Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення. (Налаштування та впровадження медичної інформаційної системи)
Очікувана вартість
497 558,00 UAH
UA-2019-09-25-001470-a 7629021b33bb49f1b1a67021f6b993aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задериголова Дмитро Андрійович

380472370303 gbuh1ml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004947
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська, 32
Контактна особа: Задериголова Дмитро Андрійович
380472370303
gbuh1ml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:37
Очікувана вартість: 497 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 487,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Налаштування та впровадження медичної інформаційної системи
Джерело фінансування місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:28
Проект договору.docx
25 вересня 2019 16:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-25-001470-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 27 вересня 2019 14:52
Дискримінаційна вимога
ТД містить наступний пункт: "ПЗ повинно існувати у якості «промислового зразка» не менше 3 років;"

Система eHealth, Система впроваджується в Україні в рамках медичної реформи, яку просуває в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.
19 жовтня 2017 року Верховна Рада прийняла Закон «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», який набрав чинності 30 січня 2018 року.

такі вимоги можуть є дискримінаційними, звужувати коло потенційних учасників процедури закупівлі та порушують принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, а також не відповідають вимогам, встановлених частиною 4 статті 22 Закону: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».

Просимо внести зміни у даний пункт тендерної документації, оскільки лише 2018 року запрацював ЦК eHealth. Відповідни попередній досвід не можна вважати досвідом бо це був досвід впровадження іншої системи з іншим функціоналом
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 18:04
Замовником прописано вимогу, щодо існування запропонованого програмного забезпечення МІС у якості «промислового зразка» не менше 3 років, для захисту себе від компаній, які не мають достатньої компетентності у сфері ПЗ МІС та тих, що тільки почали впровадження свого продукту, так як дана МІС повинна функціонувати і охоплювати всі структурні підрозділи Замовника. Відповідно ПЗ МІС не може розроблятися в процесі впровадження. Дана вимога захищає Замовника від неякісного товару.
Номер вимоги: UA-2019-09-25-001470-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 27 вересня 2019 14:53
Дискримінація
ТД містить пункт : "• ПЗ МІС повинно бути успішно впроваджене у щонайменше у 10 муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України. Учасник повинен надати підтвердження успішного впровадження в містах України у формі інформаційної довідки із зазначенням контактних осіб та номерів телефону."

Вимога щодо надання певної кількості аналогічних договорів є надмірною та дискримінаційною, та була розглянута АМКУ не один раз (Рішення від 03.03.2017 1002, Рішення від 14.03.2017 № 1207, рішення від 16.03.2017 № 1279) та визначено: “Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника”
Вимога щодо наявності досвіду виконання з конкретними Замовниками (конкретною формою власності) є також дискримінаційною та розглянута АМКУ (Рішення від 26.09.2018 № 9941) визначено - “Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного з бюджетними установами”.

Просимо внести зміни в даний пункт тендерної документації, без вказання форм власності попередніх Замовників та кількості виконаних аналогічних договорів.
В іншому випадку дані вимоги ТД будуть оскаржені у АМКУ, де є вже приценденти визнання подібних вимог - дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 17:58
Замовником не передбачається надання відповідної кількості аналогічних договорів, що підтверджує впровадження запропонованого МІС у 10 муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України, тендерна документація, передбачає документальне підтвердження, згаданої Вами нібито дискримінаційної вимоги, у вигляді: інформаційної довідки із зазначенням контактних осіб та номерів телефону. Однак, згідно з положеннями частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто, надання не достовірної та/або неправдивої інформації, в результаті може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі. Закон не містить конкретних вимог або заборон, щодо кількості аналогічних договорів, а також не встановлює обов'язкової вимоги до Замовників торгів вимагати підтвердження всіх або однієї-двох кваліфікаційних критеріїв визначених ст. 16 Закону. Щодо аналогічних рішень органу оскарження, зверніть увагу, кожна скарга або рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель являється індивідуальною, та стосуються конкретної закупівлі, а законодавство України не є прецедентним.
Номер вимоги: UA-2019-09-25-001470-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 27 вересня 2019 14:55
Дискримінаційні вимоги
ТД містить: "• Наявність щонайменше одного підтвердженого вдалого впровадження системи, що успішно експлуатується та розвивається на базі мережі муніципальних лікарських закладів в Україні з чисельністю користувачів більш ніж 400 – надати підтвердження, контакти користувачів, для запитів та відгуків, також одномоментного впровадження АРМ – не менш 150 шт. (надати листи-відгуки від замовників або виконавців такого впровадження)."

навіщо мати досвід з 400 користувачів в 1 договорі, якщо ви закуповуєте лише на 40 користуваців.

Просимо виключити дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 17:47
Зазначена Вами вимога не передбачає наявність 400 користувачів в одному договорі, а передбачає наявність впровадження не менше 400 ліцензій запропонованої Вами МІС.
Щодо закупівлі 40 ліцензій - це перший етап, в подальшому кількість користуавачів буде збільшуватися.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ" 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Салон "Софт" 497 558,00
UAH з ПДВ
497 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 18:12
Електронний підпис
17 жовтня 2019 18:11
Dovidka_19259540980130450744.pdf
17 жовтня 2019 18:11
Dovidka_19259540980130450744.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:24
Довідки переможця.pdf
17 жовтня 2019 16:23
Довідка (1).zip
17 жовтня 2019 16:23
Довідка.zip
17 жовтня 2019 16:23
Dovidka_19282347830380296250.pdf
17 жовтня 2019 16:23
Dovidka_19282347830380296250.pdf.p7s
11 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:18
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:10
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:10
7. Тех специфікація.pdf
04 жовтня 2019 12:29
50. Трудові книжки.pdf
04 жовтня 2019 12:29
4. Статут.pdf
04 жовтня 2019 12:29
30. Порівняльна таблиця.pdf
04 жовтня 2019 12:29
51. Піскун, Microsoft.pdf
04 жовтня 2019 12:29
50. Керівники проекту.pdf
04 жовтня 2019 12:29
43. Довiдка про досвiд.pdf
04 жовтня 2019 12:29
11. Заява про відмову.pdf
04 жовтня 2019 12:29
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 12:29
44. Договір 1213 від 17.12.2018.pdf
04 жовтня 2019 12:29
46. Лист-вiдгук 144_2240.pdf
04 жовтня 2019 12:29
52. Сертифікати, Елекс.pdf
04 жовтня 2019 12:29
48. Диплом, Піскун.pdf
04 жовтня 2019 12:29
28. Інтеграція ДЕ із 1С.pdf
04 жовтня 2019 12:28
48. Накази, Піскун.pdf
04 жовтня 2019 12:28
48. Максимов, диплом.pdf
04 жовтня 2019 12:28
46. Лист-вiдгук 1213.pdf
04 жовтня 2019 12:28
21. Перелік заходів.pdf
04 жовтня 2019 12:28
46. Лист-відгук.pdf
04 жовтня 2019 12:28
34. Про характеристики.pdf
04 жовтня 2019 12:28
27. Отримання оновлення.pdf
04 жовтня 2019 12:28
29. Місце впровадження.pdf
04 жовтня 2019 12:28
26. Технічна підтримка.pdf
04 жовтня 2019 12:28
5_11. Лист пояснення.pdf
04 жовтня 2019 12:28
6. Документ_ЄДР_1005769942.zip

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:54
Витяг.pdf
10 жовтня 2019 09:54
Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 09:54
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 09:54
CGM_CLININET_RUS_www.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"

ПП "Салон "Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 15:50
Договір 191.pdf укладений
30 жовтня 2019 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 495 000,00
UAH