Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Huliaipilskyi district)
Очікувана вартість
44 029 941,00 UAH
UA-2019-09-25-000477-a 570260f7c8304df1af351aeeaa65fa6a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Oleksandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 12:59
Початок аукціону: 06 листопада 2019 12:59
Очікувана вартість: 44 029 941,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1100000 UAH
Publication date: 25 вересня 2019 11:38
Enquiries until: 18 жовтня 2019 09:00
Complaints submission until: до 24 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 жовтня 2019 09:00
Planned auction date: 06 листопада 2019 12:59

Information

Estimated total value: 44 029 941 UAH including VAT
Minimal lowering step: 220 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район) (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Huliaipilskyi district) (10.2. Source of procurement financing: subvention funds from the state budget to local budgets under KPKVK MB 3517462 (regional budget))
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 10 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:41
проект договору ЕУ ГП ОПУБ.doc
25 вересня 2019 11:40
Оголошення англ. мов ГП.doc
25 вересня 2019 11:40
ТД ЕУ ГП ОПУБ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 жовтня 2019
UA-2019-09-25-000477-a570260f7c8304df1af351aeeaa65fa6a
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Учасник Документи Рішення
ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:41
Довідка МВС.PDF
13 листопада 2019 14:41
Довідка ДПІ.PDF
25 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:24
Про бенефеціарів.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Техпаспорти ЗРС.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Документи ЗДЕД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір ЗРС.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір ЗДЕД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір 117 Біас.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір 115 Біас.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Інф довідка про МТБ.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Договір найму.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір зберігання.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договор Лабораторія.pdf
25 жовтня 2019 11:24
ДУ2.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Договір з ЗМД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Статут.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Протокол.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Опис.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Наказ.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Гарантійний лист.PDF

