Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система збереження даних
Очікувана вартість
582 297,00 UAH
UA-2019-09-26-000077-a 2b2adae81e0141c0a0ae5d72692f94ff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 14:40
Очікувана вартість: 582 297,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 822,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


ОММ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система збереження даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 14:33
тенд док СЗД зі змінами.doc
04 жовтня 2019 14:33
98-4 зміни до тд.doc
26 вересня 2019 09:12
тенд док СЗД.doc
04 жовтня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 14:33
тенд док СЗД зі змінами.doc
04 жовтня 2019 14:33
98-4 зміни до тд.doc
26 вересня 2019 09:12
тенд док СЗД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 вересня 2019 06:51
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 08:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Якщо запропонований учасником товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Отже, у даній закупівлі немає необхідності вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в цінових пропозиціях, адже будуть перевірятися технічні та якісні характеристики запропонованого товару, які повинні відповідати Додатку 4 до Оголошення.
- Тендерна документація не передбачає жодних дискримінаційних умов, що можуть перешкоджати участі в торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (Ч.5 Розділу І Тендерної документації)
Питання оцінки тендерної пропозиції висвітлено в Розділі V Тендерної документації.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 30 вересня 2019 12:30
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:48
Шановний замовнику, прохання надати роз'яснення що до об'єму Системи збереження даних. На який об'єм потрібно розраховувати Систему збереження даних?
Відповідь: Відповідно до технічного завдання, наданого до тендерної документації в Додатку 4 до оголошення, в розділі Підтримка дисків зазначено: «Загальна ємкість пристрою не менше 24 дисків під накопичувачі NL-SAS 8 ТБ». Тобто загальна ємкість складає 192 ТБ або більше.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-26-000077-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 04 жовтня 2019 17:25
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Зміст скарги та платіжне доручення викладено в доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 10:34
рішення від 08.10.2019 № 14418 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 10:33
рішення від 25.10.2019 № 15447 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 23:54

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 17:25
Платіжне доручення.pdf
04 жовтня 2019 17:25
Скарга.pdf

Документи подані замовником

16 жовтня 2019 17:40
Пояснення 1.jpeg
16 жовтня 2019 17:40
Пояснення 2.jpeg
16 жовтня 2019 17:40
Пояснення на скаргу.docx
16 жовтня 2019 17:47
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 397 588,00
UAH з ПДВ
397 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2019 14:40
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій