічні та якісні характеристики гуми SOFT ROC та матеріалу EVA. Таким чином, не зрозуміло, яка гума є еквівалентом SOFT ROC та матеріалу EVA.
2. В технічній специфікації встановлено вимогу Замовника про те, що для усунення пошкодження стопи від забоїв у підошві по всій ширині стопи повинна бути вставлена захисна вставка ROCK’N ROLL PLATE (або еквівалент). Разом з тим, Замовником в тендерній документації також не зазначені технічні та якісні характеристики захисної вставки ROCK’N ROLL PLATE. Для застосування захисної вставки відмінної від ROCK’N ROLL PLATE необхідно знати якісні та технічні характеристики, яким повинен відповідати «еквівалент».
3. В технічній Специфікації Замовником встановлена вимога до предмета закупівлі про те, що підошва взуття повинна бути рифленою, товщиною- 17.0 мм+/-0.15 мм , висота виступів підошви 4.0 мм +/-0.15мм. Однак, Замовником не зазначено, як саме буде вимірюватися товщина підошви, в якій частині та у відповідності до яких стандартів та методик.
4. Наступною вимогою Замовника є використання анатомічної устілки ALTA-LITE (або еквівалент), товщиною 3.0 мм +/- 0.15 мм , що забезпечує комфорт і анатомічне положення стопи. Однак, в тендерній документації не зазначено технічні та якісні показники анатомічної устілки ALNA-LITE.Таким чином, не зрозуміло, що є «еквівалентом» анатомічної устілки ALTA-LITE.
5. Замовником встановлено, що захист від вологи забезпечує водостійка мембрана HYDROGUARD (або еквівалент), водостійкість, кв.см швидкість згинань на хвилину, протягом 80 хвилин-протягом 80 хвилин проникнення води не виявлено. Однак, Замовником не зазначено відповідно до яких стандартів та методик повинно проводитися дане випробування.
6. В тендерній документації встановлено вимогу Замовника про те, що маса однієї напівпари взуття для розміру 42-516,0 гр.+/-5.0 гр. Разом з тим, Замовником не зазначено, відповідно до яких стандартів встановлено масу однієї напівпари взуття саме в таких параметрах та відповідно до якої методики проводяться дані виміри.

Крім того, відповідно до п.1 Розділу 1 Специфікації (Додаток № 1) зазначено, що у разі надання «еквіваленту» , Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики чи складові Товару. Під «еквівалентом» Товару, або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.
Таким чином, відсутність в тендерній документації конкретних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі позбавляє потенційних учасників закупівлі можливості подати для закупівлі «еквівалент» товару взуттю торгової марки ALTAMA.
Вважаємо, що встановлення технічних та якісних вимог, наведених в тендерній документації, як умова для участі в тендерних торгах, ставить в нерівні умови постачальників взуття з учасниками , які є постачальниками взутя торгової марки ALTAMA , що в свою чергу значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Це є порушенням основних принципів здійснення закупівель встановлених саттею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінацію учасників. Тому згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, надавши об’єктивні, неупереджені та недискримінаційні технічні вимоги до предмету закупівлі та привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України виклавши конкретні технічні, якісні вимоги та параметри до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 17:33
Вимога № UA-2019-09-26-000546-c.b1 не задоволена. Детальна відповідь наведена в прикріпленому документі.

