Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво зупинки громадського транспорту з благоустроєм по вул Ситова, 13-б в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
728 032,80 UAH
UA-2019-09-25-001337-b 82f1cef33b694384a64e511848aad1ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 728 032,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво зупинки громадського транспорту з благоустроєм по вул Ситова, 13-б в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Ситова, 13-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45213300-6 — Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" 713 995,15
UAH з ПДВ
713 995,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:45
4.1 Договір про наміри.pdf
02 жовтня 2019 14:46
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:01
12.Довкілля.pdf
02 жовтня 2019 10:01
11. Санкції.pdf
02 жовтня 2019 10:01
10. Стаття 17.pdf
02 жовтня 2019 10:01
8. Лист-згода договір.pdf
02 жовтня 2019 10:01
7.4 Ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 10:01
7.2 Витяг ПДВ.PDF
02 жовтня 2019 10:01
7.1 Статут.PDF
02 жовтня 2019 10:01
5.1 Паспорт директор.pdf
02 жовтня 2019 10:01
5. Довідка уповн.особа.pdf
02 жовтня 2019 10:01
4.5 Дозвіл ЛД СЕРВІС.pdf
02 жовтня 2019 10:01
4.4 Довідка ЛД СЕРВІС.pdf
02 жовтня 2019 10:01
4.2 Ліцензія ЛД СЕРВІС.pdf
02 жовтня 2019 10:01
4.1 Договір про наміри.pdf
02 жовтня 2019 10:01
4. Субпідрядники.pdf
02 жовтня 2019 10:01
3. Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2019 10:01
2.2.4 Посвідчення.pdf
02 жовтня 2019 10:01
2.2.2 Диплом виконроб.pdf
02 жовтня 2019 10:01
2.2 Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2019 10:01
2.1 Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 10:01
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#40638863
Переможець 713 995,15
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:39

Документи

11 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#40638863
713 995,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 15:45
ДУ№3 до Договору №046-19-194 від 21.10.2019р.PDF зміни до договору
08 липня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 12:31
ДУ №2 до Договору №046-19-194 від 21.10.2019.PDF зміни до договору
12 червня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:12
ДУ №1 до Договору №046-19-194 від 21.10.2019.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:55
Договір №046 19 194 від 21.10.2019р.PDF укладений
22 жовтня 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 046/19/194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 046/19/194
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зменшення ціни договору, обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 046/19/194
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 482 743,20
UAH (в тому числі ПДВ 80 457,20 UAH)