Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Меблі та приспособи різні»
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2019-09-25-001461-a ● f65d03a674104a1ea87490935716e297
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04593340 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36 |
Контактна особа: |
Калантир Вікторія Володимирівна 380443536025 Solomkdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 136 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
1. Товар повинен передаватися Замовнику в зібраному вигляді..
2. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника.
3. Умовою поставки товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
4. Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника. (гарантійний лист учасника).
5. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- завірені копії сертифікатів відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що засвідчують якість та безпеку продукції та фурнітури.
6. Ціни вказуються за одну одиницю товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
7. Доставка товарів Замовнику здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи, роботи по установці (збірці) за рахунок постачальника.
8. Учасник надає Замовнику зразки товару (фотоматеріал), що планується до поставки (гарантійний лист учасника), та зразки креслення згідно технічних вимог до товару. Колір та дизайн узгоджувати з Замовником в період уточнень.
Розгорнути
Згорнути
2. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника.
3. Умовою поставки товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
4. Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника. (гарантійний лист учасника).
5. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- завірені копії сертифікатів відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що засвідчують якість та безпеку продукції та фурнітури.
6. Ціни вказуються за одну одиницю товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
7. Доставка товарів Замовнику здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи, роботи по установці (збірці) за рахунок постачальника.
8. Учасник надає Замовнику зразки товару (фотоматеріал), що планується до поставки (гарантійний лист учасника), та зразки креслення згідно технічних вимог до товару. Колір та дизайн узгоджувати з Замовником в період уточнень.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
«Меблі та приспособи різні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Найменування товару Кількість одиниць (шт.) Ресепшн радіусний на два робочих місця з настройкою над робочим столом. Поверхні мають глянцеву акрилову поверхню стійку до стирання. З під світкою. Розміри (4560х1200х1280) мм. 1 Ресепшн радіусний на два робочих місця з настройкою над робочим столом. Поверхні мають глянцеву акрилову поверхню стійку до стирання. З під світкою. Розміри (3350х1200х1280) мм.. 1 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 16:27 |
Документація ресепшн.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:48
Дата відповіді: 26 вересня 2019 08:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядається як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Герус Віктор Петрович #2319219914 |
Переможець |
134 800,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №80.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 09:47
|