Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Чоколівський, ПВ-6846, ПВ-6847, ПВ-6848, ПВ-6849, ПВ-6230 в Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 516 974,00 UAH
UA-2019-09-25-001567-a c6468f5ea4794e848f0806c9c536d0fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 14:41
Очікувана вартість: 5 516 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Чоколівський, ПВ-6846, ПВ-6847, ПВ-6848, ПВ-6849, ПВ-6230 в Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Чоколівський, ПВ-6846, ПВ-6847, ПВ-6848, ПВ-6849, ПВ-6230 в Солом'янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу. Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:58
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 5 268 303,97
UAH з ПДВ
5 268 303,97
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 5 489 070,89
UAH з ПДВ
5 489 070,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 5 504 894,00
UAH з ПДВ
5 504 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
21 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис
10 жовтня 2019 19:35
Електронний підпис
10 жовтня 2019 19:33
481_Цінова_пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 19:33
480_ТЗ.pdf
10 жовтня 2019 19:33
490_Лист_помилки.pdf
10 жовтня 2019 19:33
489_Згода_Дог_роб.pdf
10 жовтня 2019 19:33
488_Згода_дог_забезп.pdf
10 жовтня 2019 19:33
485_Лист_згода_ФО.pdf
10 жовтня 2019 19:33
484_Гарант_лист_90_дн.pdf
10 жовтня 2019 19:33
482_Гарант_лист_роботи.pdf
10 жовтня 2019 19:33
487_Лист_осн_мат.pdf
10 жовтня 2019 19:33
478_Лист_не_АТ.pdf
10 жовтня 2019 19:33
479_Розясн_щодо_ліценз.pdf
10 жовтня 2019 19:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 19:33
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
10 жовтня 2019 19:33
Протокол _ 1.pdf
10 жовтня 2019 19:32
Протокол_НР_08112019.pdf
10 жовтня 2019 19:32
Протокол_ЗЗУ_09102019.pdf
10 жовтня 2019 19:32
497_Інф_довідка_ст17_к.pdf
10 жовтня 2019 19:32
498_Інф_довідка_ст17_п.pdf
10 жовтня 2019 19:32
Договір_оренди_БМ.pdf
10 жовтня 2019 19:32
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:59
Ліцензія.pdf
11 жовтня 2019 10:59
Статут.pdf
11 жовтня 2019 10:59
Повноваження.pdf
11 жовтня 2019 10:59
Уповноважена особа.pdf
11 жовтня 2019 10:59
Оперативні санкції.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:49
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:35
30. Протокол 7102019.pdf
11 жовтня 2019 10:35
29. Довідка.pdf
11 жовтня 2019 10:35
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
11 жовтня 2019 10:34
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Статут 2017.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Статут 2016.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Витяг.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Протокол №2.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Наказ №1.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Наказ №2.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Опис 2016 425932254099.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Опис 2017 355936830678.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Протокол №1.pdf
11 жовтня 2019 10:34
6.Витяг з Протоколу №1.pdf
11 жовтня 2019 10:34
1.2. Договір Вишневе.pdf
11 жовтня 2019 10:34
1.1. Договір Кемського.pdf
11 жовтня 2019 10:34
2.5. Додаткова угода СП.pdf
11 жовтня 2019 10:34
2.3. Додаткова угода КМ.pdf
11 жовтня 2019 10:34
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 5 268 303,97
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
5 268 303,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:35
ЗВІТ про виконання договору.pdf укладений
22 травня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 18:31
ДУ№4 до дог №116-КР від 30.10.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 11:52
ДУ_№3_вiд_23.03.2020_року_Чоколiвс_кий.pdf зміни до договору
24 березня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 19:36
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:52
ДУ №1 від 27.12.2019 р. до Договору №116-КР від 30.10.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 13:13
Договір підряду №116-КР від 30.10.2019 р..pdf укладений
30 жовтня 2019 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 5120411,46 (П'ять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста одинадцять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 853401,91 (Вісімсот п'ятдесят три тисячі чотириста один грн. 91 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5120411,46 (П'ять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста одинадцять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 853401,91 (Вісімсот п'ятдесят три тисячі чотириста один грн. 91 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 116-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 116-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Викласти в новій редакції Розділ 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» реквізити Підрядника, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 5120411,46 (П'ять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста одинадцять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 853401,91 (Вісімсот п’ятдесят три тисячі чотириста одна грн. 91 коп.) гривень з яких: - 1580491,19 (Один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 19 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 263415,20 (Двісті шістдесят три тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 20 коп.) гривень, фінансувалось з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 3539920,27 (Три мільйони п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять грн. 27 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 589986,71 (П’ятсот вісідесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 71 коп.) гривень , фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №441 Про капітальний ремонт об’єктів , що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) » 3. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 116-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Чоколівський, ПВ-6846, ПВ-6847, ПВ-6848, ПВ-6849, ПВ-6230 в Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 5120411,46 (П'ять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста одинадцять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 853401,91 (Вісімсот п’ятдесят три тисячі чотириста одна грн. 91 коп.) гривень. 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі - 1580491,19 (Один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 19 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 263415,20 (Двісті шістдесят три тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 20 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 3539920,27 (Три мільйони п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять грн. 27 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 589986,71 (П’ятсот вісідесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 71 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 3539920,27 (Три мільйони п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять грн. 27 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 589986,71 (П’ятсот вісідесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 71 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/116-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5120411,46 (П'ять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста одинадцять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 853401,91 (Вісімсот п’ятдесят три тисячі чотириста одна грн. 91 коп.) гривень., з яких: - 1580491,19 (Один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 19 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 263415,20 (Двісті шістдесят три тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 20 коп.) гривень фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 3539920,27(Три мільйони п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять грн. 27 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 589986,71 (П’ятсот вісідесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 71 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 116-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 120 411,46
UAH (в тому числі ПДВ 853 401,91 UAH)