Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000873-c ● 89ec0fb6f359454aa58e0d847637e5a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41054377 |
Місцезнаходження: | 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул. Львівська, 39 |
Контактна особа: |
Калинець Наталія Ігорівна +380673033245 NKalynets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56400 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81750, Україна, Львівська область, Жидачівський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 17:29 |
Зміни.doc | |
11 жовтня 2019 17:29 |
ТД-Газ(2).doc |
11 жовтня 2019 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 17:29 |
Зміни.doc
|
|||
11 жовтня 2019 17:29 |
ТД-Газ(2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та приведення її у відповідність до норм чинного законодавства
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 17:34
Ознайомившись із Тендерною документацією замовника (далі - ТД), нами були виявлені вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, та мають ознаки втручання в особисте життя працівників підприємства та інших осіб, інформація про яких міститься в нашій тендерній пропозиції (уповноважених осіб організацій, листи чи документи яких містяться в складі пропозиції: наприклад, підписанти копія постанови про видачу ліцензії, нотаріуси, уповноважені особи банку тощо).
Так, вимогами ТД передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника згоду на обробку персональних даних з підписом осіб, документи та інформація про яких надані в складі пропозиції з обов’язковим посиланням на номер процедури закупівлі в електронній процедурі закупівлі.
Вважаємо вказані вимоги незаконними та такими, що грубо порушують гарантоване Конституцією України право на невтручання в особисте життя, виходячи з наступного.
Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних регулюються Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI (далі - Закон №2297), який, окрім іншого, спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Стаття 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року №2657-XII (далі - Закон №2657) містить застереження щодо недопущення збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації (якою являється також інформація про персональні дані) про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.
Поняття конфіденційної інформації, порядок її поширення та доступу до неї тощо також міститься в Законі України «Про державну статистику» від 17.09.1992 року №2614-XII, Законі України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року №2939-VI та інших законах та підзаконних нормативно-правових актах, міжнародних договорах України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Ураховуючи Рішення Конституційного Суду України від 30.10.1997 року №5-зп та від 20.01.2012 року №2-рп/2012, Конституційний Суд України вважає, що перелік даних про особу, які визнаються як конфіденційна інформація, не є вичерпним.
Разом із тим, Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини (далі - Уповноважений) Наказом від 08.01.2014 року №1/02-14 затверджено Типовий порядок обробки персональних даних (далі - Типовий порядок), яким визначено загальні вимоги до обробки та захисту персональних даних суб’єктів персональних даних.
В Роз'ясненні до Типового порядку від 08.01.2014 року Уповноважений звертає увагу на необхідності додержання певних вимог для отримання згоди (тобто свідомого вибору - давати чи не давати згоду) від особи на обробку її персональних даних, а саме:
● Волевиявлення особи повинно бути добровільним;
● Рішення особи (за умови її поінформованості) повинно бути свідомим, добровільним (прийнятим без примусу і погроз) та компетентним - повинно ґрунтуватись на одержанні нею повної, об'єктивної і всебічної інформації стосовно майбутньої обробки персональних даних, зокрема:
- назви володільця персональних даних, його адреса, контактні телефони тощо;
- чітко та зрозуміло сформульованої мети обробки персональних даних;
- які дії з персональними даними передбачатиме їх обробка;
- хто є розпорядником персональних даних;
- прав і повноважень розпорядника щодо обробки персональних даних;
- кому можуть бути передані персональні дані, з якою метою та на яких підставах;
- скільки часу персональні дані будуть зберігатися у володільця та ін.
Окрім цього, в зазначеному роз'ясненні Уповноважений наголошує на наступному:
● Згода на обробку персональних даних повинна бути пропорційною меті обробки;
● Неприпустимим є отримання згоди особи на обробку непропорційно великої кількості її персональних даних. Тому, навіть якщо особа надала згоду на обробку персональних даних, частина з яких по своїй суті не потрібна для досягнення поставленої мети обробки, така обробка розглядатиметься як непропорційна та становитиме порушення законодавства про захист персональних даних;
● Не можна обумовлювати реалізацію законодавчо встановлених прав наданням особою згоди на обробку її персональних даних.
В Листі від 03.03.2014 року №2/9-227067.14-1/НД-129 Уповноважений зазначає на необхідності отримувати згоду суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних, реєстрації відповідних баз персональних даних та здійснення належного захисту персональних даних тощо.
