Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081242 |
Вебсайт: | http://www.vtranspribor.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1 |
Контактна особа: |
Булаєнко Віталій (0432) 61-29-20 bulik81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 11:15 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Термін оплати: протягом 30 ( тридцяти ) банківських днів з моменту отримання Товару Покупцем, при умові прийняття товару за кількістю і якістю, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 08:52 |
2019.09.24 Тендерна_документацiя_-_Пелети.doc | |
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 №157 по оголошенню пелети — 2-й тендер СКАН.doc | |
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 Пелети ОБява.doc | |
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 Проект договору на закупівлю ПЕЛЕТ.doc | |
24 вересня 2019 11:40 |
Iнформацiя_про_необхiднi_характеристики_(додаток_1) (1).doc |
26 вересня 2019 08:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2019 08:52 |
2019.09.24 Тендерна_документацiя_-_Пелети.doc
|
|||
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 №157 по оголошенню пелети — 2-й тендер СКАН.doc
|
|||
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 Пелети ОБява.doc
|
|||
24 вересня 2019 11:40 |
2019.09.24 Проект договору на закупівлю ПЕЛЕТ.doc
|
|||
24 вересня 2019 11:40 |
Iнформацiя_про_необхiднi_характеристики_(додаток_1) (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проте, щодо процедури закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, що проводилась замовником раніше, повідомляємо наступне.
Згідно скарги одного із учасників даної процедури закупівлі, а саме: ТОВ «АЛЬТ ТОП», дії замовника щодо визначення переможця, були визначені як неправомірні. Дана скарга, згідно з інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу була прийнята до розгляду, отже у зазначеній процедурі закупівлі будь-які зміни та підписання договору про закупівлю призупинено.
Враховуючи, що ТОВ «АЛЬТ ТОП», не одноразово приймало участь та було визначене переможцем в аналогічних процедурах закупівель, проведених шляхом «відкритих торгів», для участі у закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, свідомо не надало всіх необхідних документів, що були передбаченні тендерною документацією замовника. А беручи до уваги той факт, що ТОВ «АЛЬТ ТОП», приймаючи участь в аукціоні по даній закупівлі, заздалегідь розуміючи про свою дискваліфікацію, зменшувало початкову ціну комерційної пропозиції - виникає підозра у існуванні ризику змови з іншими учасниками, що зацікавлені у скасуванні даного рішення.
Поряд з цим, просимо осіб Держаудитслужби відповідальних за проведення моніторингу закупівель та представників інших Уповноважених органів, при розгляді скарг, запитів та інших запитань щодо закупівлі за № UA-2019-07-23-000450-a, дану інформацію взяти до відома .
На підставі вище зазначеного, для уникнення зриву опалювального сезону та забезпечення своєчасного його початку, філією «Вінницятрансприлад» було прийнято рішення щодо оголошення нової процедури закупівлі.
Згідно ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником чітко визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі виходячи з експлуатаційних характеристик обладнання, що використовується.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000021 ● 0d2ab5f891d54850b91cdba02a5cacc8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.10.2019 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.10.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-09-24-000863-b 24.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-01 14:46:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кобальт енерджі» перевищував 5 робочих днів, а саме тривав з 10.10.2019 по 21.10.2019?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-05 14:22:19
Надання відповіді на запит
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b). На підставі проведеного електроного аукціону преможцем відкритих торгів, електроною системою закупівель Prozorro, було визначено ТОВ «Кобальт енерджі». Але при розгляді тендерної пропозиції яку надало ТОВ «Кобальт енерджі», тендерним комітетом філії були виявлені факти невідповідності документів, наданих учасником, вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник був змушений розглядати та оцінювати тендерну пропозицію наступного учасника і у разі її невідповідності, перейти вже до розгляду наступної пропозиції, що й сталося у даному випадку. Беручи до уваги, що на період з 10.10.2019 по 21.10.2019 р., припадало 5-ть робочіх та 5-ть вихідних днів, враховуючи значний обсяг документів, наданих учасниками та важливість даної закупівлі для своєчасного розпочатку опалювального сезону, рішення про переможця було розміщенно, в електроній системі закупівель Prozorro, на 6-ий робочий день після визначення переможця електроною системою закупівель. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-08 16:53:21
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними ?
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-12 14:42:51
запит Держаудитслужби України
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» надає пояснення щодо закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b) із таких питань:
1. З яких підстав у тендерній документації (затверджена рішенням тендерного комітету від 24 вересня 2019 року):
- не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
Відповідь: п. 4 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають застосування заходів із захисту довкілля?
Відповідь: п. 4.2 «Загальні положення» - застосування заходів із захисту довкілля передбачено вимогами до параметрів паливних гранул (пеллет) згідно технічних вимог (п.1 додаток 1 до Тендерної документації).
- міститься підстава для відхилення тендерних пропозицій учасників у зв’язку з допущенням порушення умов попередніх договорів, укладених із замовником, у тому числі в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару (п.3 розд. «Оцінка тендерної пропозиції»)?
Відповідь: відсутність даної підстави ще раз підтверджує досвід виконання аналогічних договорів учасником, а можливе відхилення тендерних пропозицій учасників, у разі наявності попередніх договорів, лише із замовником, виконання умов яких було порушено в частині зриву термінів постачання або постачання неякісного товару, забезпечить безперебійне постачання палива (пеллет) та стабільного проходження опалювального сезону філії.
- міститься вимога до переможця торгів щодо надання копії Статуту, якщо він діє на підставі даного документу (п.5 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідь: Статут підприємства – установчий документ і вимоги щодо надання його копії, у складі тендерної пропозиції, не суперечить чиному законодавству.
2. Чому у форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Відповідь: інформація про джерело фінансування закупівлі, зазначається у річному плані закупівель, при його формувані в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Філія «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця» щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при здійсненні моніторенгу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, закупівлі паливних гранул (пелет) з деревини (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000863-b), повідомляє наступне. Дана процедура закупівлі, враховуючи, що порушення зазначенні у висновку не матимуть негативного впливу для бюджету та не принесуть фінансових збитків для підприємства, на підставі заключеного договору з переможцем за №СН/123/Ю1 від 01.11.2019 року, була завершена, як наслідок усунути дані порушення неможливо. Також вважаємо за доцільне звернути увагу на той факт, що у період оскарження жодних скарг та вимог з приводу прийнятого рішення, від інших учасників закупівлі, не надходило.
2019-11-22 13:10:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" |
1 201 200,00
UAH з ПДВ
|
1 104 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТ ТОП" |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
1 138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
1 247 400,00
UAH з ПДВ
|
1 138 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДАіВА |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 138 500,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" #42780491 |
Відхилено |
1 104 444,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:30
|
ТОВ "АЛЬТ ТОП" #41577215 |
Відхилено |
1 138 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:32
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Переможець |
1 138 104,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 09:32
|
2019.11.01 СКАН Договір Пелети.doc | укладений |
04 листопада 2019 09:31
|