Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер у комплекті
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2019-09-25-001168-b a2cf5d5174f44663b772ba27383ccaa7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 12:45
Очікувана вартість: 14 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер у комплекті (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде у жовтні. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 13:08
Оголошення.docx
25 вересня 2019 13:08
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
25 вересня 2019 13:08
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
25 вересня 2019 13:08
Кваліфікаційні вимоги (Дод. 3).docx
25 вересня 2019 13:08
Тех. вимоги (Дод. 2).docx
25 вересня 2019 13:08
ПРОЕКТ договору з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 08:30
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі. Шановні учасники закупівлі, читайте уважно тендерну документацію. 2) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає до участі в закупівлі учасників ФО-П. Ціна у Вас буде без ПДВ, а у інших з ПДВ. Нічого не знімається і не додається. Ми на Вас чекаємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-25-001168-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:43
Пропозиція учасника, якого обрано переможцем, подана із грубим порушенням законодавства та не відповідає технічним вимогам закупівлі
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ "КомпаКом", якого обрано переможцем за результатом закупівлі, подана із порушенням діючого законодавства України. Як відомо, кожен учасник може подати лише одну пропозицію, однак ТОВ "КомпаКом" під час подання пропозицій запропонував ДВІ альтернативні пропозиції: або комп'ютер "Фаховий" власного виробництва, або комп'ютер виробництва HP, що і вимагався до постачання. Після оголошення результатів редукціону учасник ТОВ "КомпаКом" знову подав ДВІ цінові пропозиції іншого змісту, заливши у ній лише більш дешевий комп'ютер "Фаховий" власного виробництва (не вказавши при цьому моделі процесора, що входить у комплектацію). Такий спосіб участі у закупівлях є незаконним, а також є фактичним обманом інших учасників закупівлі, і порушує принципи прозорості, неупередженості та рівних умов для всіх учасників.
Крім того, комп'ютер "Фаховий", що пропонується до постачання ТОВ "КомпаКом", не може вважатися аналогом комп'ютера неттопа HP 260
G3 DM 5FY91ES. По-перше, невідомо який процесор входить у комплектацію даного комп'ютера. По-друге, комп'ютер "Фаховий" ТОВ "КомпаКом" буде зібрано у корпусі Vinga KBS806, що має розміри 60 x 190 x 215 мм. В той час як комп'ютер HP 260 G3 DM 5FY91ES має формат десктоп-мини та розміри лише 34 x 175 мм, тобто є вдвічі тоншим.
В зв'язку з цим вимагаємо дискваліфікації пропозиції ТОВ "КомпаКом" як такої, що подана із грубими порушеннями діючого законодавства України, та не відповідає технічним умовам закупівлі.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 жовтня 2019 12:46
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 17:07
В рішенні ми довели всі роз’яснення щодо вибору переможця.
Номер вимоги: UA-2019-09-25-001168-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:20
До уваги Замовника
Просимо Вас звернути свою увагу на те, що учасник ТОВ «Компаком» у документах, що подані з пропозицією, а саме у файлі «Порівняльна таблиця.pdf» надає інформацію про процесор Intel Core i3-7100 з тактовою частотою 3900 MHz, що входить до складу комп’ютера «Фаховий».
Проте, у документах, що подані на кваліфікацію, а саме у файлі «Пропозиція з техничними характеристиками оновлена2.pdf» зазначається процесор INTEL 3.7 ГГц, 4 Mb. Де ви бачите покращення конфігурації?
Також процесор, що пропонує ТОВ «Компаком» у файлі «Пропозиція з техничними характеристиками оновлена2.pdf» не має чітко вказаної моделі, що не дає змоги чітко його ідентифікувати.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Компаком» у зв’язку з грубим порушенням правил проведення торгів, а саме зміною технічної характеристики товару на етапі кваліфікації та перейти до розгляду пропозицій інших учасників згідно технічно (якісних) вимог встановлених самим замовником, та не дискримінацію інших учасників при розгляді тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 жовтня 2019 12:46
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 12:38
Замовник погоджується з вимогою від ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".

Документи

15 жовтня 2019 17:07
Рішення по вимозі.pdf

Документи

16 жовтня 2019 12:38
Рішення по вимозі (2).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 12 984,00
UAH з ПДВ
11 694,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 14 400,00
UAH з ПДВ
11 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 13 870,00
UAH з ПДВ
13 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 250,00
UAH з ПДВ
13 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:38
ПРОПОЗИЦІЯ_11694.pdf
07 жовтня 2019 09:32
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2019 09:32
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:49
Цінова пропозиція_13599.pdf
07 жовтня 2019 01:13
Монітори Asus.pdf
07 жовтня 2019 01:12
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
07 жовтня 2019 01:12
Цінова пропозиція_13870.pdf
07 жовтня 2019 01:12
Тех. вимоги (Дод. 2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 11 694,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:15
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 11 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 12:46
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 11 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:55
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 11 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:08
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 13 599,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:54

Документи

09 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
09 жовтня 2019 17:12
Пов. № 24.pdf

Документи

10 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
10 жовтня 2019 17:18
Ріш. 25.pdf

Документи

16 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:12
Рішення 26.pdf

Документи

16 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:57
Рішення 26.pdf

Документи

17 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:51
Ріш. 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
13 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:51
Ріш. 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 09:47
Дог. (Пер.комп.).pdf укладений
23 жовтня 2019 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 599,00
UAH