Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - « 39520000-3 Готові текстильні вироби» Придбання наметів (УСБ-56)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-09-24-001033-b 46c4838343e64f61bba8bb0c908369cc
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380961200288 tenderdfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380961200288
tenderdfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
ДК 021:2015 - « 39520000-3 Готові текстильні вироби» Придбання наметів (УСБ-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, м Бахмут, по місту Маріуполю та по місту Бахмуту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У випадку затримки бюджетного фінансування коштів та зупинення проведення платежів органами Державної казначейської служби України згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 03.08.2011 №845, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, або відновлення проведення платежів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:53
ТД намет зі змінами.docx
29 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:53
ТД намет зі змінами.docx
24 вересня 2019 12:10
ТД намет.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 вересня 2019 16:44
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:04
Доброго дня, шановний замовник. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендернї документації передбачено, що учаник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва. Зазначені обладання та матеріально-технічну базу для виробництва може мати лише учасник-виробник продукції. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує потенційне коло учасників. Нагадуємо, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти зазначений пункт в наступній редакції: «надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва, в разі якщо учасник є виробником продукції». 2. Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, вивчили умови тендерної документації та хочемо зазначити, що дана тендерна докуменація містить дискримінаційні умови. Відповідно до Додатку 3 учасникам для підтвердження кваліфікаційного критерію має бути наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно у складі пропозиції надати відомості про виконання аналогічного договору, формою встановленою замовником. Даною формою, а саме колонка 7 таблиці, необхідно зазначити наступну інформацію - номер оголошення закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. У нас, як потенційного учасника, є значний досвід в поставці аналогічних товарів, але вимога даної інфрмації є дискримінаційною вимогою та протизаконною, що обмежує взяття часті у даному тендері. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити обов’язковість надання даної інформації. 3. Просимо надати роз’яснення стосовно кількості аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікайним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, лише одного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! п.1 Дякуємо за зауваження. п. 2 В Додатку №3 тендерної документації зазначено, якщо у разі відсутності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає лист-пояснення у довільній формі. п.3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник достатньо одного аналогічного договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-24-001033-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗІВБУД", Код ЄДРПОУ:42588867
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:17
Дискримінаційні умови
Доброго дня, шановний замовник.
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендернї документації передбачено, що учаник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва. Зазначені обладання та матеріально-технічну базу для виробництва може мати лише учасник-виробник продукції. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує потенційне коло учасників. Нагадуємо, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти зазначений пункт в наступній редакції: «надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва, в разі якщо учасник є виробником продукції».
2. Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, вивчили умови тендерної документації та хочемо зазначити, що дана тендерна докуменація містить дискримінаційні умови. Відповідно до Додатку 3 учасникам для підтвердження кваліфікаційного критерію має бути наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно у складі пропозиції надати відомості про виконання аналогічного договору, формою встановленою замовником. Даною формою, а саме колонка 7 таблиці, необхідно зазначити наступну інформацію - номер оголошення закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. У нас, як потенційного учасника, є значний досвід в поставці аналогічних товарів, але вимога даної інфрмації є дискримінаційною вимогою та протизаконною, що обмежує взяття часті у даному тендері. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити обов’язковість надання даної інформації.
3. Просимо надати роз’яснення стосовно кількості аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікайним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, лише одного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 16:09
Доброго дня! п.1 Дякуємо за зауваження. п. 2 В Додатку №3 тендерної документації зазначено, якщо у разі відсутності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає лист-пояснення у довільній формі. п.3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник достатньо одного аналогічного договору.
Номер вимоги: UA-2019-09-24-001033-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІВЕРТЕКС", Код ЄДРПОУ:39076229
Дата подання: 10 грудня 2019 10:40
Вимога
Учасник ФОП Шкабара О.П. пропонує поставити старі намети 1991 року виробництва, що не відповідає вимогам тендерної документації.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-09-24-001033-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Шкабара Олег Павлович, Код ЄДРПОУ:2875418371
Дата подання: 11 грудня 2019 13:13
Відповідність товару тендерній документації
У додатку 7 тендерної документіції (Технічне завдання) немає вимоги щодо року виробництва.
Є вимога: “Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку”.
ФОП Шкабара О.П. у повній відповідності з вимогами ТД запропонував новий товар, такий, що не був у вжитку.
Натомість, на нашу думку, є суттеві зауваження щодо документів ТОВ Сівертекс.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 10:38
Вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шкабара Олег Павлович 1 261 000,00
UAH з ПДВ
1 039 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 1 299 987,00
UAH з ПДВ
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛКТ 2016" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 16:32
Проект договору.PDF
07 грудня 2019 16:32
Договір поставки.PDF
07 грудня 2019 16:32
Паспорт Шкабара.pdf
07 грудня 2019 16:32
Технічне завдання.PDF
07 грудня 2019 16:32
Копия витягу Шкабара.PDF
07 грудня 2019 16:32
Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2019 16:32
Гарантія поставки.PDF
07 грудня 2019 16:32
Виписка ФОП ШКАБАРА.pdf
07 грудня 2019 16:32
Погодження договір.PDF
07 грудня 2019 16:32
Фото.pdf
07 грудня 2019 16:32
Код Шкабара.pdf

Публічні документи

Публічні документи

05 грудня 2019 13:33
Електронний підпис
05 грудня 2019 13:30
Повноваження.pdf
05 грудня 2019 13:30
Дод 8 Гарантійний лист .pdf
05 грудня 2019 13:30
Дод 5 Згода договір .pdf
05 грудня 2019 13:30
Дод 4 ст. 17.pdf
05 грудня 2019 13:30
Довідка санкції.pdf
05 грудня 2019 13:30
Довідка ліцензування.pdf
05 грудня 2019 13:30
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:23
Повноваження.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Документ_ЄДР_1005740895.zip
10 жовтня 2019 16:23
Дод 8 Гарантійний лист .pdf
10 жовтня 2019 16:23
Дод 5 Згода договір .pdf
10 жовтня 2019 16:23
Дод 4 ст. 17.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Довідка санкції.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Довідка ліцензування.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Statut.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Protok+nakaz.pdf
10 жовтня 2019 16:23
EDR+PDV.pdf
10 жовтня 2019 16:23
Bank.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шкабара Олег Павлович

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

ТОВ "ЛКТ 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шкабара Олег Павлович
#2875418371
Очікує рішення 1 039 990,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:06

Документи

17 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
17 грудня 2019 19:31
ПРО 364.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 23:18
Коментар щодо відміни: замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
27 грудня 2019 23:18
Електронний підпис
27 грудня 2019 23:18
376.pdf