Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000322-a daebfbed11fc4936ab8758d6314eed67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ірина Юріївна

380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А
Контактна особа: Волошина Ірина Юріївна
380442579452
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 14:14
Очікувана вартість: 189 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
3915 (39150000-8) – Меблі та приспособи різні (шафа для одягу, шафа файлова закрита, шафа-пенал файлова напівзакрита, стійка-рецепшн, стіл робочий, шафа в хірургію, комплект стінових панелей) – Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФО-П
Дата подання: 27 вересня 2019 06:46
Дата відповіді: 27 вересня 2019 10:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Розглядається остаточна сума згідно аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-26-000322-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 15 жовтня 2019 15:52
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Тунік Д.Ю. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано копію висновку санітарно-екологічної експертизи на товар, що є невиконанням вимог ч. 2 та ч. 11 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Товари, що постачаються повинні мати наступні документи: сертифікат якості виробника, висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують можливість використання меблів в медичних закладах, оформлені відповідно до вимог законодавства України» та «Сертифікат на меблі та висновок СЕС, підтверджує можливість використання меблів в медичних закладах»;
− Учасником не було надано схему-зображення стінових панелей, що є неналежним виконанням вимог ч. 8 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «Обов’язкове надання схем-зображень готових виробів»;
− Учасником було перевищено граничні суми витрат на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. №332 в частині «Стіл робочий – 9 900,00 грн. з ПДВ» (максимальна ціна – 2 500,00 грн. з ПДВ), що є порушенням вимог ч. 1 Розділу «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовника: «При формуванні пропозиції урахувати ГРАНИЧНІ СУМИ ВИТРАТ на придбання меблів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 (зі змінами)».

Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Тунік Д.Ю., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 15:37
Тендерним комітетом прийнято рішення
Тендерним комітетом прийнято рішення

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 15:52
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " 106 080,00
UAH з ПДВ
106 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 184 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВРОСЕДІА" 179 550,00
UAH з ПДВ
179 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:25
21 Довідка щодо досвіду.PDF
11 жовтня 2019 10:25
12 Паспорт та ІПН.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:27
31 Довідка (ч 2 ст 17).pdf
17 жовтня 2019 15:27
30 Довідка (п 5 ч 1 ст 17).pdf
16 жовтня 2019 16:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:24
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:23
23 Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 13:13
24 Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 13:13
23 Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 13:13
02 Паспорт.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:59
Шкаф_хирургия.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Шкаф_файл_1000.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Шкаф_гард_1000.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Стол.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Рецепция.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Пенал_файл_450.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Техн.характеристики2.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Техн.характеристики1.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Техн.характеристики.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Статут общ.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Серт.3.rar
11 жовтня 2019 15:59
Пропозиція1.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Предмет договору3.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Предмет договору2.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Предмет договору1.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Предмет договору.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Лікарня 18.rar
11 жовтня 2019 15:59
Лист згода.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Інформ.про учасника.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Ідея Банк.rar
11 жовтня 2019 15:59
Довідка ст.17.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Довідка ст.17 1.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Довідка санкції.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Довідка довкілля.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Довідка Держ.реєстру1.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Довідка Держ.реєстру.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Госрегістрація.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Гарант.лист2.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Витяг.rar
11 жовтня 2019 15:59
Аналог.договора.pdf
11 жовтня 2019 15:59
Автоцентр.rar
11 жовтня 2019 15:59
4-ОПП ТОВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "ЕВРОСЕДІА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
Відхилено 106 080,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:48
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:34
ДУ меблі.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:48
Договір 28Т.PDF укладений
28 жовтня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 166,67 UAH)