Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-09-24-001209-b 45e6b13eb8b74276ad30da03039b238b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Осетрова

+380487760242 oospk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне підприємство "Одеська обласна станція переливання крові" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05480878
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., м. Одесса, Бісквітний провулок,2/3
Контактна особа: Тетяна Осетрова
+380487760242
oospk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Швидкозаморожувач плазми крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Бісквітний 2/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 13:03
Швидкозаморожувач плазми крові людини.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-24-001209-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 27 вересня 2019 13:21
Вимога на умови тендерної документації
24.09.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої — за кодом ДК 021:2015: 42510000-4 (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)(Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент))”. Міністерство економічного розвитку і торгівлі (Мін­економрозвитку) України наказом від 05.02.2019 р. № 159 затвердило націо­нальний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», який розроблений з метою впровадження системи найменувань, яку застосовують для обміну інформацією щодо медичних виробів. Класифікатор використовуватиметься для: впорядкування інформації щодо всіх видів медичних виробів; обміну даними між операторами ринку медичних виробів, регуляторними органами та закладами охорони здоров’я; ідентифікації інструментів, апаратів, приладів, пристроїв, матеріалів або інших виробів, що належать до медичних виробів; обміну інформацією стосовно медичних виробів, розміщених на ринку; придбання медичних виробів, у тому числі за рахунок коштів державного бюджету;управління ланцюгами поставок медичних виробів.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, ми виявили вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та дискримінують учасників закупівлі. Оскільки швидкозаморожувач плазми є медичним виробом, то запропонований товар повинен мати декларацію/сертифікат відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів (Затверджений Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013р.).Такі швидкозаморожувачі в Україні дозволені до застосування у виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “НВП “Хімек”.
Згідно опису такого обладнання у Класифікаторі медичних виробів НК 024:2019 № 61548: “Пристрій... складається з однієї або декількох полиць з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки.” Однак Швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. не обладнаний полицями, що підтверджується відповідною інструкцією, тобто він не відповідає вимогами НК 024:2019 № 61548 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ).
Таким чином, Замовник порушив вимоги ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, обмеживши умовами тендерної документації конкуренцію таким чином, що жоден з виробників, який пропонує медичний виріб, не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.Усунення вищевикладених порушень у тендерній документації дозволить розширити конкурецію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації шляхом приведення умов тендерної документації у відповідність з НК 024:2019“Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 08:55
Тендерну документацію затверджену належним чином від 24.09.2019р. сформовано та викладено у повній відповідності до положень ЗУ “Про публічні закупівлі” у чинній редакції. Умови, що застосовуються для визначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовано та викладено у повній відповідності до положень пункту третього частини другої статті 22 цього закону.
Номер вимоги: UA-2019-09-24-001209-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:28
Вимога
24.09.2019 року Замовник (Комунальне Некомерційне підприємство "Одеська обласна станція переливання крові" Одеської обласної ради) оголосив закупівлю “Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої — за кодом ДК 021:2015: 42510000-4 (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)(Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент))” Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-24-001209-b.
З протоколу засідання тендерного комітету від 18.10.19р. №15 вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “Ледум” відхилена, оскільки, на думку замовника, вона не відповідає вимогам тендерної документації. З висновками даного протоколу ми не погоджуємося, враховуючи наступне.