Документи

21 жовтня 2019 17:33
Відповідь на Вимогу_.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-000546-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТАЛАНПРОМ", Код ЄДРПОУ:30033103
Дата подання: 09 грудня 2019 16:42
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі-відкриті торги (з публікацією англійською мовою)
Державним підприємством “Міжнародний аеропорт “БОРИСПІЛЬ” (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі спецвзуття (кросівок)(відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2019-09-26-000546-с). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНПРОМ» (далі - Скаржник) є учасником вказаної процедури закупівлі. У зазначеній процедурі взяли участь компанії: 1.ТОВ Тактичні системи; 2. ТОВ" РІНО СЕЙФЕТІ"; 3.Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦ»; 4. ТОВ “Таланпром” 04 грудня 2019 року Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого пропозиції компаній ТОВ Тактичні системи та ТОВ «ТАЛАНПРОМ» були відхилені, а учасники ТОВ «РІНО СЕЙФЕТІ» та ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” допущені до аукціону. Згідно вказаного протоколу Замовник помилково прийняв рішення про допуск до аукціону ТОВ “ЄВРОСПЕЦ”, оскільки пропозиція цього учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановлених тендерною документацією та мала бути відхилена. Обґрунтування наявності порушених прав згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення пункту 1 частини 1 ст. 30 Закону протиправно допустив до аукціону пропозицію учасника, яка не відповідала вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників, порушує права нашого підприємства та інших учасників. Приймаючи участь у закупівлі, ми маємо право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням. Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують щодо пропозиції ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” Відповідно до п.5 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” Замовником встановлений наступний кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку № 2 до тендерної документації. Так, відповідно до п.1 Додатку № 2 Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен був надати наступні документи: - Лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на поставку Учасником будь-якого взуття та відомості про такий договір (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Товару; 1.2) назва контрагенту, з яким укладено договір. На підтвердження виконання договору надається: - договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною) або витяг з договору, який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі; - відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатньо - надання акту(-ів)/накладної(-их) на будь-яку кількість товару. Вимогами тендерної документації встановлено, що документ, який свідчить про виконання договору, повинен містити дані, що дають змогу ідентифікувати щодо якого договору він наданий (посилання на номер договору. Акт (-и)/ накладна(-и) повинні містити посилання на номер договору). У разі, якщо Акт (-и)/ накладна(-и) не містить посилання на номер договору та якщо умовами договору передбачена оплата на підставі рахунку-фактури та відповідно в Акті (-ах)/накладної (-их) зазначено посилання на такий рахунок-фактуру, то до документів необхідно долучити такий рахунок-фактуру, який містить номер відповідного договору, та надати відповідні роз’яснення з цього приводу. Таким чином, Замовником в тендерній документації встановлений перелік документів та чіткі вимоги до їх оформлення. Замовником встановлено, що документи, зазначені в Додатку № 2 в повному обсязі повинні бути завантажені в Систему у вигляді сканованих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантаження документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій або не в повному обсязі вважається невідповідністю тендерної пропозиції умовам Тендерної документації. На виконання вимог Замовника щодо встановлено кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасником ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” надано наступні документи: 1. Лист “Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником”, вих.№ 73 від 11.11.2019р.; 2. Копія договору поставки № 64804 від 07 жовтня 2019р. з Специфікацією (Додаток № 1); 3. Копії видаткових накладних № 2351 від 16.10.2019р. та № 2406 від 22.10.2019р. Надані учасником ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” копії видаткових накладних не мають відношення до договору поставки №64804 від 07.10.2019р., не підтверджують його виконання та не відповідають вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Вищезазначені накладні не містять даних, що дають змогу ідентифікувати, щодо якого договору вони надаються. В видаткових накладних № 2351 від 16.10.2019р. та № 2406 від 22.10.2019р. посилання на договір взагалі відсутнє. В накладних № 2351 від 16.10.2019р. та № 2406 від 22.10.2019 року зазначено, що постачання продукції АТ “Хмельницькобленерго” Учасником ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” здійснювалося не на підставі договору, а на підставі замовлення покупця № 2546 від 23 вересня 2019 року, тобто значно раніше від 07.10.2019 року- дати укладення договору поставки № 64804, який наданий Учасником у складі пропозиції на підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “ЄВРОСПЕЦ” не відповідає вимогам тендерної документації та встановленому Замовником кваліфікаційному критерію та повинна була бути відхилена на підставі ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 23:27
рішення від 11.12.2019 № 18365 + лист Замовника .pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:26
Рішення від 24.12.2019 № 19276.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 22:19

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 16:41
Скарга МА Бориспіль.pdf
09 грудня 2019 16:41
лист.pdf
09 грудня 2019 16:42
платіжка .pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2019
UA-2019-09-26-000546-c49f21716afc243dda5a0652f95c1d104
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ Тактичні системи Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 листопада 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2019 16:45
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:34
Статут АТ Банк Січ
12 листопада 2019 16:34
Протокол АТ Банк СІЧ
12 листопада 2019 16:34
Наказ АТ Банк СІЧ
12 листопада 2019 16:34
Банк лицензия
12 листопада 2019 16:34
Зміни_до_банк_гарантії
06 листопада 2019 10:40
статут.pdf
05 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:13
статут.pdf
04 листопада 2019 12:13
Рішення учасника ТОВ_190.pdf
04 листопада 2019 12:13
повноваження директора_2019.pdf

