Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Меблі та приспособи різні»
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2019-09-25-001461-a f65d03a674104a1ea87490935716e297
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


1. Товар повинен передаватися Замовнику в зібраному вигляді..
2. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника.
3. Умовою поставки товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
4. Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника. (гарантійний лист учасника).
5. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- завірені копії сертифікатів відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що засвідчують якість та безпеку продукції та фурнітури.
6. Ціни вказуються за одну одиницю товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
7. Доставка товарів Замовнику здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи, роботи по установці (збірці) за рахунок постачальника.
8. Учасник надає Замовнику зразки товару (фотоматеріал), що планується до поставки (гарантійний лист учасника), та зразки креслення згідно технічних вимог до товару. Колір та дизайн узгоджувати з Замовником в період уточнень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
«Меблі та приспособи різні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Найменування товару Кількість одиниць (шт.) Ресепшн радіусний на два робочих місця з настройкою над робочим столом. Поверхні мають глянцеву акрилову поверхню стійку до стирання. З під світкою. Розміри (4560х1200х1280) мм. 1 Ресепшн радіусний на два робочих місця з настройкою над робочим столом. Поверхні мають глянцеву акрилову поверхню стійку до стирання. З під світкою. Розміри (3350х1200х1280) мм.. 1 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:27
Документація ресепшн.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:48
Дата відповіді: 26 вересня 2019 08:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Герус Віктор Петрович 134 800,00
UAH з ПДВ
134 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:02
технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2019 22:36
проект договору.pdf
01 жовтня 2019 22:30
Гигиена клей .pdf
01 жовтня 2019 22:30
ЛДСП.pdf
01 жовтня 2019 22:30
Скан_Висновок_СЭС_LS.PDF
01 жовтня 2019 22:30
специфікація.pdf
01 жовтня 2019 22:30
протокол випробувань.pdf
01 жовтня 2019 22:30
форма пропозиції.pdf
01 жовтня 2019 22:30
висновок держ. СЕС..pdf
01 жовтня 2019 22:30
витяг з ЄДРПОУ..pdf
01 жовтня 2019 22:30
витяг з реєстру.pdf
01 жовтня 2019 22:30
свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Герус Віктор Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
Переможець 134 800,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 11:51

Документи

03 жовтня 2019 11:51
Протокол №136.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
134 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 11:51
Протокол №136.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №80.pdf укладений
11 жовтня 2019 09:47