Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівель лабораторії та господарського корпусу ОКЗ ОЗ «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівна, вул. Торопилівська, 6
Очікувана вартість
1 373 930,00 UAH
UA-2019-09-24-002354-b 0eddde8db5254b6ca2f6950208415fec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Реконструкція покрівель лабораторії та господарського корпусу ОКЗ 03 «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівна, вул. Торопилівська, 6». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42304, Україна, Сумська область, смт Степанівка, Сумський р-н, вул. Торопилівська (Крупської), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  14 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 412179 грн. 00 коп. (чотириста дванадцять тисяч сто сімдесят дев'ять гривень 00 копійок) без ПДВ на термін 80 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору. Аванс 80 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт, передбачених цим Договором, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі підписаних акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом двадцяти банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання від Підрядника рахунків. Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

24 вересня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:28
Додаток до Дог. 127.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сахарова Катерина Андріївна
#3437612207
Переможець 1 373 930,00
UAH
24 вересня 2019 16:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:34
Додаткова угода 1 до Дог. 127.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:32
Договір 127 підряд.pdf укладений
24 вересня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк виконання робіт, що вказаний у п. 3.1. Договору до 01.09.2020. 2. Встановити, що вартість робіт по об’єкту на 2020 рік визначається Договірною ціною на 2020 рік (Додаток № 3) і складає 742 040 грн 27 коп. (сімсот сорок дві тисячи сорок гривень 27 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 3. Доповнити Договір Додатком № 3 - Договірна ціна на 2020 рік. 4. Доповнити Договір Додатком № 4 - План фінансування об'єкта (уточнений). 5. Доповнити Договір Додатком № 5 - Календарний графік виконання робіт (уточнений). 6. Додаток № 2 до Договору вважати таким, що втратив чинність. 7. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35421117019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на ЦА768201720344241007103019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 8. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Підрядника з р/р 26000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568 та р/р 37125117007509 в Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 на р/р ЦА723375680000026000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568. 9. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому. 10. Ця Додаткова угода № 1/2020 складена у двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 11. Ця Додаткова угода № 1/2020 діє з моменту підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML