Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули (пелети) з деревини
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000863-b 08316d7489b747d98dccc5a5656a7593
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булаєнко Віталій

(0432) 61-29-20 bulik81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081242
Вебсайт: http://www.vtranspribor.com.ua
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1
Контактна особа: Булаєнко Віталій
(0432) 61-29-20
bulik81@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:15
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 т
Паливні гранули (пелети) з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Термін оплати: протягом 30 ( тридцяти ) банківських днів з моменту отримання Товару Покупцем, при умові прийняття товару за кількістю і якістю, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання відносно підстав проведення (дублюваннтя) торгів . До уваги осіб Держаудитслужби відповідальних за проведення моніторингу.
Дата подання: 24 вересня 2019 21:49
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:57
«Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» було повторно оголошено процедуру закупівлі UA 2019-09-24-000863-b. «Паливні гранули (пелети) з деревини ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина» . Проте, згідно оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-23-000450-a замовником були проведені аналогічні торги. В результаті неправомірного визначення переможця одним із учасників було направлено скаргу до органу оскарження на дії тендерного комітету. Згідно з інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу скарга прийнята до розгляду, отже у зазначеній процедурі закупівлі будь-які зміни та підписання договору про закупівлю призупинено. До уваги осіб Держаудитслужби відповідальних за проведення моніторингу. Просимо розпочати процедуру проведення моніторнигу підстав оголошення (дублювання) процедури закупівлі UA-2019-09-24-000863-b, до прийнятті рішення уповноваженого органу оскарження по процедурі UA-2.019-07-23-000450-а. Винних притягнути до відповідальності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Філією «Вінницятрансприлад» АТ «Українська залізниця» було оголошено нову процедуру закупівлі UA 2019-09-24-000863-b «Паливні гранули (пелети) з деревини ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина», а не дублювання раніше оголошеної процедури закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a.
Проте, щодо процедури закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, що проводилась замовником раніше, повідомляємо наступне.
Згідно скарги одного із учасників даної процедури закупівлі, а саме: ТОВ «АЛЬТ ТОП», дії замовника щодо визначення переможця, були визначені як неправомірні. Дана скарга, згідно з інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу була прийнята до розгляду, отже у зазначеній процедурі закупівлі будь-які зміни та підписання договору про закупівлю призупинено.
Враховуючи, що ТОВ «АЛЬТ ТОП», не одноразово приймало участь та було визначене переможцем в аналогічних процедурах закупівель, проведених шляхом «відкритих торгів», для участі у закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, свідомо не надало всіх необхідних документів, що були передбаченні тендерною документацією замовника. А беручи до уваги той факт, що ТОВ «АЛЬТ ТОП», приймаючи участь в аукціоні по даній закупівлі, заздалегідь розуміючи про свою дискваліфікацію, зменшувало початкову ціну комерційної пропозиції - виникає підозра у існуванні ризику змови з іншими учасниками, що зацікавлені у скасуванні даного рішення.
Поряд з цим, просимо осіб Держаудитслужби відповідальних за проведення моніторингу закупівель та представників інших Уповноважених органів, при розгляді скарг, запитів та інших запитань щодо закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, дану інформацію взяти до відома .
На підставі вище зазначеного, для уникнення зриву опалювального сезону та забезпечення своєчасного його початку, філією «Вінницятрансприлад» було прийнято рішення щодо оголошення нової процедури закупівлі.
Просимо привести тендерну документацію в частині технічних вимог у відповідність.
Дата подання: 27 вересня 2019 12:12
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 08:39
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до документації і постачальника Вимоги до товару що наведені в таблиці 1: - Розмір: діаметр – 6-8 мм. - насипна щільність гранул - не менше 570 кг/м3 - Загальна вологість < 7,5 %. - Зольність < 0,7 %. - Вміст загальної сірки – не більше 0,05% - Мінімальна нижча теплота згоряння (на робочий стан) – не менше 4150 ккал/кг. Усі інші величини параметрів паливних гранул (пелет) із деревини повинні виключно відповідати вимогам Європейського стандарту EN ISO 17225-2 , а саме відповідати класу А1. Звертаємо Вашу увагу що відповідно до національних стандартів України на паливні гранули та брикети з деревинної сировини розроблено та введено в дію ДСТУ 8358:2015 Технічні умови які встановлюють граничні показники до технічних та якісних показників паливних гранул. Зазначені замовником технічні характеристики що вказані в таблицях пункту 1 додатку 1 Документації " мають ексклюзивні технічні характеристики (зольність, вологість) для пеллет, що не відповідають чинному стандарту, який встановлює якісні, технологічні та фізико- механічні показниками товару, що є предметом закупівлі, а також показники, що характеризують безпечність – відповідно ДСТУ. Отже, зазначені Замовником показники не повинні бути більшими або меншими, ніж визначено відповідним ДСТУ 8358:2015 який, а це: волога - не більше 10%; зольність - не більше 1,0%; . діаметр 4-24 мм., довжина 3-49 мм., Просимо привести тендерну документацію в частині технічних вимог у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо характеристик та якості товару у додатку 1 Тендерної документації встановлені відповідно до потреб Замовника для забезпечення найраціональніших та найпродуктивніших режимів роботи, а також згідно експлуатаційних вимог відповідного котлового обладнання.
Згідно ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником чітко визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі виходячи з експлуатаційних характеристик обладнання, що використовується.
сертификат
Дата подання: 27 вересня 2019 13:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 08:40
Принимаются ли сертификаты на качество пеллет выданные «УЦМСЭ» УкрЭнергоСерт «(Украина, г. Киев) (http://ukrenergosert.com.ua/about/ ), который является уполномоченным органом сертификации в ТЭК Украины согласно решению заседания президиума Всеукраинского Энергетического Комитета от 08.11.2004 г или сетификат исключительно нужно получать в Державний НВЦ стандартизації, метрології та сертифікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо підтвердження відповідності товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі чітко визначено Тендерною документацією. Слід також зазначити, що УкрЕнергоСерт не є акредитованою (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) випробувальною лабораторією.
Поясніть вашу вимогу, в чому різниця поставки 20тон та 15тон.
Дата подання: 28 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 08:42
Ви вимагаєте поставку 1 партія – на протязі 10 днів з моменту підписання договору – 20 т. Наступні партії товару – повинні постачатись щотижнево, у обсязі, що не перевищує 15 т., згідно письмової заявки Замовни-ка. Поясніть чому наступні партії поставки не можуть бути 20 тонн??? Це перевага для місцевих підприємців?
Відповідь: Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Українська залізниця» вважає, що відсутні будь-які переваги для місцевих підприємців, оскільки вимоги, які зазначені у тендерній документації стосуються абсолютно всіх учасників даної закупівлі. Також наголошуємо, що постачання першої партії Товару у кількості 20т. протягом 10 днів з моменту підписання Договору, а наступні щотижнево у кількості 15т. згідно письмової заявки Замовника так визначено в тендерній документації у зв’язку з специфікою та можливістю зберігання Товару на складах Замовника
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-31-000021 ● 0d2ab5f891d54850b91cdba02a5cacc8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.10.2019 №60
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.10.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-09-24-000863-b 24.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-01 14:46:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кобальт енерджі» перевищував 5 робочих днів, а саме тривав з 10.10.2019 по 21.10.2019?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-05 14:22:19

Надання відповіді на запит

Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b). На підставі проведеного електроного аукціону преможцем відкритих торгів, електроною системою закупівель Prozorro, було визначено ТОВ «Кобальт енерджі». Але при розгляді тендерної пропозиції яку надало ТОВ «Кобальт енерджі», тендерним комітетом філії були виявлені факти невідповідності документів, наданих учасником, вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник був змушений розглядати та оцінювати тендерну пропозицію наступного учасника і у разі її невідповідності, перейти вже до розгляду наступної пропозиції, що й сталося у даному випадку. Беручи до уваги, що на період з 10.10.2019 по 21.10.2019 р., припадало 5-ть робочіх та 5-ть вихідних днів, враховуючи значний обсяг документів, наданих учасниками та важливість даної закупівлі для своєчасного розпочатку опалювального сезону, рішення про переможця було розміщенно, в електроній системі закупівель Prozorro, на 6-ий робочий день після визначення переможця електроною системою закупівель. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 16:53:21

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними ?
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 14:42:51

запит Держаудитслужби України

Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) із таких питань:
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
Відповідь: п. 4 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
Відповідь: п. 4.2 «Загальні положення» - застосування заходів із захисту довкілля передбачено вимогами до параметрів паливних гранул (пеллет) згідно технічних вимог (п.1 додаток 1 до Тендерної документації).
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
Відповідь: відсутність даної підстави ще раз підтверджує досвід виконання аналогічних договорів учасником, а можливе відхилення тендерних пропозицій учасників, у разі наявності попередніх договорів, лише із замовником, виконання умов яких було порушено в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару, забезпечить безперебійне постачання палива (пеллет) та стабільного проходження опалювального сезону філії.
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідь: Статут підприємства – установчий документ і вимоги щодо надання його копії, у складі тендерної пропозиції, не суперечить чиному законодавству.
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Відповідь: інформація про джерело фінансування закупівлі, зазначається у річному плані закупівель, при його формувані в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при здійсненні моніторенгу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b), повідомляє наступне. Дана процедура закупівлі, враховуючи, що порушення зазначенні у висновку не матимуть негативного впливу для бюджету та не принесуть фінансових збитків для підприємства, на підставі заключеного договору з переможцем за №СН/123/Ю1 від 01.11.2019 року, була завершена, як наслідок усунути дані порушення неможливо. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.

