Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Готові текстильні вироби (Спеціальна парашутна система )
Очікувана вартість
469 650,00 UAH
UA-2019-09-24-002410-b 852f87e18ae84cd7945a4b2cd48538bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Нестерук

+380687115478 avianesterukserhiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2595 МО України
Код ЄДРПОУ: 07567158
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Бродівський р-н, м. Броди, вул. Храпая, 1
Контактна особа: Сергій Нестерук
+380687115478
avianesterukserhiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 16:23
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:23
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:44
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:44
Очікувана вартість: 469 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 348,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
парашутна система Крило – тандем - 360 (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80603, Україна, Львівська область, Броди, вул. Г.Храпая,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюєтьсья за кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:39
Технічне завдання.docx
24 вересня 2019 16:39
Проект_договору.docx
24 вересня 2019 16:39
тендерна документація (19) Т - 1 н.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000039 ● acba407010c04144a906ac11a175bbda
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 10:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-24-002410-b 24.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація стосовно виявлених порушень надана у листі-поясненні, що завантажений у файлі PDF (лист-пояснення 2.98 МВ)

2019-12-11 19:27:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РАДЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 465 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОВАДЕНКО ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 469 650,00
UAH з ПДВ
469 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 22:38
Електронний підпис
17 жовтня 2019 22:35
борг.pdf
17 жовтня 2019 22:35
Dovidka_19274447460440610683.pdf
17 жовтня 2019 22:33
борг.pdf
17 жовтня 2019 22:33
Dovidka_19274447460440610683.pdf
07 жовтня 2019 20:12
Електронний підпис
07 жовтня 2019 20:10
Dovidka_19274447460440610683.pdf
04 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:25
14_Ценновая_Броди.pdf
04 жовтня 2019 12:25
13_країна_походження.pdf
04 жовтня 2019 12:25
наказ 1.pdf
04 жовтня 2019 12:25
20_Certificate_MarS-14.pdf
04 жовтня 2019 12:25
7_довідка_маттехбаза.pdf
04 жовтня 2019 12:25
12_Гарант_лист.pdf
04 жовтня 2019 12:25
2_довідки_Броди.pdf
04 жовтня 2019 12:25
01_реєстр документації.pdf
04 жовтня 2019 12:25
20_інструкція_m2_multi.pdf
04 жовтня 2019 12:25
20_Certificate m2 multi.pdf
04 жовтня 2019 12:25
інн_паспорт.pdf
04 жовтня 2019 12:25
борг.pdf
04 жовтня 2019 12:25
18_витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:33
корупция.pdf
08 жовтня 2019 13:33
банкротство.pdf
08 жовтня 2019 13:33
7.pdf
08 жовтня 2019 13:33
Dovidka_19274583210640209342.pdf
08 жовтня 2019 13:33
долг.pdf
08 жовтня 2019 13:33
2.pdf
08 жовтня 2019 13:33
1.pdf
08 жовтня 2019 13:33
4.pdf
08 жовтня 2019 13:33
10.pdf
08 жовтня 2019 13:33
09.08.pdf
08 жовтня 2019 13:33
прописка.pdf
08 жовтня 2019 13:33
тех.pdf
08 жовтня 2019 13:33
05.08.pdf
08 жовтня 2019 13:33
паспорт.pdf
08 жовтня 2019 13:33
договір.pdf
08 жовтня 2019 13:33
витяг.pdf
08 жовтня 2019 13:33
наказ.pdf
08 жовтня 2019 13:33
06.08.pdf
08 жовтня 2019 13:33
виписка.pdf
08 жовтня 2019 13:33
inn.pdf
08 жовтня 2019 13:33
цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РАДЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

ФОП ОВАДЕНКО ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП РАДЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#2874805780
Переможець 465 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП РАДЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА #2874805780

№ рішення у справі

63/47-р/к

Дата рішення у справі

28.05.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Львівського ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РАДЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#2874805780
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 12:26
Договір по Крило-тандем.pdf укладений
29 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 08:51
Угода про розірвання договору №101.pdf укладений
18 грудня 2019 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 465 000,00
UAH
Причини розірвання договору: 1. Відповідно до листа від 14 листопада 2019 року №17/6/1/1-1670 головного відділу Головного управління військової контррозвідки Служби безпеки України, дислокованого на території Львівської області, у зв’язку із зменшення обсягів закупівель розпорядником коштів вищого рівня, реального фінансування видатків Покупця та до п.13.3, Розділу XIII Сторони вирішили розірвати Договір №101 від 29.10.2019 за угодою Сторін.