Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Очікувана вартість
386,70 UAH
UA-2019-09-26-000211-c 18004b09360f489488ea1edc42dd5d0d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамасурян Каріна Пайлаківна

+380667550995 hmdl-econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004674
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1
Контактна особа: Шамасурян Каріна Пайлаківна
+380667550995
hmdl-econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.С.Разіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за кошти місцевого бюджету. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 10 банківських днів з моменту отримання послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 386,70
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:28

Документи

26 вересня 2019 11:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 11:42
Договір _ КТ Ф 24 09 3111.PDF укладений
26 вересня 2019 11:41