Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук Windows 10
Очікувана вартість
198 100,00 UAH
UA-2019-09-24-001845-b bfb806f2d3944726a59955a9c1b0e203
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клубенко

+380413441561 voznuk.72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143181
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, пл. Рад, 1
Контактна особа: Наталія Клубенко
+380413441561
voznuk.72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Всі найменування мають бути сертифіковані в Україні.
Усі запропоновані товари повинні бути новими (не бути такими, що експлуатувалися), мати оригінальну упаковку і відповідне маркування.
Товар повинен бути упакований таким чином, щоб при транспортуванні та на період приймання Товару виключити псування або знищення його.
Якість Товару повинна підтверджуватися копією сертифікату якості/відповідності або копією паспорту, або копією іншого документу, що підтверджує якість та походження товару.
Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника.
Строк поставки товару – з 02 вересня по 16 вересня 2019 р.
Рік виготовлення товару – 2017 - 2019 р.р.
Товар повинен відповідати характеристикам, зазначеним нижче, бути новим.
Якість Товару підтверджується документом про якість Товару (та/або сертифікатом якості, сертифікатом відповідності, паспортом заводу виробника, та ін.) , який надається разом з товаром.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Ноутбук Windows 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт.Черняхів, Майдан рад,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  24 вересня 2019
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-08-000005 ● e6c45a19495b4261ae247f2b444a8cef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.10.2019
№ 52

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.10.2019 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-09-24-001845-b від 24.09.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 14:43:39

Про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ноутбук Windows 10» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-001845-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Під час аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником 03 липня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план за номером UA-P-2019-07-03-001100-b відповідно до якого, заплановано придбання товарів по предмету: ««Ноутбук Windows 10», очікуваною вартістю в сумі – 15 000,00 грн та 21.08.2019 року оприлюднено річний план за номером UA-P-2019-08-21-001211-c відповідно до якого, заплановано придбання товарів по предмету: «Ноутбук Windows 10» очікуваною вартістю в сумі – 198 100,00 грн.
Поряд з тим, 21.08.2019 року за номером UA-2019-08-21-000868-c та 03.07.2019 року UA-2019-07-03-000492-b Замовником проведено допорогові закупівлі, відповідно до яких Замовником укладені договори на придбання вказаного предмету закупівель.
Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Поясніть чому Вами без проведення процедур закупівель відкриті торги (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-001845-b) укладено договір на придбання вищевказаного предмету закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-28 09:37:31

Пояснення

23 жовтня 2019р. № 145





Відділ освіти Черняхівської районної державної адміністрації повідомляє, що 03 липня 2019 року на веб-порталі було оприлюднено річний план за номером UA-р-2019-07-03-001100-b, відповідно до якого заплановано придбання товарів по предмету » Ноутбук Windows 10» очікуваною вартістю -15000,00 гривень.
15 серпня 2019 року було укладено договір №175 на закупівлю «Ноутбук Windows 10» вартістю 15000,00гривень з ТОВ «КОМПАКОМ « код ЄДРПОУ -40484701, та проведені розрахунки за товари.
20серпня 2019 року рішенням сесії Черняхівської районної ради були виділені додаткові кошти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти « Нова Українська школа « на закупівлю комп»юторного обладнання в сумі 198100,00 гривень.
Відділ освіти Черняхівської райдержадміністрації не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі,що будуть виділені додаткові кошти на цільове призначення. Тому 21.08.2019 року було оприлюднено додаток до річного плану за номером UA-р-2019-08-21-001211-с на придбання товарів по предмету» Ноутбук Windows 10» очікуваною вартістю -198100,00 гривень.
Згідно роз’яснення Мінекомрозвитку України від 14.09.2016 року частиною першою статті 4 Закону України « Про публічні закупівлі « передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану,періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені.
Таким чином , враховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі виділення додаткових коштів можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами,встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України ( у разі,якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів ) такий предмет закупівлі у вищезгаданих випадках вважається новим предметом договору.
Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону,товарів,робіт,послуг вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується Бюджетним кодексом України так як Відділ освіти Черняхівської райдержадміністрації є розпорядником бюджетних коштів, без урахування здійснення закупівель за тим же предметом у поточному році, за яким укладені відповідні договори.



Голова тендерного комітету В.П.Вознюк

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-24 10:23:43

Пояснення

Пояснення держаудитслужби України

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
Переможець 197 400,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:48