Пункт 1 висновку протоколу: “Учасник повинен надати: копію сертифікату відповідності або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію медичного виробу. Відповідний сертифікат у складі пропозиції ТОВ “Ледум” відсутній.”
Введення в обіг та/або в експлуатацію цих медичних виробів можливо лише за умови  відповідності  Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753( далі Технічний регламент щодо медичних виробів).
     Технічний регламент не містить вимог щодо оформлення та змісту декларації про  відповідність, тому надана  декларація про  відповідність № Д-00037:2018 від 15.08.2018 року не суперечить вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, а тому надання інформації про сертифікацію в процедурі закупівлі  не є обов’язковою.
Відповідно до Додатку 5 Технічного регламенту щодо медичних  виробів   для виробив, які відносяться до класу IIа передбачена  оцінка відповідності партії медичних виробів, згідно якого орган з оцінки відповідності залучається після введення в обіг медичних виробив.
Отже, підсумовуючи вищезазначене, декларація про  відповідність № Д-00037:2018 від 15.08.2018 року є документом, який підтверджує можливість введення обіг та/або в експлуатацію  та не суперечить законодавству у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності.   
Таким чином, підстави відхилення замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ледум” є упередженими та безпідставними.
Пункти 2,3 висновку протоколу: “Місткість та швидкість заморожування: не менше 48 контейнерів”.
Згідно п. Б.3.1.4 додатку Б (Форми першої і останньої сторінок медико-технічних вимог) до ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” у розділі “Мета і призначеність розробки” зазначають: основну мету розроблення і сподіваний медичний, технічний, економічний або соціальний ефект від використання медичного виробу; безпосередню функційну призначеність медичного виробу в лікувально-діагностічному процесі.
Так, п.7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації до швидкозаморожувача зазначена вимога: “Місткість: не менше 48 контейнерів”. Однак, враховуючи положення п. Б.3.1.4 додатку Б (Форми першої і останньої сторінок медико-технічних вимог) до ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” у розділі “Мета і призначеність розробки”, Замовнику слід керуватися не поняттям “Місткість”, а врахувати запропоновану пропозицію учасника ТОВ “Ледум” та замінити даний термін (вимогу) на “Продуктивність обладнання протягом встановленого на підприємстві робочого часу”, оскільки лише саме продуктивність медичного виробу має суттєве значення задля забезпечення медичного, технічного, економічного або соціального ефекту від використання медичного виробу, як того вимагає ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення”.
Таким чином, підстави відхилення замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ледум” є упередженими та безпідставними.
Пункт 4 висновку протоколу: “ Тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний”.
Вимога Замовника у тендерній документації щодо “типу виконання швидкозаморожувача: горизонтальний” не є взагалі вимогою з юридичної точки зору, оскільки дана вимога не підтверджується ані національним законодавством, ані міжнародними стандартами. Крім того, дана вимога не відображає головну ідею (призначення) процеса заморожування. При цьому запропонована пропозиція учасника ТОВ “Ледум” “тип розміщення контейнерів — горизонтальний” є важливою та суттєвою, оскільки таке розташування контейнерів забезпечує отримання плазми з високим рівнем фактора згортання, що дозволяє застосовувати цю плазму для переливання (трансфузії) в тіло людини. Більш того, згідно до п.1.3 РЕКОМЕНДАЦІЇ № R (86) 6 КОМІТЕТА МІНІСТРІВ ДЕРЖАВАМ-ЧЛЕНАМ ЩОДО КЕРІВНИХ ПРИНЦИПІВ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ, КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ СВІЖОЗАМОРОЖЕНОЇ ПЛАЗМИ (СЗП) та НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ) “...розподілення плазми тонким шаром (мішки укладаються пласко І НЕ МАЮТЬ БУТИ РОЗТАШОВАНІ ВЕРТИКАЛЬНО)”.
Таким чином, слід замість вимоги “тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний” врахувати пропозицію ”тип розміщення контейнерів: горизонтальний”, що було запропоновано учасником ТОВ “Ледум”.

Таким чином, підстави відхилення замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ледум” є упередженими та безпідставними.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 13:27
У звязку з тим, що у протоколі про відхилення подано розгорнутий опис причин відхилення, а подання вимоги від учасника закупівлі, що стосується прийняття рішення замовником не передбачено Законом України від 25.12.2015 №922-VIII" Про публічні закупівлі" вимога ТОВ “Ледум” залишається без розгляду
Номер вимоги: UA-2019-09-24-001209-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:49
Вимога на результати закупівлі
22.10.2019 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 16 засідання тендерного комітету, яким закріплено рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Лаблайн” та рішення про намір укласти договір з цим Учасником.
Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав:
Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації:

Відповідно до п.3 ч.I Додатку 3 Тендерної документації Замовником встановлені документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів), а саме: інформаційна довідка (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та копії договорів указаних у довідці.