Документи

13 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2019 15:14
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:50
18 Субпідрядник.pdf
12 листопада 2019 14:50
17 Санкції.pdf
12 листопада 2019 14:50
16 Умови оплати.pdf
12 листопада 2019 14:50
15 Беніфіціар.pdf
12 листопада 2019 14:50
14 ст 17 ЗУ.pdf
12 листопада 2019 14:50
13 Акціонери.pdf
12 листопада 2019 14:50
5 Судові рішення.pdf
12 листопада 2019 14:50
Гарантія Таланпром 4860.zip
12 листопада 2019 14:50
30 Права Дилера та Договір.pdf
12 листопада 2019 14:50
28 Протоколи випробувань.pdf
12 листопада 2019 14:50
27 Декларація відповідності.pdf
12 листопада 2019 14:50
25 Сертифікат ISO.pdf
12 листопада 2019 14:50
23 Порівняльна таблиця.pdf
12 листопада 2019 14:50
22 Технічна частина.pdf
12 листопада 2019 14:50
21 Згода з договором.pdf
12 листопада 2019 14:50
20 Захист довкілля.pdf
12 листопада 2019 14:50
19 Вид діяльності.pdf
12 листопада 2019 14:50
12 Довідка роз'яснення.pdf
12 листопада 2019 14:50
11 Код доступу.pdf
12 листопада 2019 14:50
10 Статут та Опис.pdf
12 листопада 2019 14:50
8 Протокол ТОВ.pdf
12 листопада 2019 14:50
7 Повноваження.pdf
12 листопада 2019 14:50
6 Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2019 14:50
3 Відомості про договір.pdf
12 листопада 2019 14:50
2 Аналогічні.pdf

Документи

13 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:39
лист про взаємовідносини.PDF
12 листопада 2019 15:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 листопада 2019 15:39
Статут.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол на участь.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол на директора.PDF
12 листопада 2019 15:39
лист кваліфікація.PDF
12 листопада 2019 15:39
відомості про учасника.PDF
12 листопада 2019 15:39
витяг ПДВ.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол Aboottabad Mid.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол Aboottabad Low.PDF
12 листопада 2019 15:39
висновок СЕС.PDF

Документи

13 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 січня 2020 18:22
Електронний підпис
03 січня 2020 16:42
Електронний підпис
03 січня 2020 16:40
Інформаційний лист.PDF
03 січня 2020 16:39
Статут_ЗМІНИ.PDF
12 листопада 2019 20:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:01
відомості про учасника.PDF
12 листопада 2019 20:01
протокол створення.pdf
12 листопада 2019 20:01
протокол на участь.pdf
12 листопада 2019 20:01
протокол Aboottabad Mid.PDF
12 листопада 2019 20:01
протокол Aboottabad Low.PDF
12 листопада 2019 20:01
Наказ на директора.pdf
12 листопада 2019 20:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 листопада 2019 20:01
витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2019 20:01
висновок СЕС Альтама.PDF
12 листопада 2019 20:01
Статут.PDF
12 листопада 2019 20:01
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тактичні системи

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ"

ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ" 9 947 232,00
UAH з ПДВ
9 897 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ" 9 949 737,60
UAH з ПДВ
9 899 876,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 18:22
Електронний підпис
03 січня 2020 16:42
Електронний підпис
03 січня 2020 16:40
Інформаційний лист.PDF
03 січня 2020 16:39
Статут_ЗМІНИ.PDF
12 листопада 2019 20:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 20:01
відомості про учасника.PDF
12 листопада 2019 20:01
протокол створення.pdf
12 листопада 2019 20:01
протокол на участь.pdf
12 листопада 2019 20:01
протокол Aboottabad Mid.PDF
12 листопада 2019 20:01
протокол Aboottabad Low.PDF
12 листопада 2019 20:01
Наказ на директора.pdf
12 листопада 2019 20:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 листопада 2019 20:01
витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2019 20:01
висновок СЕС Альтама.PDF
12 листопада 2019 20:01
Статут.PDF
12 листопада 2019 20:01
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:39
лист про взаємовідносини.PDF
12 листопада 2019 15:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 листопада 2019 15:39
Статут.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол на участь.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол на директора.PDF
12 листопада 2019 15:39
лист кваліфікація.PDF
12 листопада 2019 15:39
відомості про учасника.PDF
12 листопада 2019 15:39
витяг ПДВ.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол Aboottabad Mid.PDF
12 листопада 2019 15:39
протокол Aboottabad Low.PDF
12 листопада 2019 15:39
висновок СЕС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ"
#41365866
Переможець 9 897 120,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІНО СЕЙФЕТІ"
#41365866
9 897 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 17:30
35.1-14.1_3.1-7.pdf укладений
05 лютого 2020 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 897 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 649 520,00 UAH)