Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000646-a 83e906c5f06b40ae90872e6236ef7aba
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Сергійович Ропай

+380442716470
+380999814022
umz@kv.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Сергій Сергійович Ропай
+380442716470, +380999814022
umz@kv.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до підпунктів 5 пункту 2 статті 35 розділу VI Закону України від 25.12.2015 № 922-VIІІ «Про публічні закупівлі» «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 12:41
Оскарження наміру укласти договір: 06 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (гарантійне обслуговування ТЗ Шкода)

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (гарантійне обслуговування ТЗ Шкода)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 Одиниця
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акта про надані послуги Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

25 вересня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоцентр Київ"
#32384972
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 12:41

Документи

25 вересня 2019 12:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автоцентр Київ"
#32384972
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:36
Договір №487 від 07.10.2019.pdf укладений
07 жовтня 2019 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)