Замовник здійснює закупівлю за кодом 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 (№ 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки). Тобто учасник повинен надати аналогічні договори або за кодом ДК 42510000-4, або на товари, які закуповуються - швидкозаморожувач плазми крові.
Однак Учасник ТОВ “Лаблайн”, який надав зазначені нижче копії договорів не є аналогічними, враховуючи наступне:

1. Договір поставки №1 від 07.04.17р. з додатком до нього — специфікацією. Зі змісту даних документів вбачається, що предметом поставки було медичне обладнання, однак даний договір не містить взагалі ані коду ДК, ані товари, які закуповуються - швидкозаморожувач плазми крові. Таким чином, договір поставки №1 від 07.04.17р. з додатком до нього — специфікацією НЕ Є АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ. Більш того, специфікація до даного договору поставки взагалі не можна брати до уваги, оскільки вона не містить ані дати, ані номеру, не зазначено в ній взагалі до якого договору поставки вона є додатком. Як висновок, дана специфікація не має взагалі юридичного зв'язку саме з Договором поставки №1 від 07.04.17р.
2. Договір поставки №406 від 19.06.18р. з додатком до нього — специфікацією №1. Предметом поставки по даному договору є товар за кодом ДК 021:2015: 42930000-4 центрифуга лабораторна. Даний факт свідчить про те, що даний договір не є аналогічним, оскільки Замовник здійснює закупівлю саме за кодом ДК 42510000-4.

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.


Відповідно до п. 5 Додатку 2 “Загальні вимоги” Тендерної документації “Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися інженерами, сертифікованими виробником. На підтвердження Учасник повинен надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу, виданого виробником та оригінал гарантійного листа.” Однак всупереч даній вимозі Учасник ТОВ “Лаблайн” надав Замовнику сертифікат про навчання від виробника KW Apparecchi Scientifici (виданий ТОВ “Хімек”), однак відповідного гарантійного листа ТОВ “Хімек” на сервісне обслуговування товару не надано взагалі.
Більш того, з наданого гарантійного листа від 09.10.19р. № 191009 учасника ТОВ “Лаблайн” вбачається, що даний учасник гарантує, що запропонований товар виготовлений не раніше 2018 року, однак дана обставина не підтверджується іншими наданими документами, оскільки надані учасником гарантійний лист ТОВ “Хімек” від 08.10.19р. №1-гл, гарантійний лист виробника KW Apparecchi Scientifici від 20.03.19р. стосується виключно обладнання, яке виготовлене не раніше 2019 року.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.


Відповідно до затвердженої Замовником Тендерної документації 24.09.2019 року Замовник оголосив закупівлю Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки).
Згідно опису такого обладнання у Класифікаторі медичних виробів НК 024:2019 № 61548: “Пристрій... складається з однієї або декількох ПОЛИЦЬ з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки.” Однак Швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L., який запропонував учасник ТОВ “Лаблайн” не обладнаний полицями, що підтверджується відповідною інструкцією, тобто він не відповідає вимогами НК 024:2019 № 61548 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ), а тому не відповідає й предмету вищезгаданої закупівлі (UA-2019-09-24-001209-b ).
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація та підстави для відхилення містить й тендерна пропозиція учасника ТОВ “Гемомед”.

Враховуючи вищезазначене, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” вимагаємо скасувати рішення замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Лаблайн” (ПРОТОКОЛ № 16 від 22.10.2019 засідання тендерного комітету) по закупівлі UA-2019-09-24-001209-b та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Лаблайн”.
У разі продовження порушення законодавства України залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження — Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 13:15
Подання вимоги, що стосується прийняття рішення замовника про визначення переможця
не передбачено Законом України від 25.12.2015 №922-VIII "Про публічні закупівлі".
Замовник у своїх рішеннях керується виключно положеннями чинного законодавства
України. Вимога ТОВ “Ледум” залишається без розгляду.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-24-001209-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:35
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА на дискримінуючі та обмежуючі вимоги тендерної документації 24.09.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)”. Ознайомившись з вимогами тендерної документації ми виявили вимоги, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників закупівлі, що полягає у наступному. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України наказом від 05.02.2019 р. № 159 затвердило націо­нальний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», який розроблений з метою впровадження системи найменувань, яку застосовують для обміну інформацією щодо медичних виробів. Класифікатор використовуватиметься для: впорядкування інформації щодо всіх видів медичних виробів; обміну даними між операторами ринку медичних виробів, регуляторними органами та закладами охорони здоров’я; ідентифікації інструментів, апаратів, приладів, пристроїв, матеріалів або інших виробів, що належать до медичних виробів; обміну інформацією стосовно медичних виробів, розміщених на ринку; придбання медичних виробів, у тому числі за рахунок коштів державного бюджету; управління ланцюгами поставок медичних виробів. Згідно опису такого обладнання у Класифікаторі медичних виробів НК 024:2019 № 61548: “Пристрій... складається з однієї або декількох полиць з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки.” Однак Швидкозаморожувач плазми крові виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. (швидкозаморожувачі горизонтального типу виконання), який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “НВП “Хімек”, не обладнаний полицями, що підтверджується відповідною інструкцією, тобто він не відповідає вимогами НК 024:2019 № 61548 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ). Незважаючи на те, що до швидкозаморожувача плазми крові (№ 61548) встановлені обов'язкові вимоги, які передбачені НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України наказом від 05.02.2019 р. № 159, Замовник за власної ініциативи додатково в Тендерній документації передбачив вимоги, які обмежеють та дискримінують учасників закупівлі, а саме: Вимога до швидкозаморожувача: “Тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний” (п.7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації). Звертаємо Вашу увагу, що швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. не відповідає РЕКОМЕНДАЦІЇ № R (86) 6 КОМІТЕТА МІНІСТРІВ ДЕРЖАВАМ-ЧЛЕНАМ ЩОДО КЕРІВНИХ ПРИНЦИПІВ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ, КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ СВІЖОЗАМОРОЖЕНОЇ ПЛАЗМИ (СЗП) (Затверджено Комітетом Міністрів 13 березня 1986 року на 394-му засіданні Депутатів Міністрів), оскільки швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. горизонтального типу виконання, який заморожує контейнери вертикально (Підтверджується доданою інструкцією). Згідно вищезазначеної п. 1.3 Рекомендації: “... розподілення плазми тонким шаром (мішки укладаються пласко І НЕ МАЮТЬ БУТИ РОЗТАШОВАНІ ВЕРТИКАЛЬНО)”. Більш того, вимога Замовника у тендерній документації щодо типу виконання швидкозаморожувача: горизонтальний, не відображає головну ідею (призначення) процеса заморожування. А саме: тип розміщення контейнерів — горизонтальний, оскільки таке розташування контейнерів забезпечує отримання плазми з високим рівнем фактора згортання, що дозволяє застосовувати цю плазму для переливання (трансфузії) в тіло людини. Враховуючи положення РЕКОМЕНДАЦІЇ № R (86) 6 КОМІТЕТА МІНІСТРІВ ДЕРЖАВАМ-ЧЛЕНАМ ЩОДО КЕРІВНИХ ПРИНЦИПІВ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ, КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ СВІЖОЗАМОРОЖЕНОЇ ПЛАЗМИ (СЗП) та НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ), слід замінити вимогу “тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний” на вимогу ”тип розміщення контейнерів: горизонтальний”. Вимога до швидкозаморожувача: “Місткість: не менше 48 контейнерів” (п.7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації) . Згідно п. Б.3.1.4 додатку Б (Форми першої і останньої сторінок медико-технічних вимог) до ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” у розділі “Мета і призначеність розробки” зазначають: основну мету розроблення і сподіваний медичний, технічний, економічний або соціальний