Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання мультимедійного обладнання для навчальних закладів Вінницького району)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000789-c 051b66ba2aca45288539a3ab0a1b5273
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:43
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:27
ТД інтерактивна дошка.doc
25 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:27
ТД інтерактивна дошка.doc
25 вересня 2019 17:22
ТД інтерактивна дошка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:35
Дата відповіді: 26 вересня 2019 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання. Всі вимоги наведено в тендерній документації до предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-25-000789-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 08 листопада 2019 14:53
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Шановний тендерний комітет!
Користуючись своїм правом на оскарження, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ Інтер Системс за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав документ Довідка податкова.pdf, в якій зазначено - для подання до Військової частини А1283, яка не має ніякого відношення до даної закупівлі. Також на даній довідці немає QR -коду.
Згідно з Додаток №2 - Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
учасник повинен надати
- довідка про виконання аналогічних договорів, не менше двох (за 2018-2019 рр.)
- копії актів прийому передачі до кожного договору.
Учасник ТОВ Інтер Системс не надав акти прийому передачі до кожного договору (та не надав пояснення щодо відсутності актів).
Учасник міг в період уточнень задати питання щодо надання актів прийому передачі, проте запитань не було. Та акти прийому передачі не надані в пропозиції учасника.
Учасник ТОВ Інтер Системс надав аналогічні договори лише за 2018 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної пропозиції.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ Інтер Ситемс.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 16:56
Доброго дня.Дякуємо звернення,тендерний комітет розглядає ваше зауваження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:04
Довідка про несудимість.pdf
04 листопада 2019 10:04
Довідка податкова.pdf
04 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:43
7. Реєстр документів.pdf
04 жовтня 2019 16:43
6. Установчі документи.pdf
04 жовтня 2019 16:43
5. Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 16:43
4. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 16:43
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:08
40.РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
11 жовтня 2019 11:08
39.ДОГОВІР З МТІ.pdf
11 жовтня 2019 11:08
22.ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 11:08
37.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2019 11:08
35.СЕРТИФІКАТИ CABELEXPERT.pdf
11 жовтня 2019 11:08
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
11 жовтня 2019 11:07
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
11 жовтня 2019 11:07
6.НАКАЗ.pdf
11 жовтня 2019 11:07
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 10:25
дод.угода.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 10:24
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:23
1020-3110-27.PDF укладений
22 листопада 2019 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1020-3110-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-3110-27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML