Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання(Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету.)
Очікувана вартість
5 123,50 UAH
UA-2019-09-24-001100-b 534aa6a6773e405fa40d21c99640e878
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання



Згідно договору. Вид предмета закупівлі- послуги. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після завершення робіт на протязі 20 банківських днів з моменту завершення робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Плівка рентгенівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла , вул.Софіївська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі- послуги. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після завершення робіт на протязі 20 банківських днів з моменту завершення робіт. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:33
Рішення № 290.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сомик Ігор Іванович
#2430200219
Переможець 5 123,50
UAH
24 вересня 2019 12:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:36
Договір ст.1.pdf укладений
24 вересня 2019 12:35
договір ст.2.pdf укладений
24 вересня 2019 12:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Плівка рентгенівська 10 упаковка 512,35
UAH