Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF643Cdw для обладнання кабінету інформатики Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ст
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2019-09-25-000815-c ee79b21d244048b0bd2091eb5260bf08
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сизоненко Сергій Олександрович

+380463321103 ichnya_vokms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147411
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Воскресінська,27
Контактна особа: Сизоненко Сергій Олександрович
+380463321103
ichnya_vokms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:52
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:27
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF643Cdw для обладнання кабінету інформатики Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16703, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Воскресінська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:55
тендерна документація - мфу тростянець.doc
25 вересня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:55
тендерна документація - мфу тростянець.doc
25 вересня 2019 17:50
тендерна документація - мфу тростянець.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:32
Дата відповіді: 26 вересня 2019 09:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації надає відповідь на загальне запитання щодо оголошення про допорогову закупівлю Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF643Cdw для обладнання кабінету інформатики Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ст.
UA-2019-09-25-000815-c.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Стосовно пункта першого запитання
«- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»

відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення було вказано конкретну назву, марку, модель та технічну характеристику предмету закупівлі відповідно до пп. 2, п. 2, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку №2 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ», а саме:
У разі якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та/або технічним (якісним) характеристикам замовник відхиляє пропозицію. Підстава про відхилення оприлюднюється в системі.
Стосовно пункта другого запитання
«- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";»
Відповідно до умов оголошення згідно додатку №3 форма пропозиції учасника, учасник зобов’язаний вказувати точну модель, марку та конкретну назву товару.
Стосовно пункта третього запитання
«- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення не вказано жодних обмежень стосовно форм та видів господарювання учасників відповідно до пп. 5, п.3, розділу І наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. –
Стосовно ж оцінки пропозицій учасників то вона буде відбуватись відповідно до абзацу першого п.11, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- на етапі розгляду пропозицій учасників ЄСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. –
У разі, якщо визначена ЕСЗ найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам зазначеним в оголошенні до закупівлі Додатку №1,2,3,4 то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі та надано повідомлення про намір укласти договір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 7 593,00
UAH з ПДВ
7 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 8 380,00
UAH з ПДВ
8 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 8 357,00
UAH з ПДВ
8 357,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 8 499,00
UAH з ПДВ
8 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 14:02
Certificate_Canon_i-SENSYS_hyg.pdf
30 вересня 2019 14:02
Certificate_Canon_i-SENSYS_643cdw.pdf
30 вересня 2019 14:02
Проект Договору 4540034.pdf
30 вересня 2019 14:02
МП_Наказ_1.pdf
30 вересня 2019 14:02
МП Статут 2018.pdf
30 вересня 2019 14:02
МП Витяг.pdf
30 вересня 2019 14:02
МП Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 15:21
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 15:21
ДОГОВІР.pdf
30 вересня 2019 15:21
Аналог.дог. відгук.pdf
30 вересня 2019 15:21
Довідка без печатки.pdf
30 вересня 2019 15:21
Відомості ФОП Виничук.pdf
30 вересня 2019 15:21
Установчі док.(підпис).pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 00:28
Персон дані 1.pdf
30 вересня 2019 00:28
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
30 вересня 2019 00:28
Проект_дог.PDF
30 вересня 2019 00:28
Паспорт код1.pdf
30 вересня 2019 00:28
Інформація про учасника.PDF
30 вересня 2019 00:28
Док Андросович1.pdf
30 вересня 2019 00:28
Пропозиція.PDF

Публічні документи

30 вересня 2019 17:29
вытяг ФОП.zip
30 вересня 2019 17:29
док.ин.pdf
30 вересня 2019 17:29
справка открытие счета.pdf
30 вересня 2019 17:29
старый уставные док.zip
30 вересня 2019 17:29
ФОП Старий лист згода..docx
30 вересня 2019 17:29
ФОП Старий пропоз (2).docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 7 593,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 12:39

Документи

02 жовтня 2019 12:39
Електронний підпис
02 жовтня 2019 12:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
7 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 12:39
Електронний підпис
02 жовтня 2019 12:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 08:57
договір укладений
21 жовтня 2019 08:56