ефект від використання медичного виробу; безпосередню функційну призначеність медичного виробу в лікувально-діагностічному процесі. Так, п.7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації до швидкозаморожувача зазначена вимога: “Місткість: не менше 48 контейнерів”. Однак, враховуючи положення п. Б.3.1.4 додатку Б (Форми першої і останньої сторінок медико-технічних вимог) до ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” у розділі “Мета і призначеність розробки”, Замовнику слід керуватися не поняттям “Місткість”, а замінити даний термін (вимогу) на “Продуктивність обладнання протягом встановленого на підприємстві робочого часу”, оскільки лише саме продуктивність медичного виробу має суттєве значення задля забезпечення медичного, технічного, економічного або соціального ефекту від використання медичного виробу. Таким чином, Замовник порушив вимоги ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, встановивши вимоги тендерної документації, які обмежеють та дискримінують учасників закупівлі. Більш того, Замовник обмежив вищезгаданими умовами тендерної документації конкуренцію таким чином, що жоден з виробників, який пропонує медичний виріб, не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.Усунення вищевикладених порушень у тендерній документації дозволить розширити конкурецію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”: За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 5, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу: ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)” (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-24-001209-b ). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-09-24-001209-b . 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: 1) У пункті 7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації вимогу “Тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний” замінити на вимогу ”Тип розміщення контейнерів: горизонтальний”. 2) У пункті 7 “Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації до швидкозаморожувача вимогу “Місткість: не менше 48 контейнерів” замінити на “Продуктивність обладнання протягом встановленого на підприємстві робочого часу”. Додатки: 1.Платіжне доручення; 2.Технічна частина швидкозаморожувача (горизонтального типу виконання) виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. 3.Технічна частина моделі Plasmafrost (медичний виріб, що пропонує ТОВ “Ледум”). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 04.10.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.10.2019 № 14435.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 11:28
Номер скарги: UA-2019-09-24-001209-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 30 жовтня 2019 14:34
Скарга на результати закупівлі
СКАРГА на незаконне визначення переможця 24.09.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)”. 22.10.2019 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 16 засідання тендерного комітету, яким закріплено рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Лаблайн” та рішення про намір укласти договір з цим Учасником. Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав: Згідно п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації: Відповідно до п.3 ч.I Додатку 3 Тендерної документації Замовником встановлені документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів), а саме: інформаційна довідка (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та копії договорів указаних у довідці. Замовник здійснює закупівлю за кодом 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 (№ 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки). Тобто учасник повинен надати аналогічні договори або за кодом ДК 42510000-4, або на товари, які закуповуються - швидкозаморожувач плазми крові. Учасник ТОВ “Лаблайн” надав зазначені нижче копії договорів. Але дані договори не є аналогічними, враховуючи наступне: 1. Договір поставки №1 від 07.04.17р. з додатком до нього у вигляді специфікації. Зі змісту даних документів вбачається, що предметом поставки було медичне обладнання, однак даний договір не містить взагалі ані коду ДК, ані товари, які закуповуються - швидкозаморожувач плазми крові. Таким чином, договір поставки №1 від 07.04.17р. з додатком до нього у вигляді специфікації НЕ Є АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ. Більш того, специфікацію до даного договору поставки взагалі не можна брати до уваги, оскільки вона не містить ані дати, ані номеру. Крім того, не зазначено в ній до якого договору поставки вона є додатком. Як висновок, дана специфікація не має взагалі юридичного зв'язку саме з Договором поставки №1 від 07.04.17р. 2. Договір поставки №406 від 19.06.18р. з додатком до нього — специфікацією №1. Предметом поставки по даному договору є товар за кодом ДК 021:2015: 42930000-4 центрифуга лабораторна. Даний факт свідчить про те, що даний договір не є аналогічним, оскільки Замовник здійснює закупівлю саме за кодом ДК 42510000-4. