Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стілець стиль ISO, крісло офісне) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000784-b 7c31f12a04854668ae1dd2344ad2ce96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Дашко

+380645703152 tender@lugjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 34941884
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Єгорова 22
Контактна особа: Ірина Дашко
+380645703152
tender@lugjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:08
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Детальна інформація по закупівлі викладена у прикріпленому файлі "Документація для проведення допорогової закупівлі_39110000-6".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штука
Стілець стиль ISO (матеріал оббивки: тканина) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штука
Стілець стиль ISO (матеріал оббивки: екошкіра) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
13 штука
Крісло офісне (колір оббивки: чорний) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штука
Крісло офісне (колір оббивки: синій) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару. Замовник здійснює оплату Постачальнику накладної, протягом 10 (десяти) банківських днів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:29
Документація для проведення допорогової закупівлі_39110000-6.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-25-000784-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:37
Відсутність електронного цифрового підпису (ЕЦП)
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-09-25-000784-b (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), який проходив 7 жовтня 2019року. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП "Печений Володимир Борисович" у своїй тендерній пропозиції не наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) згідно: "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) (у разі, якщо ЕЦП виданий до 07.11.2018 та не припинив своєї дії)" Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП "Печений Володимир Борисович" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 12:10
Добрий день. Учасником ФОП "Печений Володимир Борисович" у пропозиції поданій на закупівлю UA-2019-09-25-000784-b накладено ЕЦП (КЕП), серед наданих документів Учасника міститься файл sign.p7s із зазначенням дати та часу розміщення в електронній сисетмі закупівель, а саме: 04 жовтня 2019 року 09:55.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-25-000784-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:32
Відсутність електронного цифрового підпису (ЕЦП)
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-09-25-000784-b (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), який проходив 7 жовтня 2019року. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП "Печений Володимир Борисович" у своїй тендерній пропозиції не наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) після внесення оновленої пропозиції(фото прикріпляю). Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП "Печений Володимир Борисович" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 15:50
Замовником у Додатку № 2 "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження" Документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація) визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП) (у разі, якщо ЕЦП виданий до 07.11.2018 та не припинив своєї дії). Та зазначено, що наведені вище документи повинні бути розміщені на електронному майданчику до закінчення прийому пропозицій та бути дійсними на момент розкриття пропозицій.
Учасником ФОП "Печений Володимир Борисович" на виконання зазначеної вимоги розміщено документи з накладанням кваліфікованого електронного підпису, серед наданих документів міститься файл sign.p7s із зазначенням дати та часу розміщення в електронній системі закупівель, а саме: 04 жовтня 2019 року 09:55, тобто до закінчення прийому пропозицій, як і вимагалось Замовником.
Відповідно до Додатку № 3 Документації Замовником зазначено, що у разі пониження ціни під час аукціону Учасник, який став переможцем, має надати (завантажити) оновлену пропозицію (відповідно до результатів аукціону). Учасником ФОП "Печений Володимир Борисович" на виконання зазначеної вимоги завантажено оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону.
На підставі вищевикладеного та відповідно до вимог Документації зазначено про необхідність накладення кваліфікованого електронного підпису на документи у складі пропозиції Учасника, що розміщуються до закінчення періоду прийому пропозицій. Окремої вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису на оновлену цінову пропозицію після проведення аукціону Замовником встановлено не було.

Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 38 300,64
UAH з ПДВ
37 984,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 39 077,04
UAH з ПДВ
37 987,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 54 780,00
UAH з ПДВ
38 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 44 251,20
UAH з ПДВ
44 251,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:11
4535741 Оновлена цінова.pdf
07 жовтня 2019 16:07
4535741 Цінова оновлена.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:55
Аналогічні договори.PDF
04 жовтня 2019 09:55
02 Лист-відгук Ромни.pdf
04 жовтня 2019 09:55
01 Договір Ромни.pdf
04 жовтня 2019 09:55
00 Видаткові.PDF
04 жовтня 2019 09:55
Форма 4-ОПП.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Право підпису.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Паспорт Печений В.Б..pdf
04 жовтня 2019 09:55
Матер.технічна база.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Довідка НАЗК 13.09.19.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Довідка МВС 04.09.19.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Довідка з банку 11.09.19.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Витяг з реестру ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Виписка з ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 09:55
Види діяльності.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:49
Характеристики.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Лист-згода.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:48
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 14:48
Технічні вимоги.pdf
04 жовтня 2019 14:48
Сертификат НС.PDF
04 жовтня 2019 14:48
СВ НДС ЛИТПОЛ.pdf
04 жовтня 2019 14:48
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 14:48
Додаток до статуту.pdf
04 жовтня 2019 14:48
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"

ТОВ "Літпол-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 37 984,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
37 984,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 09:11
ФО-П Печений_Додаткова угода №1 про зміну строку поставки товару до Дог №1710-ст від 17.10.2019.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 09:08
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 15:38
Договір_39110000-6_ФОП ПЕЧЕНИЙ В.Б..pdf укладений
17 жовтня 2019 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.3. розділу V "Поставка товару" Договору про закупівлю товару від 17.10.2019 № 1710/ст, виклавши його в наступній редакції: " 5.3. Строк поставки: до 29 листопада 2019 року."
Номер договору про закупівлю: № 1710/ст
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML