Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Багатофункціональний пристрій для кабінетів природничо-математичних предметів для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ».
Очікувана вартість
37 160,39 UAH
UA-2019-09-25-001678-b ● 2ce555f00535445bb1dc936abcf72fb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142419 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56 |
Контактна особа: |
Юлія Павлова +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 15:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 15:45 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 37 160,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 371,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Багатофункціональний пристрій для кабінетів природничо-математичних предметів для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, вул. Дніпровська 56, Заклади та установи освіти Верхньодніпровського р-ну Дніпропетровської обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 14:50 |
Додатки_Договір 2.doc | |
25 вересня 2019 14:50 |
ТД 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 08:14
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент», та інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій документів. У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, п. 1 розділ V оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації. У формі "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток №2 до тендерної документації) учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 1 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВКТ СЕРВІС" #37530176 |
Переможець |
27 277,20
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:18
|
Договір № 232 від 28.10.2019 (27 277,20).pdf | укладений |
28 жовтня 2019 15:17
|