Документи

Публічні документи

26 жовтня 2019 21:30
Електронний підпис
26 жовтня 2019 21:30
Електронний підпис
26 жовтня 2019 20:44
Наказ директора.pdf
26 жовтня 2019 20:43
Накази робітники.pdf
26 жовтня 2019 20:42
Витяг з держ реестру.PDF
26 жовтня 2019 20:42
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 20:42
Наказ директора.pdf
26 жовтня 2019 20:42
прот зборів 1.pdf
26 жовтня 2019 20:42
прот зборів 3.pdf
26 жовтня 2019 20:41
Протокол 1.pdf
26 жовтня 2019 20:41
Протокол Правочини.PDF
26 жовтня 2019 20:41
Статистика.pdf
26 жовтня 2019 20:41
статут.pdf
26 жовтня 2019 20:39
автобус MERSEDES.pdf
26 жовтня 2019 20:39
дог Навантажувач.pdf
26 жовтня 2019 20:39
дог. Фреза.pdf
26 жовтня 2019 20:39
Дог.Volkswagen.pdf
26 жовтня 2019 20:39
догов.тягач МAN TGA 26 480.pdf
26 жовтня 2019 20:39
Договор + доки на коток.pdf
26 жовтня 2019 20:38
договор Автогрейдер.pdf
26 жовтня 2019 20:38
Договор Камаз.pdf
26 жовтня 2019 20:38
Інвент.картки Власн.pdf
26 жовтня 2019 20:37
напівприч SCHMITZ.pdf
26 жовтня 2019 20:37
напівпричип NFP.pdf
26 жовтня 2019 20:37
нпівпричип CARNEHL.pdf
26 жовтня 2019 20:37
Тех.паспорта. собст..pdf
26 жовтня 2019 20:37
трактор МТЗ-82.pdf
26 жовтня 2019 20:37
тягач MAN 18 440.pdf
26 жовтня 2019 20:36
тягач SCANIA.pdf
26 жовтня 2019 20:36
Відгук ОАД.PDF
26 жовтня 2019 20:36
Відгук САД.PDF
26 жовтня 2019 20:36
договір оренди МАЙНА.pdf
26 жовтня 2019 20:35
ДОГОВОР ДП ОАД.PDF
26 жовтня 2019 20:35
Додаток Дбу 2.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід ДП МЗДО.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід підтвердження 1.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід підтвердження 2.PDF
26 жовтня 2019 20:34
Досвід підтвердження 3.pdf
26 жовтня 2019 20:34
Досвід підтвердження 4.pdf
26 жовтня 2019 20:33
Матеріально техн.база.pdf
26 жовтня 2019 20:33
Протокол Правочини.PDF
26 жовтня 2019 20:32
Гарантійний Лист.pdf
26 жовтня 2019 20:31
Обладнання Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:31
Працівники Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:30
Реквізити Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:26
Протокол Задоя Ю.А. (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Наказ 16 (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Витяг зі Статуту (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Ліцензія_ ЕЦП Задоя (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Гарантия 13969.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС" 44 029 941,00
UAH з ПДВ
43 589 941,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ" 43 809 941,00
UAH з ПДВ
43 809 941,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:41
Довідка МВС.PDF
13 листопада 2019 14:41
Довідка ДПІ.PDF
25 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:24
Про бенефеціарів.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Техпаспорти ЗРС.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Документи ЗДЕД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір ЗРС.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір ЗДЕД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір 117 Біас.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір 115 Біас.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Інф довідка про МТБ.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Договір найму.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договір зберігання.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Договор Лабораторія.pdf
25 жовтня 2019 11:24
ДУ2.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Договір з ЗМД.pdf
25 жовтня 2019 11:24
Статут.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Протокол.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Опис.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Наказ.PDF
25 жовтня 2019 11:24
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2019 21:30
Електронний підпис
26 жовтня 2019 21:30
Електронний підпис
26 жовтня 2019 20:44
Наказ директора.pdf
26 жовтня 2019 20:43
Накази робітники.pdf
26 жовтня 2019 20:42
Витяг з держ реестру.PDF
26 жовтня 2019 20:42
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 20:42
Наказ директора.pdf
26 жовтня 2019 20:42
прот зборів 1.pdf
26 жовтня 2019 20:42
прот зборів 3.pdf
26 жовтня 2019 20:41
Протокол 1.pdf
26 жовтня 2019 20:41
Протокол Правочини.PDF
26 жовтня 2019 20:41
Статистика.pdf
26 жовтня 2019 20:41
статут.pdf
26 жовтня 2019 20:39
автобус MERSEDES.pdf
26 жовтня 2019 20:39
дог Навантажувач.pdf
26 жовтня 2019 20:39
дог. Фреза.pdf
26 жовтня 2019 20:39
Дог.Volkswagen.pdf
26 жовтня 2019 20:39
догов.тягач МAN TGA 26 480.pdf
26 жовтня 2019 20:39
Договор + доки на коток.pdf
26 жовтня 2019 20:38
договор Автогрейдер.pdf
26 жовтня 2019 20:38
Договор Камаз.pdf
26 жовтня 2019 20:38
Інвент.картки Власн.pdf
26 жовтня 2019 20:37
напівприч SCHMITZ.pdf
26 жовтня 2019 20:37
напівпричип NFP.pdf
26 жовтня 2019 20:37
нпівпричип CARNEHL.pdf
26 жовтня 2019 20:37
Тех.паспорта. собст..pdf
26 жовтня 2019 20:37
трактор МТЗ-82.pdf
26 жовтня 2019 20:37
тягач MAN 18 440.pdf
26 жовтня 2019 20:36
тягач SCANIA.pdf
26 жовтня 2019 20:36
Відгук ОАД.PDF
26 жовтня 2019 20:36
Відгук САД.PDF
26 жовтня 2019 20:36
договір оренди МАЙНА.pdf
26 жовтня 2019 20:35
ДОГОВОР ДП ОАД.PDF
26 жовтня 2019 20:35
Додаток Дбу 2.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід ДП МЗДО.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід підтвердження 1.pdf
26 жовтня 2019 20:35
Досвід підтвердження 2.PDF
26 жовтня 2019 20:34
Досвід підтвердження 3.pdf
26 жовтня 2019 20:34
Досвід підтвердження 4.pdf
26 жовтня 2019 20:33
Матеріально техн.база.pdf
26 жовтня 2019 20:33
Протокол Правочини.PDF
26 жовтня 2019 20:32
Гарантійний Лист.pdf
26 жовтня 2019 20:31
Обладнання Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:31
Працівники Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:30
Реквізити Гуляйполе.pdf
26 жовтня 2019 20:26
Протокол Задоя Ю.А. (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Наказ 16 (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Витяг зі Статуту (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Ліцензія_ ЕЦП Задоя (2).zip
26 жовтня 2019 20:25
Гарантия 13969.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС"
#30502069
Переможець 43 589 941,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОМТЕХСЕРВІС"
#30502069
43 589 941,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2023 11:40
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 11:55
Скан ДУ23 ЕУГул.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 11:54
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ23 ОПУБ.doc зміни до договору
08 грудня 2022 11:54
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 10:24
ДУ 21 Гул.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 10:23
ПОВ до ДУ21 ОПУБ.doc зміни до договору
27 квітня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 10:39
ДУ 19 ЕУ Гул.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 10:38
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ19 ОПУБ.doc зміни до договору
11 лютого 2022 10:38
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 10:45
ДУ18 план фінанс.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 10:44
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ18 ОПУБ.doc зміни до договору
08 вересня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 09:45
ДУ17 фінанс, реквіз.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 09:44
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ17 ОПУБ.doc зміни до договору
19 серпня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 13:59
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУОПУБ.doc зміни до договору
09 липня 2021 13:58
ДУ16 фінанс.docx зміни до договору
09 липня 2021 13:54
ДУ16.pdf зміни до договору
09 липня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 09:02
ДУ15 фінанс.pdf зміни до договору
07 червня 2021 09:01
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
07 червня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 15:28
ДУ14 фінанс.pdf зміни до договору
03 червня 2021 15:27
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
03 червня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 10:26
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
12 лютого 2021 10:23
ДУ12.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 10:22
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 08:37
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ11 ОПУБ.doc зміни до договору
10 лютого 2021 08:33
ДУ11 фінанс.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 08:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:59
ДУ10.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:59
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
23 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 10:50
ДУ 9.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:50
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
23 листопада 2020 10:49
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:36
ДУ8 до 28 11 ЕУГул.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 14:34
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
09 листопада 2020 14:34
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 09:12
ДУ7 до 28_11-ЕУГул.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:11
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
03 вересня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 14:35
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
02 червня 2020 14:35
ДУ6.pdf зміни до договору
02 червня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:32
ДУ 2 ЕУ Гул 24 01.pdf зміни до договору
24 січня 2020 14:32
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУЕУГулОпуб.doc зміни до договору
24 січня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:46
договір 28 11 ЕУ Гул.pdf укладений
29 листопада 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/11-ЕУГул
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/11-ЕУГул
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2021 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, порядку, що діяв до введення в дію цієї редакції Закону, та згідно з абз.2 п.5.1, абз.2 п.11.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) та, а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.03.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.03.2022, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район)" до Договору у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника, викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA388201720344371015107095750 МФО 820172 Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною помилкою у попередній додатковій угоді, Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район)» до Договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до положень пункту 3.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається. 2. Платіжні реквізити Замовника викласти у наступній редакції: код ЄДРПОУ 42698149, р/р UA388201720344371015107095750 та р/р UA978201720344370016000095750, Державна казначейська Служба України, м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до положень пункту 3.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається. 2. Платіжні реквізити Замовника викласти у наступній редакції: код ЄДРПОУ 42698149, р/р UA388201720344371015107095750 та р/р UA978201720344370016000095750, Державна казначейська Служба України, м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): – відповідно до положень пункту 3.1 договору від 28.11.2019 № 28/11-ЕУГул (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається; – у зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750 та р/р UA978201720344370016000095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до положень пункту 3.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається. 2. Платіжні реквізити Замовника викласти у наступній редакції: код ЄДРПОУ 42698149, р/р UA128201720344311020107095750, р/р UA978201720344370016000095750 та р/р UA718201720344310021000095750, Державна казначейська Служба України, м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2022 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», порядку, що діяв до введення в дію цього Закону, та згідно з абз.2 п.11.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк дії договору може бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 31.01.2023, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район) до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2022 році, на підставі положень частини 6 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», порядку, що діяв до введення в дію цього Закону, та згідно з абз.2 п.5.1 договору №28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 31.12.2022.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. На підставі положень ст. 631 Цивільного Кодексу України та у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди встановити, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.04.2022.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти Додаток 4 «План фінансування послуг на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Гуляйпільський район)» до Договору № 28/11-ЕУГул від 28.11.2019 (далі – Договір) у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із завершенням надання послуг по договору Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.9. у наступній редакції: «3.9. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 15 118 172,10 грн (п’ятнадцять мільйонів сто вісімнадцять тисяч сто сімдесят дві гривні 10 коп) з ПДВ.». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 28/11-ЕУГул
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 15 118 172,10
UAH (в тому числі ПДВ 2 519 695,35 UAH)