2019-11-22 13:10:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" 1 201 200,00
UAH з ПДВ
1 104 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТ ТОП" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 1 247 400,00
UAH з ПДВ
1 138 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАіВА 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 138 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

09 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:10
3 Статут.pdf
09 жовтня 2019 15:10
12 Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2019 15:10
17 Довідки.pdf
09 жовтня 2019 15:10
5 витяг з ЭДР.pdf
09 жовтня 2019 15:10
4 Рішення №1.pdf
09 жовтня 2019 15:10
1 Паспорт, код.pdf
09 жовтня 2019 15:10
14 Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 15:10
2 Виписка з ЄДР.pdf
09 жовтня 2019 15:10
10 Опис.pdf
09 жовтня 2019 15:10
18 Довідки 2.pdf
09 жовтня 2019 15:10
8 Протокол.pdf
09 жовтня 2019 15:10
9 Протокол 01.pdf
09 жовтня 2019 15:10
7 Свідоцтво.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:32
Ціна.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Уповноважена особа.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Статут.PDF
09 жовтня 2019 13:32
ст. 17.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Санкції.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Протокол_випробуван_.PDF
09 жовтня 2019 13:32
протокол 6.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Проект договору.PDF
09 жовтня 2019 13:32
ОРЕНДА_РУБ_МАШ.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Оренда_обладнаня1.PDF
09 жовтня 2019 13:32
ОРЕНДА_АВТО_ДАФ.pdf
09 жовтня 2019 13:32
ОР_НАВАНТАЖ.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Опис.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Наказ_директор 1.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Наказ призначення2.PDF
09 жовтня 2019 13:32
МТБ.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Ліцензенування.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Захсит довкілля.PDF
09 жовтня 2019 13:32
загальні відомості.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Додаток 1.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Договір СЗРУ.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Договір АРБ ЛТД.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Довiдка_персонал.PDF
09 жовтня 2019 13:32
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:44
Електронний підпис
22 жовтня 2019 12:31
Копія Статуту
22 жовтня 2019 12:31
ДФС 21.10.2019
22 жовтня 2019 12:31
Довідки ст 17
22 жовтня 2019 12:31
Довідки МВС 14.10
22 жовтня 2019 12:31
1 пропозиція аукціон
09 жовтня 2019 13:25
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:23
24 довідка ст 16.pdf
09 жовтня 2019 13:23
22 аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2019 13:23
21 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 13:23
20 Витяг 03.07.pdf
09 жовтня 2019 13:23
17 Висновок_СЕС.pdf
09 жовтня 2019 13:23
19 ТУ_гранула.pdf
09 жовтня 2019 13:23
16 Статут.pdf
09 жовтня 2019 13:23
15 проект договору.pdf
09 жовтня 2019 13:23
14 гарантійний ст 17.pdf
09 жовтня 2019 13:23
13 Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 13:23
12 довідка МТЗ.pdf
09 жовтня 2019 13:23
11 Виписка.pdf
09 жовтня 2019 13:23
10 гарантійний ст 17.pdf
09 жовтня 2019 13:23
9 субпідряд.pdf
09 жовтня 2019 13:23
8 захист довкілля.pdf
09 жовтня 2019 13:23
7 істотні умови.pdf
09 жовтня 2019 13:23
6 ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 13:23
5 обробка даних.pdf
09 жовтня 2019 13:23
4 працівники.pdf
09 жовтня 2019 13:23
3 повноваження особи.pdf
09 жовтня 2019 13:23
2 тех вимоги.pdf
09 жовтня 2019 13:23
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ"

ТОВ "АЛЬТ ТОП"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ ДАіВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ"
#42780491
Відхилено 1 104 444,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:30
ТОВ "АЛЬТ ТОП"
#41577215
Відхилено 1 138 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:32
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Переможець 1 138 104,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
1 138 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 08:13
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 09:32
2019.11.01 СКАН Договір Пелети.doc укладений
04 листопада 2019 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 138 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 189 684,00 UAH)