Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Причіпна підмітально-прибиральна машина BRODDSON Scandia (або еквівалент) ДК 021:2015 (CPV) код 34920000-2 – Дорожнє обладнання
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-25-002904-b bc2fcc8ca2ad48f0840867f4e07da863
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Миколайович Бедах

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 22:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:57
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


джерело фінансування кошти бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Причіпна підмітально-прибиральна машина BRODDSON Scandia (або еквівалент) ДК 021:2015 (CPV) код 34920000-2 – Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 18:25
Зміни.docx
02 жовтня 2019 18:25
IMG_20191002_161709.jpg
02 жовтня 2019 18:25
IMG_20191002_161701.jpg
02 жовтня 2019 18:25
ТД.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 1.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 5.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 2.docx
25 вересня 2019 22:07
Додаток №3 технічне завдання.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 4 договір.docx
25 вересня 2019 22:07
ТД.docx
02 жовтня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 18:25
Зміни.docx
02 жовтня 2019 18:25
IMG_20191002_161709.jpg
02 жовтня 2019 18:25
IMG_20191002_161701.jpg
02 жовтня 2019 18:25
ТД.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 1.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 5.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 2.docx
25 вересня 2019 22:07
Додаток №3 технічне завдання.docx
25 вересня 2019 22:07
додаток 4 договір.docx
25 вересня 2019 22:07
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-25-002904-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПАТ "КВБЗ", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:28
Скарга в АМКУ на дискримінаційні умови тендерної документації замовника
Скарга в АМКУ з додатковими документами (у т.ч. платіжне доручення) знаходятся у файлах що додаються.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 10:01
Рішення від 08.10.2019 № 14428 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 10:01
Рішення від 24.10.2019 № 15399.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 19:09

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 16:28
Додаткові документи (2).pdf
04 жовтня 2019 16:28
Платіжне доручення 1.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000012 ● 1b35884937354333a464000be4591ac1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 18:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.09.2019 № 57
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.09.2019 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-25-002904-b 25.09.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.09.2019 № 57 Повідомляємо наступне: По питанню 2.9% тендерного забезпечення оприлюдненої інформації у оголошенні Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 870000,00 грн., що становить 29,0 % вжито вичепних заходів щодо усунення технічної помилки. Дане питання технічну помилку усунено. Таким чином ознаку порушення усунено. По питанню консультаціних послуг повідомляємо наступне: Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника в пункті 2 Розділу V робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Виходячи із вище викладеного Замовник не порушив принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-10-02 18:28:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-10-04 15:22:26

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2019 17:26
Коментар щодо відміни: торги скасовано відповідно до ст.31.ц.1 абз.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
24 жовтня 2019 17:26
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:25
IMG_20191024_151451.jpg
24 жовтня 2019 17:25
IMG_20191024_151442.jpg