Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000322-a ● daebfbed11fc4936ab8758d6314eed67
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 25695724 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А |
Контактна особа: |
Волошина Ірина Юріївна 380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 189 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 10:47 |
Додаток №5 (інформація про учасника).docx | |
26 вересня 2019 10:46 |
Додаток №4 (щодо захисту персональних даних).docx | |
26 вересня 2019 10:46 |
Додаток №3 (проект договору).docx | |
26 вересня 2019 10:46 |
Додаток №2 (технічні та якісні характеристики) .docx | |
26 вересня 2019 10:46 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx | |
26 вересня 2019 10:46 |
ТД меблі офісні.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФО-П
Дата подання: 27 вересня 2019 06:46
Дата відповіді: 27 вересня 2019 10:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Розглядається остаточна сума згідно аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-26-000322-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 15 жовтня 2019 15:52
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Тунік Д.Ю. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано копію висновку санітарно-екологічної експертизи на товар, що є невиконанням вимог ч. 2 та ч. 11 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Товари, що постачаються повинні мати наступні документи: сертифікат якості виробника, висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують можливість використання меблів в медичних закладах, оформлені відповідно до вимог законодавства України» та «Сертифікат на меблі та висновок СЕС, підтверджує можливість використання меблів в медичних закладах»;
− Учасником не було надано схему-зображення стінових панелей, що є неналежним виконанням вимог ч. 8 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Обов’язкове надання схем-зображень готових виробів»;
− Учасником було перевищено граничні суми витрат на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. №332 в частині «Стіл робочий – 9 900,00 грн. з ПДВ» (максимальна ціна – 2 500,00 грн. з ПДВ), що є порушенням вимог ч. 1 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «При формуванні пропозиції урахувати ГРАНИЧНІ СУМИ ВИТРАТ на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 (зі змінами)».
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Тунік Д.Ю., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
− Учасником не було надано копію висновку санітарно-екологічної експертизи на товар, що є невиконанням вимог ч. 2 та ч. 11 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Товари, що постачаються повинні мати наступні документи: сертифікат якості виробника, висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують можливість використання меблів в медичних закладах, оформлені відповідно до вимог законодавства України» та «Сертифікат на меблі та висновок СЕС, підтверджує можливість використання меблів в медичних закладах»;
− Учасником не було надано схему-зображення стінових панелей, що є неналежним виконанням вимог ч. 8 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Обов’язкове надання схем-зображень готових виробів»;
− Учасником було перевищено граничні суми витрат на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. №332 в частині «Стіл робочий – 9 900,00 грн. з ПДВ» (максимальна ціна – 2 500,00 грн. з ПДВ), що є порушенням вимог ч. 1 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «При формуванні пропозиції урахувати ГРАНИЧНІ СУМИ ВИТРАТ на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 (зі змінами)».
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Тунік Д.Ю., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 15:37
Тендерним комітетом прийнято рішення
Тендерним комітетом прийнято рішення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " |
106 080,00
UAH з ПДВ
|
106 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВРОСЕДІА" |
179 550,00
UAH з ПДВ
|
179 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
" #3021211918 |
Відхилено |
106 080,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 15:48
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:34
|
ДУ меблі.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 10:48
|
Договір 28Т.PDF | укладений |
28 жовтня 2019 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |