Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби з дроту (Вироби з дроту)
Очікувана вартість
1 035 484,46 UAH
UA-2019-09-26-000166-b 9207e37e11d74dbbb7c68362fc4270cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 09:30
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:24
Очікувана вартість: 1 035 484,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


канат сталевий. Кількість: 1021 метр та 8 штук.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1021 метр
Вироби з дроту. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 2.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 5.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 1.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 2.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 4.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 1.docx
04 жовтня 2019 15:00
ТД.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 3.docx
04 жовтня 2019 15:00
Перелік змін.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 1.1.pdf
04 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 2.pdf
26 вересня 2019 09:11
Додаток 2.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 5.docx
26 вересня 2019 09:11
Додаток 5.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 1.pdf
26 вересня 2019 09:11
Додаток 1.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 2.docx
26 вересня 2019 09:11
Зразок 2.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 4.pdf
26 вересня 2019 09:11
Додаток 4.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 3.pdf
26 вересня 2019 09:11
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 1.docx
26 вересня 2019 09:11
Зразок 1.docx
04 жовтня 2019 15:00
ТД.pdf
26 вересня 2019 09:11
ТД.pdf
04 жовтня 2019 15:00
Зразок 3.docx
26 вересня 2019 09:11
Зразок 3.docx
04 жовтня 2019 15:00
Перелік змін.docx
04 жовтня 2019 15:00
Додаток 1.1.pdf
26 вересня 2019 09:11
Додаток 1.1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:15
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 09:15
Просимо Вас розглянути можливість внечення змін до основних умов договору, а саме: 3.2 Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до діючого законодавства України (у т.ч. підзаконних, регуляторних актів України тощо).3.3 Виключити.4.6 У випадку відсутності відповідних документів (або їх частини) на момент приймання Товару, Покупець в кожному такому випадку письмово повідомляє Постачальника про необхідність надання документів або внесення відповідних виправлень, після чого Постачальник зобов'язаний протягом 3-х робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця виконати його обґрунтовані вимоги. 5.3 Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.5.4 У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, подальше приймання Товару призупиняється, про що складається відповідний акт щодо виявлення недоліків. Підтвердженням неякісності (некомплектності) Товару являється двосторонній дефектний акт, підписаний Сторонами згідно з Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7. Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у відповідному акті.5.7 У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі схованих недоліків (дефектів), Покупець протягом 15 календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів). Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин у триденний строк з моменту отримання запрошення Покупця, Покупець має право скласти зазначений Акт без участі Постачальника із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника. Акт, складений без участі Постачальника, надсилається йому для виконання протягом 10 календарних днів після складання цього Акту.6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у строк та в порядку, визначеному п. 11.3. цього Договору.7.2 За порушення Постачальником строку виконання зобов’язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семі відсотків вказаної вартості. 7.3 За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) Товару стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного (некомплектного) Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.4 За прострочення оплати вартості поставленої партії Товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі 0,1 відсотка від простроченої суми за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені.11.3 Договір може бути розірваний за ініціативою однієї зі Сторін в будь-який час в односторонньому порядку у разі невиконання або неналежного виконання іншою Стороною своїх зобов’язань за Договором з повідомленням такої Сторони не менше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до передбачуваної дати розірвання Договору. При цьому, факт дострокового розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити згідно з умовами, передбаченими цим Договором, партію Товару, яка була виготовлена до моменту отримання Постачальником повідомлення Покупця.11.4 Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до ст.22 Закону України про публічні закупівлі тендерна документація складається і розміщується замовником. Тендерна документація «всі її частини» складається замовником на власний розсуд, виходячи з потреб замовника. В даному випадку, проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 3 до тендерної документації розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України, що не суперечить йому та розроблений з урахуванням роботи замовника в своїй господарської діяльності з іншими контрагентами. Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору в даному випадку вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 998 248,80
UAH з ПДВ
998 248,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 1 032 006,00
UAH з ПДВ
1 032 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:40
Електронний підпис
18 жовтня 2019 12:39
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:35
ПРОПОЗИЦІЯ ПОБЕДИТ..pdf
15 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис
15 жовтня 2019 16:33
Cвидетельство НДС.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ТЕХ.ВИМОГИ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
СТАТУТ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ПАСПОРТ Ю.Р.БРЕСЛОВ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
НАКАЗ БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
15 жовтня 2019 16:33
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
Документ_ЄДР_1005790733.zip
15 жовтня 2019 16:33
ДОВІДКА ст.50.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ДОВІДКА БЕНІФІЦІАР.pdf
15 жовтня 2019 16:33
ДОВІДКА АНТІКОРУПЦІЯ.pdf
15 жовтня 2019 16:32
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2019 16:32
Відгук Укренерго.pdf
15 жовтня 2019 16:32
Відгук ИЗМ ПОРТ.pdf
15 жовтня 2019 16:32
ВИТЯГ ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 16:32
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
15 жовтня 2019 16:32
БАЛАНС 2018р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 998 248,80
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
998 248,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 11:15
звіт про виконання договору т_сн-219_19.doc укладений
18 лютого 2020 11:14
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:32
Т-СН-219-19 ПРАТ ВО СТАЛЬКАНАТ СІЛУР.pdf укладений
11 листопада 2019 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 998 248,80
UAH (в тому числі ПДВ 166 374,80 UAH)