Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Багатофункціональний пристрій для кабінетів природничо-математичних предметів для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ».
Очікувана вартість
37 160,39 UAH
UA-2019-09-25-001678-b 2ce555f00535445bb1dc936abcf72fb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павлова

+380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142419
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56
Контактна особа: Юлія Павлова
+380565860023
zakupki.vovrda56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 15:45
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:39
Очікувана вартість: 37 160,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Багатофункціональний пристрій для кабінетів природничо-математичних предметів для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Дніпровська 56, Заклади та установи освіти Верхньодніпровського р-ну Дніпропетровської обл., Верхньодніпровський район, Дніпропетровська область, 51600, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 14:52
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:50
Додатки_Договір 2.doc
25 вересня 2019 14:50
ТД 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 08:14
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент», та інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій документів. У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, п. 1 розділ V оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації. У формі "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток №2 до тендерної документації) учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 1 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС" 28 392,00
UAH з ПДВ
27 277,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КС Міст" 28 800,00
UAH з ПДВ
27 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 11:23
Довідка ДПС.pdf
10 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:04
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Статут підписаний.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Сан висновок EPSON.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Лист-гарантія ст.17.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Декларація L4160.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Витяг ВКТ.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Виписка.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 13:42
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:54
18. Висновок ДСЕЕ.pdf
08 жовтня 2019 15:54
15. Cтатутні документи.pdf
08 жовтня 2019 15:54
10. Проект Договору.pdf
08 жовтня 2019 15:54
08. Відгуки Кліентів.pdf
08 жовтня 2019 15:54
07. Примірник договору.pdf
08 жовтня 2019 15:54
02. Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКТ СЕРВІС"

ПП "КС Міст"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
27 277,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:18
Договір № 232 від 28.10.2019 (27 277,20).pdf укладений
28 жовтня 2019 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 277,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 546,20 UAH)