Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання мультимедійного обладнання для навчальних закладів Вінницького району)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000789-c ● 051b66ba2aca45288539a3ab0a1b5273
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Нікітіна Наталія Євгенівна +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 17:27 |
ТД інтерактивна дошка.doc |
25 вересня 2019 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 вересня 2019 17:27 |
ТД інтерактивна дошка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:35
Дата відповіді: 26 вересня 2019 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання. Всі вимоги наведено в тендерній документації до предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-25-000789-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 08 листопада 2019 14:53
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Шановний тендерний комітет!
Користуючись своїм правом на оскарження, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ Інтер Системс за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав документ Довідка податкова.pdf, в якій зазначено - для подання до Військової частини А1283, яка не має ніякого відношення до даної закупівлі. Також на даній довідці немає QR -коду.
Згідно з Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
учасник повинен надати
- довідка про виконання аналогічних договорів, не менше двох (за 2018-2019 рр.)
- копії актів прийому передачі до кожного договору.
Учасник ТОВ Інтер Системс не надав акти прийому передачі до кожного договору (та не надав пояснення щодо відсутності актів).
Учасник міг в період уточнень задати питання щодо надання актів прийому передачі, проте запитань не було. Та акти прийому передачі не надані в пропозиції учасника.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав аналогічні договори лише за 2018 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної пропозиції.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ Інтер Ситемс.
Розгорнути
Згорнути
Користуючись своїм правом на оскарження, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ Інтер Системс за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав документ Довідка податкова.pdf, в якій зазначено - для подання до Військової частини А1283, яка не має ніякого відношення до даної закупівлі. Також на даній довідці немає QR -коду.
Згідно з Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
учасник повинен надати
- довідка про виконання аналогічних договорів, не менше двох (за 2018-2019 рр.)
- копії актів прийому передачі до кожного договору.
Учасник ТОВ Інтер Системс не надав акти прийому передачі до кожного договору (та не надав пояснення щодо відсутності актів).
Учасник міг в період уточнень задати питання щодо надання актів прийому передачі, проте запитань не було. Та акти прийому передачі не надані в пропозиції учасника.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав аналогічні договори лише за 2018 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної пропозиції.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ Інтер Ситемс.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 16:56
Доброго дня.Дякуємо звернення,тендерний комітет розглядає ваше зауваження
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 10:25
|
дод.угода.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:23
|
1020-3110-27.PDF | укладений |
22 листопада 2019 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3110-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1020-3110-27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |