Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування – 3 лоти
Services of school canteens - 3 lots
Services of school canteens - 3 lots
Очікувана вартість
4 366 593,00 UAH
UA-2019-09-24-000860-b ● fbccf47c8a9d44a5a59f173368e9c1df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Khrapchynska Yuliya Anatoliyivna +380372537079 tenderosv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu |
National ID: | 02147345 |
Contact point: |
Vorobets Oksana Mykolayivna +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Additional contacts: |
Khrapchynska Yuliya Anatoliyivna +380372537079 tenderosv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 366 593,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 24 вересня 2019 11:39 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 366 593 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Scope of the procurement
Тендерна документація
17 жовтня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:34 |
Протокол зміни в ТД (ІІ).PDF | |
17 жовтня 2019 16:34 |
Перелік змін, внесених до тендерної документації (ІІ).doc | |
17 жовтня 2019 16:34 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
16 жовтня 2019 10:37 |
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2019 10:37 |
Протокол зміни в ТД.PDF | |
16 жовтня 2019 10:37 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 2.PDF | |
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 3.PDF | |
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 1.PDF | |
24 вересня 2019 11:39 |
Тендерна документація.doc |
17 жовтня 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 жовтня 2019 16:34 |
Протокол зміни в ТД (ІІ).PDF
|
||||||
17 жовтня 2019 16:34 |
Перелік змін, внесених до тендерної документації (ІІ).doc
|
||||||
17 жовтня 2019 16:34 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||||
16 жовтня 2019 10:37 |
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
|
||||||
16 жовтня 2019 10:37 |
Протокол зміни в ТД.PDF
|
||||||
16 жовтня 2019 10:37 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||||
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 2.PDF
|
||||||
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 3.PDF
|
||||||
24 вересня 2019 11:39 |
Меню ч. 1.PDF
|
||||||
24 вересня 2019 11:39 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-24-000860-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МЕГА - КРОКУС", Код ЄДРПОУ:35221117
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:33
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 10:40
Шановний учасник ПП «Мега-Крокус».
Відповідно до статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен проводити закупівлі з дотриманням основних принципів, таких як: добросовісна конкуренція, максимальна економія, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник затвердив тендерну документацію з умовами, що не порушують чинне законодавство та Ваші законні інтереси щодо участі в торгах. При цьому, згідно Вашої вимоги в тендерну документацію внесено зміни та оприлюднено в системі електронних торгів Прозоро відповідно до ст.10 Закону в частині слушних пропозицій, що можуть бути розглянуті як такі, що відповідають Закону.
Додатково надаємо роз’яснення щодо Вашої вимоги стосовно надання штатного розпису учасника процедури закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до всіх потенційних учасників, які мають право відповідно до чинного законодавства України винаймати на роботу працівників за індивідуально-трудовими угодами або в інший спосіб окремий від штату. При цьому, вимога щодо надання штатного розпису призведе до порушення прав інших учасників для участі у тендері. При цьому, було враховано практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання в частині визначення дискримінаційною вимогу щодо подання штатного розпису про наявних працівників
В таблиці «Місце та графік надання послуг» додатку 1 тендерної документації було зазначено загальну кількість дітей по кожному окремому навчальному закладу. Дана кількість дітей є визначальною для розрахунку необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які повинні бути в учасника для надання послуг по предмету закупівлі. В тендерну документацію на Вашу вимогу внесено зміни щодо зазначення кількості дітей для бюджетного харчування. Однак, вказана кількість дітей для бюдженого харчування не може бути визначальною для розрахунку необхідної кількості працівників з огляду на наступне. Відповідно до п.3 Особливих вимог (умов) додатку 1 тендерної документації Виконавець зобов’язаний разом з пільговою категорією учнів надавати послуги з харчування всім бажаючим учням закладів освіти, тобто умовою тендеру є надання виконавцем послуг з харчування всім учням навчальних закладів та вихованцям навчально-виховних комплексів. Отже, пропозиція учасника щодо наявності працівників з розрахунку не від загальної кількості учнів закладу, а від кількості учнів пільгової категорії буде розглядатися як така, що недостатня та не відповідає кваліфікаційному критерію.
Щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям субпідрядника(якщо такого буде залучено Учасником для надання послуг). Закон встановлює вимогу про відповідність кваліфікаційним критеріям виключно Учасника процедури. Субпідрядна організація не є учасником в розумінні Закону, а отже Замовник не може встановлювати кваліфікаційні критеріїї до Субпідрядника, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим до Учасників.
Відповідно до статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен проводити закупівлі з дотриманням основних принципів, таких як: добросовісна конкуренція, максимальна економія, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник затвердив тендерну документацію з умовами, що не порушують чинне законодавство та Ваші законні інтереси щодо участі в торгах. При цьому, згідно Вашої вимоги в тендерну документацію внесено зміни та оприлюднено в системі електронних торгів Прозоро відповідно до ст.10 Закону в частині слушних пропозицій, що можуть бути розглянуті як такі, що відповідають Закону.
Додатково надаємо роз’яснення щодо Вашої вимоги стосовно надання штатного розпису учасника процедури закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до всіх потенційних учасників, які мають право відповідно до чинного законодавства України винаймати на роботу працівників за індивідуально-трудовими угодами або в інший спосіб окремий від штату. При цьому, вимога щодо надання штатного розпису призведе до порушення прав інших учасників для участі у тендері. При цьому, було враховано практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання в частині визначення дискримінаційною вимогу щодо подання штатного розпису про наявних працівників
В таблиці «Місце та графік надання послуг» додатку 1 тендерної документації було зазначено загальну кількість дітей по кожному окремому навчальному закладу. Дана кількість дітей є визначальною для розрахунку необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які повинні бути в учасника для надання послуг по предмету закупівлі. В тендерну документацію на Вашу вимогу внесено зміни щодо зазначення кількості дітей для бюджетного харчування. Однак, вказана кількість дітей для бюдженого харчування не може бути визначальною для розрахунку необхідної кількості працівників з огляду на наступне. Відповідно до п.3 Особливих вимог (умов) додатку 1 тендерної документації Виконавець зобов’язаний разом з пільговою категорією учнів надавати послуги з харчування всім бажаючим учням закладів освіти, тобто умовою тендеру є надання виконавцем послуг з харчування всім учням навчальних закладів та вихованцям навчально-виховних комплексів. Отже, пропозиція учасника щодо наявності працівників з розрахунку не від загальної кількості учнів закладу, а від кількості учнів пільгової категорії буде розглядатися як така, що недостатня та не відповідає кваліфікаційному критерію.
Щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям субпідрядника(якщо такого буде залучено Учасником для надання послуг). Закон встановлює вимогу про відповідність кваліфікаційним критеріям виключно Учасника процедури. Субпідрядна організація не є учасником в розумінні Закону, а отже Замовник не може встановлювати кваліфікаційні критеріїї до Субпідрядника, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим до Учасників.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 ЗОШ № 1, 6, 16, 19, 28, 38, НВК «Берегиня»» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 779 303,35 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 896,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 53379 UAH |
Title: Lot 1 «Comprehensive Schools № 1,6,16,19,28,38, Educational Complex «Berehynia»
Current status: Complete
Estimated total value: 1 779 303,35 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 8 896,00 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 05 листопада 2019 15:23
Auction planned date: 05 листопада 2019 15:23
Закінчення: 05 листопада 2019 15:44
Позиції
144973 шт
Лот 1 ЗОШ № 1, 6, 16, 19, 28, 38, НВК «Берегиня»» (міський бюджет)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Lot 1 «Comprehensive Schools № 1,6,16,19,28,38, Educational Complex «Berehynia» (City budget)
CPV: 55520000-1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги (частину послуг від загальної суми договору) здійснюються щомісячно, згідно фактичного відвідування та харчування учнів у навчальних закладах. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних, наданих Виконавцем, та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 жовтня 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "МЕГА - КРОКУС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МЕГА - КРОКУС" #35221117 |
Переможець |
1 776 928,25
UAH
|
06 листопада 2019 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2020 14:28
|
Додатковий договір 5 Лот 1.PDF | зміни до договору |
27 лютого 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 15:58
|
Додатковий договір 4 Лот 1.PDF | зміни до договору |
30 січня 2020 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 16:46
|
Додатковий договір 3 Лот 1.PDF | зміни до договору |
17 січня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:51
|
Додатковий договір 2 Лот 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:28
|
Додатковий договір 1 Лот 1.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 10:09
|
Договір Лот 1.PDF | укладений |
18 листопада 2019 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми договору, а саме: термін надання послуг січень 2020 року; строк дії договору продовжено до 31.01.2020р |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №179 внесено зміни в частині узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). Ціна договору становить 1 625 783,30грн. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №179 внесено зміни щодо ціни договору у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №179 внесено зміни |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №179 внесено зміни щодо зменшення ціни договору у 2020р без зміни кількості. Ціна договору у 2020р- 325 145,46 грн |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |