Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт КЗ "НВО № 33 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад", вул. Микитенка, 35/21"
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000473-c 95b61a6497e045a89f05bcd9c7c12984
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт КЗ "НВО № 33 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад", вул. Микитенка, 35/21"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт КЗ "НВО № 33 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад", вул. Микитенка, 35/21" (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Микитенка, 35/21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на власний розсуд вирішує можливість надання Генпідряднику попередньої оплати відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні трьохмісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

25 вересня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Кабекслайн"
#38095345
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 14:43

Документи

25 вересня 2019 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 14:49