Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі та витратні до комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-24-002784-b 72527142646c4e9db81ae31dbb9509c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 19:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:01
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
268 штука
Комплектуючі та витратні до комп'ютерної техніки (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м.Київ, вул. Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) банківських днів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 07:02
Дата відповіді: 26 вересня 2019 11:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне.
Щодо еквіваленту
Еквівалентні моделі від інших виробників будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо характеристик обладнання, які визначені у пункті 2 розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації.
Щодо моделі запропонованого товару
Вимогами тендерної документації встановлено форму та структуру тендерної пропозиції, в якій передбачено заповнення назви товару із зазначенням конкретної торгової марки чи моделі.
Щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ
В вимогах Тендерної документації відсутні будь-які обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників - платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій, зазначеними Учасниками.
Запитання
Дата подання: 25 вересня 2019 15:04
Дата відповіді: 26 вересня 2019 11:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне.
Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників. У тендерній документації Замовника визначено предмет закупівлі, технічні вимоги якого повинні відповідати технічним вимогам, визначеним у додатку № 2 до тендерної документації з посиланням на конкретну марку Товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 28 584,00
UAH з ПДВ
28 584,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 37 800,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 23:17
Довідка.pdf
29 жовтня 2019 23:17
ПРОПОЗИЦІЯ_уточнена.pdf
25 жовтня 2019 11:37
ДФС.pdf
21 жовтня 2019 18:54
Dovidka_19275633280460965821.pdf
21 жовтня 2019 18:53
Довідка ст.17_повна.pdf
21 жовтня 2019 18:53
Довідка_корупц._фіз.pdf
21 жовтня 2019 18:53
Довідка_корупц._.юр.pdf
21 жовтня 2019 18:53
InformDovidka.pdf
21 жовтня 2019 18:53
pdf.pdf
21 жовтня 2019 18:53
Довідка ст.17.pdf
21 жовтня 2019 18:51
ДФС.pdf
10 жовтня 2019 08:22
Електронний підпис
10 жовтня 2019 08:20
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 жовтня 2019 08:20
договір.pdf
10 жовтня 2019 08:20
Уставні_завірені.zip
10 жовтня 2019 08:20
Лист-гарантія.pdf
10 жовтня 2019 08:20
ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 17:36
Електронний підпис
09 жовтня 2019 17:35
Статут.pdf
09 жовтня 2019 17:35
Рахунок в Укрсиб.tif
09 жовтня 2019 17:35
Довідка Мін.Юст..png
09 жовтня 2019 17:35
Довідка МВС.jpg
09 жовтня 2019 17:35
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2019 17:35
Гарантійний лист.pdf
09 жовтня 2019 17:35
Військова частина.pdf
09 жовтня 2019 17:35
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Приватне підприємство "Апрєль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 28 584,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 18:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 18:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
28 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 17:54
dog231-19.pdf укладений
07 листопада 2019 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 584,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 764,00 UAH)