Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт відмостки будівлі пансіонату Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці за адресою: м.Суми, вул. Ковпака, 20"
Очікувана вартість
11 323,00 UAH
UA-2019-09-24-000945-b b62b67eea3044ed6a23ccda2b0ac033e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт відмостки будівлі пансіонату Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, 20». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту. Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

24 вересня 2019 11:54
Електронний цифровий підпис
24 вересня 2019 11:53
Додаток до Дог. 126.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 11 323,00
UAH
24 вересня 2019 11:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 11:59
Договір 126 технагляд.pdf укладений
24 вересня 2019 11:58
sign.p7s зміни до договору
25 листопада 2019 11:58
Додаткова угода до Дог.126.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі 1,5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), що складає 11323 грн. 00 коп. (одинадцять тисяч триста двадцять три гривні 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.» 2. Пункт 6.1 Договору викласти у наступній редакції: «6.1. Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 включно, а в частині розрахунків до повного їх виконання.».
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку