Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички Брайля, мнемосхеми, тактильні стрічки (Джерело фінансування: за рахунок асигнувань на адміністративні видатки бюджету Пенсійного фонду України)
Очікувана вартість
199 662,00 UAH
UA-2019-09-26-000360-a b7803889584b444bafbf4d9c836cabe0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думітро Вікторія Олексіївна

+380577816104 gu@kh.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Думітро Вікторія Олексіївна
+380577816104
gu@kh.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
779 шт
Таблички Брайля, мнемосхеми, тактильні стрічки (Джерело фінансування: за рахунок асигнувань на адміністративні видатки бюджету Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  24 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідлаьністю "Виробничо-комерційна фірма "Мандарин"
#34016254
Переможець 198 993,60
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:00

Документи

26 вересня 2019 11:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 11:08
Договір укладений
26 вересня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 993,60
UAH (в тому числі ПДВ 33 165,60 UAH)