Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-01 Київ - Знамянка на ділянці км 89+924, км 90+124, км 90+390, км 90+575, км 91+953, км 93+150, км 94+048, км 95+891, Київська область
Очікувана вартість
2 811 051,00 UAH
UA-2019-09-25-001741-b c462f350f3d1499d927c455c68ce4577
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:17
Очікувана вартість: 2 811 051,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 055,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-01 Київ - Знамянка на ділянці км 89+924, км 90+124, км 90+390, км 90+575, км 91+953, км 93+150, км 94+048, км 95+891, Київська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)



Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 14:58
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 2 811 000,00
UAH з ПДВ
2 811 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 2 811 051,00
UAH з ПДВ
2 811 051,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:32
Довідка ДФС
18 жовтня 2019 16:32
Довідка МВД
08 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:37
10.Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 16:37
6. Технічне завдання.pdf
08 жовтня 2019 16:37
5.ст.17.pdf
08 жовтня 2019 16:37
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 18:55
Електронний підпис
09 жовтня 2019 18:33
7. Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2019 18:33
6.ст.17.pdf
09 жовтня 2019 18:33
5.3 Відгуки.pdf
09 жовтня 2019 18:33
5.2. Досвід Альтком.pdf
09 жовтня 2019 18:33
5.1 Досвід ШРБУ 48.pdf
09 жовтня 2019 18:33
5. Довідка досвід.pdf
09 жовтня 2019 18:33
11. Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 18:33
4. Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2019 18:33
3.2. Договыр оренди ХС.pdf
09 жовтня 2019 18:33
2.1.Договір оренди офіс.pdf
09 жовтня 2019 18:33
0. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 2 811 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
2 811 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 20:50
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 20:49
ДУ №6 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 20:48
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 16:11
ДУ №5 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
03 липня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 19:28
ДУ №4 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 19:28
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 14:55
ДУ №3 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 16:34
ДУ №2 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 20:03
ДУ №1 до БДР 219-10-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 20:02
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:28
БДР 219-10-19.pdf укладений
30 жовтня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку №1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-219/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-219/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 2 323 856,46
UAH (в тому числі ПДВ 387 309,41 UAH)