Відповідно до положень Порядку здійснення Уповноваженим контролю за додержанням законодавства про захист персональних даних, затвердженого Наказом Уповноваженого від 08.01.2014 року №1/02-14 (далі - Порядок здійснення контролю), а також Роз'яснення Уповноваженого до Порядку здійснення контролю від 08.01.2014 року, суб'єкт персональних даних з метою врегулювання проблемних питань може звернутися із відповідним зверненням/скаргою/заявою безпосередньо до володільця/розпорядника, дії або бездіяльність якого призвели, на його думку, до порушення його права на захист персональних даних. У зв'язку із цим суб'єкти персональних даних мають право:
- отримувати повну інформацію про те, чи обробляються його персональні дані конкретним володільцем, інформацію про самого володільця/розпорядника персональних даних (найменування, адреса), місцезнаходження бази персональних даних, про те, кому передаються його персональні дані, зміст та склад персональних даних, які обробляються, мати доступ до своїх персональних даних;
- пред'являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних чи щодо їх зміни;
- звертатися зі скаргою на обробку своїх персональних даних;
- відкликати згоду на обробку персональних даних та ін.
Слід також наголосити на тому, що згідно з Типовим порядком кожен володілець/розпорядник повинен вести вичерпний облік усіх операцій з обробки персональних даних особи, тобто фіксувати кожен акт збору, перегляду, зміни, копіювання, видалення персональних даних.
Виходячи з положень Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 року №477 та положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон №922), вся інформація, що розміщена учасником в електронній системі закупівель інформація оприлюднюється на веб-порталі та є доступною для перегляду та/або збереження, та/або накопичення тощо для невизначеного кола осіб.
Таким чином, працівники підприємства зазнають втручання в своє особисте життя, оскільки ТД замовника не містить механізму реалізації збереження приватності їх особистого життя, враховуючи, що замовником не встановлено порядок оброблення баз персональних даних з персональними даними таких працівників.
Також, звертаємо увагу замовника, що надання персональних даних працівників учасника, отримане всупереч належної поінформованості особи та, як наслідок, її добровільному волевиявленню (враховуючи вимоги чинної редакції ТД), є грубим порушенням їх прав та основоположних свобод, гарантованих Конституцією України, оскільки грубо порушують право на їх особисте життя.
Разом із цим, слід зазначити, що, виходячи із змісту положень частини 1 статті 30 та частин 1, 2, 3 статті 16 Закону №922, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник, зокрема, не відповідає такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або учасник не надав визначених замовником документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям.
Так, в разі відмови працівників нашого підприємства та інших осіб, документи та інформація про яких надані в складі пропозиції виконати незаконну вимогу ТД щодо надання згоди на обробку своїх персональних даних, наша тендерна пропозиція, як потенційного учасника, може бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В такому випадку вимоги ТД щодо надання згоди на обробку персональних даних осіб, документи та інформація про яких надані в складі пропозиції є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, що суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель щодо недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо вашу увагу, що зазначені вимоги не є дискримінаційні, так як застосовуються до всього кола учасників, які мають намір прийняти участь у закупівлі.
Також повідомляємо, що вимоги тендерної документації не порушують вимог чинного законодавства, так як, зазначені дані подаються з дозволу зазначених осіб, які підписують відповідний лист-згоду на обробку персональних даних.
Також повідомляємо, що вимоги тендерної документації не порушують вимог чинного законодавства, так як, зазначені дані подаються з дозволу зазначених осіб, які підписують відповідний лист-згоду на обробку персональних даних.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-25-000873-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 29 жовтня 2019 18:51
Дата подання: 29 жовтня 2019 18:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 листопада 2019 15:43
рішення від 01.11.2019 № 15798.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 15:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16682.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:35
рішення від 14.11.2019 № 16682.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: .............
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2019 16:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
291 024,00
UAH з ПДВ
|
291 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
297 792,00
UAH з ПДВ
|
297 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
369 532,80
UAH з ПДВ
|
369 532,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Рішення скасоване |
291 024,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" #39594527 |
Рішення скасоване |
297 792,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Переможець |
291 024,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 22:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 13:19
|
Договір | укладений |
13 грудня 2019 13:16
|