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Відповідно до п. 5 Додатку 2 “Загальні вимоги” Тендерної документації “Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися інженерами, сертифікованими виробником. На підтвердження Учасник повинен надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу, виданого виробником та оригінал гарантійного листа.” Однак всупереч даній вимозі Учасник ТОВ “Лаблайн” надав Замовнику сертифікат про навчання від виробника KW Apparecchi Scientifici (виданий ТОВ “Хімек”), однак відповідного гарантійного листа ТОВ “Хімек” на сервісне обслуговування товару не надано взагалі. Більш того, з наданого гарантійного листа від 09.10.19р. № 191009 учасника ТОВ “Лаблайн” вбачається, що даний учасник гарантує, що запропонований товар виготовлений не раніше 2018 року, однак дана обставина не підтверджується іншими наданими документами, оскільки надані учасником гарантійний лист ТОВ “Хімек” від 08.10.19р. №1-гл, гарантійний лист виробника KW Apparecchi Scientifici від 20.03.19р. стосуються виключно обладнання, яке виготовлене не раніше 2019 року. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Відповідно до затвердженої Замовником Тендерної документації 24.09.2019 року Замовник оголосив закупівлю Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки). Згідно опису такого обладнання у Класифікаторі медичних виробів НК 024:2019 № 61548: “Пристрій... складається з однієї або декількох ПОЛИЦЬ з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки.” Однак Швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L., який запропонував учасник ТОВ “Лаблайн” не обладнаний полицями, що підтверджується відповідною інструкцією, тобто він не відповідає вимогами НК 024:2019 № 61548 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ), а тому не відповідає й предмету вищезгаданої закупівлі (UA-2019-09-24-001209-b ). Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Лаблайн” не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підстав п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”: За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 18, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу: ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Швидкозаморожувач плазми крові (або еквівалент) (код 42510000-4 «Теплообмінники та кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» згідно ДК 021-2015 ) (КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки)” (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-24-001209-b ). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-09-24-001209-b . 3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ “Лаблайн” (ПРОТОКОЛ № 16 від 22.10.2019р. засідання тендерного комітету) по закупівлі UA-2019-09-24-001209-b та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Лаблайн”. Додатки: 1.Платіжне доручення. 2.Копія ПРОТОКОЛУ № 16 від 22.10.2019р. 3.Копія Договору поставки №1 від 07.04.17р. зі специфікацією без дати та номеру. 4.Копія Договору поставки №406 від 19.06.18р. зі специфікацією №1. 5.Копія сертифікату про навчання від виробника KW Apparecchi Scientifici (виданий ТОВ “Хімек”). 6.Копія гарантійного листа від 09.10.19р. № 191009 учасника ТОВ “Лаблайн”. 7.Копії гарантійного листа ТОВ “Хімек” від 08.10.19р. №1-гл, гарантійного листа виробника KW Apparecchi Scientifici від 20.03.19р. 8.Копія інструкції Швидкозаморожувача плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2019 22:16
рішення від 04.11.2019 № 15884 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 22:16
рішення від 15.11.2019 № 16755.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 23:15

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 16:35
Скарга.pdf
04 жовтня 2019 16:35
Техн част KW (3 частина).pdf
04 жовтня 2019 16:35
Технічна част KW (2част).pdf
04 жовтня 2019 16:35
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 14:34
Скарга.pdf
30 жовтня 2019 14:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2019 12:59
Розяснення на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 23:15
рішення від 15.11.2019 № 16755.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 1 391 000,00
UAH з ПДВ
1 391 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лаблайн" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
1 469 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 13:17
Довідки переможець.pdf
10 жовтня 2019 12:20
тех частина.pdf
10 жовтня 2019 12:20
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 12:09
IMG_0001 мтв.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Аналогічні договора.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Доставка товара.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Листи, довідки.pdf
10 жовтня 2019 12:09
по тех части.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Повнов під.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Проп.pdf
10 жовтня 2019 12:09
Рах.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "Лаблайн"

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 1 391 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:54
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
Переможець 1 469 966,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
1 469 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 08:29
Договор.pdf укладений
25 листопада 2019 08:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 469 966,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 166,00 UAH)